Flashback ..
Song ji hyo berada di balkoni apartmentnya.. Beliau menerima panggil dari sahabatnya yang mengatakan bahawa mereka hendak berkahwin.. Beliau hanya mengucapkan tahniah dan memutuskan panggilan tersebut..
"Bila lah aku nak kahwin? Soo hyuk oppa macam mengelak je.. Haih"
Sekali lagi beliau menerima panggilan tetap Kali ini daripada bapanya..
"Yeoboseyo? Nae appa? "
".........."
"Bo!? Habis macam mana? "
"........"
"Huh.. Nanti hyo try usahakan.. "
"......"
"Eo? Jangan risau appa.. Nanti hyo bagi"
"......."
"Arraseo.. Annyeong"
Jihyo pov
Haishhh.. Macam mana lah aku nak dapatkan 100 000 million won tu 😥.. Kalau tak bayar mesti kedai appa kena tutup.. Haihh..
Jihyo pov end..
Baby bear 😘😍
89+XXXXXXXX
Answer / reject callJihyo menjawab panggilan tersebut.. Kedengaran suara kesayangannya berbicara..
"Yeoboseyo? Soo hyuk oppa! "
"Jihyo ah.. Oppa nak jumpa boleh? "
"Boleh.. Dekat mana? Bila? "
"Malam ni.. Dekat sungai han.. "
"Eo.. Arraseo.. Jihyo pergi siap.. "
"Dae. "
Tanpa ucapan yang selalu diucapkan oleh soo hyuk.. Jihyo mengeluh perlahan.. Beliau sudah tahu.. Sudah tahu bahawa soo hyuk mempunyai perempuan lain.. Tanpa membuang masa jihyo menukar pakaiannya..
Setelah menukar pakaiannya.. Jihyo mengunci pintu rumahnya lalu ke sungai han.. Kelihatan soo hyuk berdiri membelakanginya.. Jihyo mendekati soo hyuk lalu memeluk soo hyuk dari belakang..
Soo hyuk terkejut lalu meleraikan pelukan jihyo.. Dia memusingkan badannya.. Pandangannya tertumpu pada jihyo.."Oppa nak cakap pasal apa? "
"Jihyo ah.. Let's break up.. "
Satu ayat yang ringkas berjaya mematahkan hati jihyo.. Mata jihyo mula berair tetapi beliau tetap tersenyum..
"Why? "
"Don't you see!.. I.. I don't love you! So berhenti senyum.. Pukul aku.. Pukul.. Kau marah lah aku sebab dah lukakan hati kau.. "
"Saya dah tahu.. "
"Bo? "
"Saya tahu awak ada yeojachinggu lain.. Tapi saya pura-pura tidak tahu.. Saya tahu segalanya Lee Soo Hyuk.. "
Pandangan yang dingin di berikan oleh jihyo..
"So.. Kau dah tahu?.. Tapi.. Tapi kenapa kau tak Marah!?.. Kenapa kau tak pukul aku macam perempuan lain!? "