▶14◀

1K 142 11
                                    

Keesokkan hari..

Matahari yang memancar membuatkan jungkook berasa malas hendak bangun di tambah dengan pelukan hangat jihyo..

Jungkook membuka matanya lalu Ke bilik air.. Dia bersiap-siap sebelum mengejut jihyo yang sedang tidur..

"Sayang~.. Ireona~"

Jungkook berbisik lembut pada telinga jihyo.. Jihyo memberi tindak balas dengan membuka matanya .. Dia bangun lalu duduk di atas katil sambil mengosok matanya..

Jungkook hanya tersenyum lalu menarik tangan jihyo memasuki bilik mandi..

Jungkook meninggalkan jihyo untuk bersiap-siap sambil itu dia memilih baju untuk Jihyo

Jungkook memandang Ji hyo yang baru sahaja keluar dari bilik Mandi sambil memakai bathrobe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jungkook memandang Ji hyo yang baru sahaja keluar dari bilik Mandi sambil memakai bathrobe... Dia menghulurkan baju tersebut kepada jihyo sebelum dia ke ruang tamu.

Jihyo mengambil baju itu lalu menukar pakaiannya.. Selesai itu jihyo mengemaskan rambutnya sebelum menghampiri jungkook..

"Kookie.. Kajja"

"Eo? Kajja! "

Jungkook mengenggam tangan kecil jihyo sambil bergerak ke lif..

Sampai sahaja di ruang makan.. Kelihatan 6 hottest berada di situ memandang junghyo.. 

Jungkook mengambil tempat di hadapan sehun manakal jihyo di hadapan taeyong...

Mereka semua menjamu selera sebelum menaiki kapal terbang untuk pulang ke korea nanti..

Selesai menjamu selera.. Mereka bersiar-siar membeli barang lalu ke airport..

Mereka memasuki kapal terbang lalu mengambil tempat.. Perjalanan yang memakan masa yang agak lama membuatkan jihyo berasa mengantuk..

Manakala jimin dan taehyung merakamkan pengalaman yang indah buat mereka itu..

Setiba di Korea.. Mereka diiringi dengan pengawal-pengawal peribadi mereka..

Mereka menaiki kereta menuju ke mansion mereka..

Setiba di mansion.. Mereka di datangi dengan tetamu yang tidak diundang..



Tbc..

Sorry sebab terlampau pendek.. Sorry sangat.. Sorry kalau bosan.. Thanks vote, read, comments.. Luv you.. Annyeong!!😘😘😍😍

30 comments plz?

Hottest Series :▶C◀ The Bride Where stories live. Discover now