a hajak az izzadó homlokokhoz tapadnak egyesével.
a testek hullámoznak a tömegben.
mindenkin érezhető a tömény alkohol és a cigaretta őrjítő szaga.
a fények villannak, a kedély egyre növekszik.
a zene megremegteti a dobhártyákat.
a bár egyik eldugott részében hatalmas füstök gomolyognak.
a nevetések az illúziók száma is emelkedik.
a szórakozóhellyel szemközti kis kávézóban minden ellentétes.
itt a zene halkan morzsolgatja a csendet.
csupán kettő ember tartózkodik itt és az egyik közülük a pincér egybevonva a kasszással.
dolores kikapcsolta a rádiót majd telefonkészülékén kapcsolt be egy neki tetszőleges számot figyelembe véve az itt lévő embert megkérdezte a zenei stílusáról és hogy milyen zenét szeretne.
a húszas éveiben járó férfi meglepődötten vette figyelembe az illedelmes kérését, mert általában nem szoktak ilyen helyeken kérdezni hasonlókat.
- letegezhetem?
- eddig miért nem tette meg, dolores?
- de csak akkor fogom megtenni, ha maga is tegez engem.
dolores minden fiút megbabonázott maga körül, de soha nem volt olyan buta, hogy kihasználják.
egy krákogás zavarta meg a társalgásukat miszerint dollie ideje lejárt a munkahelyén.
dolores
miután megtudtam ashton nevét mr. kassar udvariasan elküldött minket.
- nos köszönöm, hogy megismerhettelek.
- nem szeretnél hazakísérni?
- miért, félsz a sötétben?
habár kérdése kissé szarkasztikus volt érezhető mindenkinek a mókás hangnem.
a telefonomról továbbra is szólt a zene és a ritmussal ellenkezőleg kezdtem önfeledten forogni, mintha semmi gond nem lenne a világon.
mintha nem kellene naponta éhezéssel szembenézniük az embereknek. mintha nem halnának meg naponta emberek. mintha nem bántanának semmit se senkit. mintha nem lázadnának a rossz ellen. mintha minden álom valós lenne. mintha nem lennének még most is elég gubancos gondolatim.
❝She only loves him cause he's high end.
And he's got money she loves to spend,
but word is when she's loaded, yeah,
she's crying to her friends.
She says, "Katie, why me? I've only loved one man!"
Well, the only thing he ever loved was cocaine and leaving.❞hangosan üvöltettem a szöveget és tudom, hogy nem laknak sokan az utcán így boldogan vihorásztam.
talán rakott a kis teácskámba drogot.
YOU ARE READING
LOLITA; IRWIN
Fanfiction; melyben egy erkölcsteken szerelem a sötétben táncol kifulladásig. ;