Την επόμενη λοιπον ειχε γενέθλια η τζανικα ( εχω μπερδεψει τον χειμωνα με το καλοκαιρι ε? μμμ να βαλω χειμωνα τωρα και κοντα χριστουγεννα δεν βαριεσε? οτι παρει τωρα )
- τζανικααα φωναξε η νινα απο την κουζινα ( βγες μωρη λιγο να σε δουμε χωνεσε ολη μερα εκει μεσα παλιο βεφα )
- παρακαλω? ειπε η τζανικα αμεσως ( ναι εσυ με το που θα σε φωναξει η μπαρμπαριγου σουζα ορσε ηλιθια )
- αποψε θα ερθεις μαζι μου στο εστιατοριο ειπε η νινα ( α εγω ρεπο σημερα να μου κανεις την χαρη βαρεθηκα περα δωθε,αυτος ο σαμ χαθηκε )
- μα δεν θα με αφησει ο τζοναθαν κανει κρυο ειπε η τζανικα ( θα το δαγκωσουμε εχει δικιο )
- δεν ακουω κουβεντα αποψε θα ερθεις μαζι μου ειπε η νινα ( να μου κανεις την χαρη πολυ βασιλισσα την ειδες φροκαλο )
- καλα νινα μου θα ρωτησω τον τζοναθαν πρωτα ειπε η τζανικα ( μωρε που θα πας κι εσυ τωρα κατσε εδω,οριστε χιονιζει οξω )
- κοριτσιααα ακουστηκε η φωνη του τζοναθαν και η πορτα να κλεινει ( καλωστονα και τον καραπουτσακλανταν )
- αγαπη μου ειπε η τζανικα και τον αγκαλιασε ( εγω τωρα τι να παρω αγκαλια? μωρη σαφρακιασμενη bruke88 ελα μωρη να αγκαλιαστουμε )
- τι κανει το μωρο μου? ρωτησε ο τζοναθαν και φιλησε την τζανικα ( σκατα κανει α στα διαλα )
- τζανικα η νινα ειναι παλι μεσα στην κουζινα? ρωτησε ο ραϊαν ( μεσα ειναι η χαμενη αϊ τραβα μιλα της )
- ναι μεσα ειναι ειπε η τζανικα κι ο ραϊαν κατευθηνθηκε προς την κουζινα η νινα του χαμογελασε και ανοιξε το ψυγειο ( εγω δεν κοιτω το πρωι τσακωνοταν με την γειτονισσα μπορει να εχει καταψυξει τα μελη της )
- ουαου ειπε ο ραϊαν ( καλε ανωμαλος ειναι? αχ πως θα το πουμε στον αντρα της? θα μας πανε μεσα σας το λεω )
- αποψε ειναι μεγαλη γιορτη ειπε η νινα αγκαλιαζοντας τον αδερφο της ( ναι καντε και παρτι με το αψυχο σωμα κανιβαλοι )
- θα μεινουν ολοι με τετοια τουρτα αδερφουλα,ουαου ειπε ο ραϊαν ( τουρτα? ποιος μιλησε για τουρτα? φερτην εδω και εγω γκαστρωμενη ειμαι κατα φαντασιαν βεβαια,ποτε θα γινω εγω μανα? )
- μιλα με τον τζοναθαν αν θες ειπε η νινα ( κατι ετοιμαζει αυτουνο )
- αποψε θα της κανει προταση ειπε ο ραϊαν χαμογελωντας ( μμμ βλακεια )
- τι προταση? ρωτησε με απορια η νινα ( προταση για να πανε να δουνε ποδοσφαιρο,προταση σε λεει μαρη τι να εννοει? γαμο εννοει )
- γαμου ειπε ο ραϊαν ( σκαστε πια σκαστε δεν αντεχω αλλο )
- τι? πω καλα θα μιλησω με την ροζιτα να διαλεξει τα τραγουδια για αποψε ειπε η νινα και χοροπηδησε ελαφρα
- η ιρινα θελει να παει στην μητερα της,ειχε πει τα χριστουγεννα ειπε ο ραϊαν ( ε μωρε μαλακα μεχρι τα χριστουγεννα εχουμε καιρο σιγα )
- ναι σωστα σε 27 μερες,θα πας κι εσυ? ρωτησε η νινα ( τελικα δεν εχουμε καιρο )
- εννοειτε,νινα μου πρεπει να ερθεις μια μερα απο το ινστιτουτο ειπε ο ραϊαν
- γτ? ρωτησε η νινα ( γτ ηρθανε κατι χαρτια και μαλλον μας το περνουν αλλοι )
- το διεκδικουν αλλοι ειπε η ιρινα αγκαλιαζοντας την νινα ( αχ αχ φοβηθηκα πως πεταγεσε ετσι? νεα νεα θα πεθανω )
- ε δωστε το ειπε η νινα ( ε? καλε εχεις δωσει λεφτα γι'αυτο το ινστιτουτο,καποιος να την βαλει μυαλο )
- νινα πας καλα? εχεις χυσει αιμα για αυτο το ινστιτουτο ειπε ο ραϊαν ( οντως εχυσε πολυ αιμα οτι εχυσε εχυσε να το λεμε μαζι με τον στηβ εχυσαν αιμα η σταμπα στον καναπε προς το παραθυρο εκει ειναι αμα πατε θα το δειτε εγω δεν λεω ψεματα )
- ραϊαν το ποιο πολυ ανηκει στην νταϊανα απλως με ειχε κανει διευθηντρια ειπε η νινα ( για την πριγκιπισσα λεει? εχει πεθανει αυτη το σουργελο η βετα ζει )
- η μαμα? ρωτησε εκπλητος ο ραϊαν
- σου ναι ειπε η νινα
- κατι ρωσοι το θελουν,αλλα θελουν εσενα να βαλεις υπογραφες ειπε η ιρινα ( ε αντε ριξε τις τζιφρες και φυγε ρε )
- καλα αυριο ειπε η νινα
- ραϊαν παμε λιγο πανω σε θελω ειπε η ιρινα φιλωντας τον ραϊαν ( που πατε? νινα μιλα τους,ελα μωρε δεν παιζω )
- φευγω ειπε ο ραϊαν γελωντας και εφυγε με την ιρινα ( να μην σου σηκωθει να μαθεις πουσταρα )
- που πανε? ρωτησε ο τζοναθαν αγκαλια με την τζανικα ( τζοναθαν μιλα τους πανε να κανουν σεξ )
- ε δεν ξερεις τωρα? νεα παιδια ειναι βραζει το αιμα τους ειπε η νινα ( σκασεε μην μιλας )
- καταλαβαααα χαχαχαχα καθε μερα τα ιδια ειπε ο τζοναθαν γελωντας ( και καθε μερα? βαρεθηκα βλακεια )
- θα την αφησεις να ερθει μαζι μου αποψε? θελω να με βοηθησει σε κατι ειπε η νινα
- ναι θα την αφησω ειπε ο τζοναθαν ( λες και ειναι κανα κουταβακι ξερω'γω θα το αφησω λυτο αποψε παρτο μια βολτα )
- εσυ αγαπη μου δεν θα ερθεις? ρωτησε η τζανικα ( πρωτος πρωτος )
- ειμαι κουρασμενος βρε αγαπη μου αλλη φορα ειπε ο τζοναθαν κλεινοντας το ματι στην νινα ( ουυυυυ ψευταρααα )
- καλα αγαπη μου ειπε η τζανικα ( αγαπη αγαπη αγαπη σκατα πια )....
Το βραδι στο εστιατορια γινοταν ο χαμος καρφιτσα να εριχνες κατω δεν προκειτε να την εβρισκες ποτε οταν λεμε ποτε εννουμε ποτε,η νινα με την τζανικα κρατουσαν τους καταλογους για λιγο και μετα καθονταν στο αγαπημενο τους σημειο κοντα στο μπαρ,ολοι ηταν στην θεση τους και οι τρεις κοπελες ηταν ντυμενες ωραια και υπηρξαν αντρες που τις φλερταραν,οταν στο μαγαζι μπηκε ο σαμ και καρφωθηκε κατευθειαν πανω στην νινα. τζανικα και η ιρινα το καταλαβαν και γελουσαν κρυφα
- σκαστε εερχαιτε προς τα εδω ειπε η νινα και εφτιαχνε τα μαλλια της ( αστα τα εφαγες καλα ειναι )
- καλησπερα σας ειπε ο σαμ και χαιρετησε τις κοπελες και υστερα κοιταξε την νινα
- καλησπερα σαμ ειπε η νινα ( ναι σαμ καλησπερα ποτε θα σου βαλω φωτο δεν ξερω ψαχνω ακομα ποιον θα βαλω )
- ωραια δουλεια εχεις κανει ειπε ο σαμ ( να'σε καλα αγορι μου )
- ευχαριστω πολυ,κατσε ειπε η νινα μηχανικα ντρεποταν ( που εδω? δεν θα'σαι καλα να παει αλλου εδω δεν θα κατσει )
- οχι οχι δεν θα κατσω πολυ ηρθα ισα ισα να δω που ειναι το μαγαζι αυριο που δεν εχω δουλεια θα ερθω να κατσουμε ειπε ο σαμ ( ειχα μια σκασιλα )
- οπως θες σαμ ειπε η νινα
- λοιπον καληνυχτα ειπε ο σαμ κι εφυγε ( παρτα )
το φορεμα της νινα
YOU ARE READING
Το Ασυλο/ The Asylum
Mystery / ThrillerΈξι νέοι την μέρα του χάλογουιν βρίσκουν την καταπληκτική ιδέα γι'αυτους να μπουν στο στοιχιωμένο άσυλο που βρίσκετε έξω απο την πόλη τους,ένας αστυνομικός τους μπαίνει εμπόδιο και τελικά μπαίνουν απο την πίσω πλευρά του κτηρίου,μια σειρά απο ouìja...