chapter 24

8 1 0
                                    

- γιατρε με τον αδερφο μου τι θα γινει? θα ξυπνησει η θα μεινει ετσι για παντα? ρωτησε ο ροτζερ ( ναι γιατρε για πες μας εχομε αγωνια για τον παιδαρο,σορρυ αλλα εγω τον λατρευω απο το twilight )
- ο αδερφος σας εχει πεσει σε κομα λυπαμε ειπε ο γιατρος ( αν θελετε,μηπως ξερετε σε ποιο κομα ακριβως? γτ το 19 λεει παμε εκλογες )
- και τωρα θα'ναι ετσι μεχρι να πεθανει? ρωτησε ο τζοναθαν ( γτ τι εχει? αχ καημένε άλλοι παρακαλάνε να πέσουν σε κόμα για ξεκούραση απο την καθημερινή δουλειά και τα πιτσιρικια )
- δεν νομιζω οτι θα ειναι για παντα ετσι,θα ξυπνησει καποια στιγμη ειπε ο γιατρος ( αμα ειναι ψυφησει τσιπρα η μητσοτακη ας τον οπως ειναι γιατρε )
- θα ερχομαι να τον βλεπω οχι συνεχεια γτ δουλευω ειπε ο ροτζερ ( θα τον κοιταξουν αυτοι,ας κανουν και κατι )
- θα σας το ελεγα κι εγω αλλωστε,δεν χρειαζετε να κατσετε εδω δεν γνωριζουμε ποτε ακριβως θα ξυπνησει ειπε ο γιατρος ( ψευτη ντοκτορα )
- νινα ερχαισε λιγο? φωναξε η τζανικα ( που βοσκει η μουλαρα? μωρη αχρηστηηηη )
- μισο λεπτο καλε,μισο ειπε η νινα και σηκωθηκε απο τον καναπε  ( κοιμοταν καλε ποιος θα μαγειρεψει? και μετα λενε εμενα οτι δεν κανω τπτ,τα βλεπεις κυρια bruke88 ? αϊντε μαλωσε την κι αυτηνα οχι γτ εμενα κοιτας να μαλωνεις )
- κοιμοσουν? ρωτησε η τζανικα καθαρίζοντας τα παράθυρα ( οχι καλε τς τον καναπέ έστρωνε ακου κοιμόταν )
- οχι οχι ελα πες μου τι έπαθες? ρώτησε η νινα πιάνωντας το κεφάλι της ( ντεπον ακους? μωρή? που κοιτάει? μωρη φακλάνα? οχι τα αναβραζον,τα αποτελ παρε,αλοιθορη ειναι? ηλιθια ηλιθια ηλιθια )
- θα μαγειρέψεις? ρώτησε η τζανικά πίνωντας νερό ( να προσέχεις μην κοιμηθεί πανω απο το φαϊ την φοβήθηκε το μάτι μου )
- τι θέλετε να φτιάξω? ρώτησε η νινα ( αστο κατσε κάτω,μανααα σε χρειαζόμαστε ακους? bruke88 αν μπορεις θελουμε τα φώτα σου και μολις φυγεις τα σβήνεις πλζ )
- είσαι καλά? ρώτησε η τζανικά και την κοιταγε καλά καλά ( την βλέπεις καλα? έτοιμη να σε σκοτώσει είναι )
- θα φτιάξω πίτσα μαργαρίτα και τσιζμπερκερ είπε η νινα και εβγαζε τα υλικά ( αυτη η μαργαρίτα η πουτάνα παντού είναι,σε πιτσες σε ποτά αμαν πια δλδ αμαν )
- νινα ολα καλα? ρώτησε η τζανικά και την άρπαξε απο τον ωμο και την γύρισε απο την μερια της ( ορμονες ντινγκ ντονγκ φτιαξτε ασπιδες λεμεε )
- απαραταμε πια,καλα ειμαι νταξει τωρα? ασεμε να φτιαξω το φαϊ είπε η νινα και ανοιξε το ψυγείο ( ποιος σου ειπε να επιμενεις? παρτα τωρα )
- ενταξει νινα οτι θες φωναξε στο σαλονι θα ειμαι ειπε η τζανικα και πηγε στο σαλονι
- γειααα ειπε η ιρινα και εβγαλε το παλτό της ( ηλιθια μαυροτσουκαλη κλεισε την πορτα )
- γεια σου κουκλα,κλεισε την πορτα αν θες ειπε η τζανικα και η ιρινα εκλεισε την πορτα
- η νινα? ρωτησε η ιρινα ( ωραια παπουτσια βρε,που τα πηρες? )
- μεσα μαγειρευει ειπε η τζανικα ( αν πας κι εσυ θα μαγειρεψει κι εσενα )
- ωραια παω να την χαιρετησω ειπε η ιρινα και η τζανικα την σταματησε ( μπραβο μωρη αλογα τζανικα )
- εχει νευρα σημερα αστο καλυτερα ποιο μετα,αν ειναι θα μιλησει μονη της,πηγαινε αλλαξε εσυ ειπε η τζανικα ( θα μιλησει σε λιγο βρε αγκαλια με ενα κουζινομαχαιρο )
- καλα παω να κανω κι ενα μπανιο ειπε η ιρινα ( μην μας λες τι θα κανεις πηγαινε )
- αντε και ελα να κατσουμε ειπε η τζανικα χαμογελαστη ( θα πιαστει ο κωλο σου εσενα μωρη φακλανα )
- τζανικαααα φώναξε η νινα απο την κουζίνα ( ησουν καλη κοπέλα εγω να ξερεις θα σε θυμάμαι για πάντα )
- ναι? ρώτησε η τζανίκα και μπήκε δειλά δειλά στην κουζίνα ( εγω θέλω να νερο αν γινω στόχος πειτε στην μάνα μου να με βάλει σε τσιρκο θα κονομησουν λεφτα να χρησιμεψω κι εγω καπου πια )
- θελω να με βοηθησεις με τα μπεργκερ ειπε η νινα ( μωρη bruke88 εχει τσιζμεργκερ εδω,λυποθυμω κραταμε πειναω )
- οτι θες ειπε η τζανικα και πηγε διπλα της ( αυτο δεν επρεπε να το πεις,θα σε βαλει να βγαλεις μωρη μαυρη κανενο καημενου την καρδια )
- ηρθε η ιρινα? ρωτησε η νινα ( οχι καλε ο ταχυδρομος ηταν )
- ε? ναι πριν λιγο πανω ειναι πηγε να κανει μπανιο ειπε η τζανικα ( ορσε ηλιθια )
- ηρθα και οι αλλοι τρεις? ρωτησε η νινα ( ο τριτος ποιος ειναι? ο λιο? )
- τρεις? ρωτησε με απορια η τζανικα
- ο ροτζερ ειπε οτι θα τρωει εδω τωρα ειπε η νινα ( τελεια αλλος δεν μας ελειπε και πηραμε )
- α μπα? αυτος ετρωγε εξω ειπε η τζανικα ( το φρυδακι nike κομμενο μην στο ξεβαψω ετσι?? )
- τωρα θα τρωει εδω ενοχλεισε? ρωτησε η νινα κοιτωντας την ( μπα οχι καλο παιδι ο ροτζερ ε? μωρη τζανικα πες ναι θα μας κανει κιμα )
- οχι απλως δεν τον ξερουμε και τοσο καλα,θελω να πω ξεραμε τον στηβ ποιο πολυ ειπε η τζανικα ( εεε bruke88 ελα να με παρεις πλζ δεν θελω να γινω τροφη σωσε ενα μικρο ταπεινο χαμομηλακι )
- θα τον μαθουμε ειπε η νινα ( απο πια μερια του? )
- νινα μου? τι κανεις? ρωτησε η ιρινα με μηχανικο χαμογελο ( εδω ο μικρος την εχει κανει στριμαδι σημερα )
- κοιτα λιγο τις πιτσες ειπε η νινα ( κοπελια παλια οι μαυροι ηταν δουλοι κοπηκε αυτο )
- μαλιστα ειπε η ιρινα και ανοιξε τον φουρνο ( πορτααα )
- νινα ακουστηκε η φωνη του ραϊαν ( μμμ τωρα δεσαμε )
- εδωωω ειπε η τζανικα ( η γειτονισσα ειναι αυτη εξω? χεχεχε σαν προβατινα ειναι μπεεεε )
- γεια σας γεια σας τι κανετε? ρωτησε ο ραϊαν αγκαλιαζωντας την αδερφη του ( παρτε θεσεις, τα μαχαιρια στο χερι και πυρ )
- παρε τα χερια σου μαγειρευω,κανε την γκομενα σου αγκαλια ειπε η νινα και συνεχισε να φτιαχνει τα μπεργκερς ( καποιος να βγαλει τις πιτσες γτ απο μαργαριτες θα γινουν σταχτοπουτες )
- οι πιτσες ειπε η τζανικα κι εκλεισε τον φουρνο ( φιουυυ τις προλαβες )
- τι εχει? ρωτησε ο ραϊαν την ιρινα σιγανα ( κάλο τι ρωτας κι εσυ? )
- ορμονες ειπε η ιρινα ( το παιδι του κοουλ ειναι? θα γινει κακια σαν την φοιβη? ελα μωρε δεν παιζω αμαν )
- ο τζοναθαν? ρωτησε η τζανικα ( ακουγετε στο σαλονι )
- κοριτσαροι? φωναξε ο τζοναθαν και η τζανικα επεσε στην αγκαλια του
- γεια σας αγορια ειπε η ιρινα
- γεια σου μικρη,η κοπελια που ειναι? ρωτησε ο τζοναθαν ( η κοπελια εχει γινει αναμπελ )
- η νινα μεσα,παιδια μην πατε μεσα καθηστε σε λιγο θα φαμε οτι δειτε να ξερετε ειναι ορμονες μην δωσετε σημασια ειπε η τζανικα ( ναι κι αν παει να σας βγαλει τις καρδιες χαμογελαστε βρε να πατε ευτυχισμενη στον πιτερ )
- ωχ ωχ λοιπον παω πανω να αλλαξω αν θελετε βοηθεια σε τπτ φωναξτε ειπε ο τζοναθαν ( ναι μην αγχωνεσε θα σε φωναξουμε να δεσεις την αναμπελ,τυχερε )
- αντε να τα πεταξεις ολα εξω αγορινα μου ειπε ο ραϊαν και ο ροτζερ γελαγε
- μαλακα ειπε ο τζοναθαν γελωντας και ανεβηκε πανω
- ραϊαν? τσακισου φωναξε η νινα
- καλα να περασεις ειπε η ιρινα και τον χτυπησε ελαφρα στην πλατη ( παρε ενα απηγανο κοντα καλου κακου )
- ελα νινα ειπε ο ραϊαν
- πες στην τζανικα και την ιρινα να φτιαξουν το τραπεζι το φαϊ ειναι ετοιμο ειπε η νινα ( να πας μονη σου να το πεις τοφαλε )
- καλα παω ειπε ο ραϊαν
- τι ηθελε η αυτου μεγαλειώτης της? ρωτησε η ιρινα ( χαχαχα καλο χαχαχα τι? οχι? )
- να ετοιμασετε το τραπεζι λεει γτ το φαϊ ειναι ετοιμο ειπε ο ραϊαν
- μπρος γρηγορα δεν μπορω την γκρινια της ειπε η τζανικα και ολοι την βοηθησαν
- ααα ωραια φαγητα ευχαριστουμε νινα ειπε ο τζοναθαν ( απο αυριο θα μαγειρευεις εσυ να σε δω τωρα )
- φατε ειπε η νινα και εκατσε κατω ( δεν θα πω τπτ πειναω καντε οτι σας φωτησει ο θεος )
- νινα η εμμανουελα πηρε τηλεφωνο και ειπε το απογευμα θα περασει απο το εστιατοριο να το φτιαξει ειπε ο ραϊαν ( να πατε ολοι μαζι μην την κανει ταπετσαρια στο μαγειριο,τι? το'χω δει σε θριλερ,την εκανε νιανια και την εκανε ταπετσαρια αμε )
- καλως ειπε η νινα ( να πατε δεν σηκωνω κουβεντα )
- ο στηβ ειπε ο γιατρος ειναι σε κομα ειπε ο ροτζερ ( τωρα τα'κανες σαν τα μουτρα σου )
- χερομαι ειπε η νινα ( ...... )
- δεν ξερουν ποτε θα ξυπνησει ειπε ο τζοναθαν ( δεν μας νοιαζει κυριοι )
- καλυτερα ειπε η νινα ( ....... )
- θες να ερθω μαζι σου μετα? ρωτησε ο ραϊαν ( γτ θες να πεθανεις τετοιο πανεργιο παιδι? )
- οχι ειπε η νινα ( οχια δυμουτσουνη )
- καλα ειπε ο ραϊαν και συνεχισε να τρωει....
το απογευμα η νινα ντυθηκε κι εφυγε για το εστιατοριο,τα παιδια την ακολουθησαν εκτος του ροτζερ που επρεπε να παει στο μαγαζι
- καλησπερα νινα μου ειπε η εμμανουελα ( απο αποσταση εχω μικροβιοφοβια ελα ακρη )
- καλησπερα,περνα μεσα ειπε η νινα ( μμμμ )
- ωραιο το'φτιαξες ειπε η εμμανουελα ( ευχαριστουμε ηταν κουραση αλλα τα καταφεραμε )
- παρακατω,λοιπον κοιταξε τον χωρο μελετησε και φτιαξε αν δεν μου αρεσει αυτο που θα κανεις θα απολυθεις ειπε η νινα και πηγε πισω απο την μπαρα ( παντα δεσποινης )
- νινα πως μιλας ετσι? γεια σου εμμανουελα ειπε ο ραϊαν ( μιλα ντε )
- τι θες εδω? ρωτησε η νινα ( βολτιτσα )
- ασεμε εμενα,γτ φαιρεσε ετσι? φωναξε ο ραϊαν ( χωστα μεγαλε )
- για να σου πω μην μου φωναζεις εμενα νιανιαρο καταλαβες? φωναξε η νινα ( ορκαλια )
- σταματηστε και οι δυο ειπε η ιρινα και μπηκε στην μεση
- στον δικο σου πεστο αυτο ειπε η νινα ( λαμιααα )
- και στους δυο το λεω νινα ειπε η ιρινα ( τωρα να δεις εκπληξη νινα )
- οχι επειδη εγινε διευθηντης να μεταφερει την δουλεια του εδω ειπε η νινα ( ωωωω μιλα ραϊαν )
- χεστηκα για την δουλεια,σκατα τα'χες κανει κι εκει και στην ζωη σου ηλιθια,εγω δεν ξαναπαω εκει μεσα φευγω αυριο κιολας για λισαβονα με την ιρινα κι αντε γαμησου ειπε ο ραϊν πετωντας της στην μουρη την απολυση του ( αχ το φχαριστηθηκα )
- θα βαλω τον τζοναθαν ειπε η νινα
- δεν θελω,απο αυριο γυριζω στο γραφειο μου ειπε ο τζοναθαν
- ιρινα? ρωτησε η νινα
- δεν γινετε γυριζω λισαβονα ειπε η ιρινα ( παιδια η φυλακη συγκεντρωθειτε )
-δεν μπορω να ειμαι κι εδω κι εκει ειπε η νινα ( κρατα το εστιατοριο )
- λυπαμαι νινα ειπε η ιρινα
- κι εγω ειπε η νινα και εφυγε απο το μαγαζι ( που παει? καλε? )
- τρελλαθηκε αυτη ειπε ο τζοναθαν
- με συγχωρειτε,ειναι εγκυος? ρωτησε η εμμανουελα ( γτ θες κι εσυ? ειναι σε κομα ο αλλος δεν του κανει κου κου τωρα )
- ναι ειπε ο τζοναθαν
- ετσι ηταν και η αδερφη μου,ειχε ασχημη εγκυμοσυνη,πηγαιντε να την μαζεψετε και κανονιστε ραντεβου με την γυναικολογο της αμεσα ειπε η εμμανουελα
- τρεχα τζοναθαν ειπε ο ραϊαν και πηραν το αυτοκινητο να την βρουν,
- ηρθες? ρωτησε ο ροτζερ χαμογελαστος την ροζιτα
- ναι ηρθα ειπε η ροζιτα κοιτωντας γυρω της ( περιεργη ειναι αυτη )
- σημερα εχουμε καλεσμενη μπαντα θα κανεις υπερωρια ειπε ο ροτζερ
- χερομαι ειπε η ροζιτα
- ροτζ σε θελει η τζανικα στο τηλεφωνο φωναξε ο ρικ πισω απο την μπαρα
- συγνωμμη λιγο ειπε ο ροτζερ και πηρε το ακουστικο
- η τζανικα ειναι η γυναικα του ρωτησε η ροζιτα τον ρικ
- οχι φιλη του εχει τρελοπαρεα,γτ ενδιαφερεσε? ρωτησε ο ρικ
- μπα οχι ειπε η ροζιτα ( ψευτρα )
- καλα ειπε ο ρικ και γυαλιζε τα ποτηρια ( φτυσε και λιγο ρε ολα εγω πια? )
- και μενει εδω? ρωτησε η ροζιτα ( ποιος? α ο μουρ θα σε γελασω )
- ναι βασικα στο φρανσισκο εικοσι λεπτα απο εδω ειπε ο ρικ
- μονος? ρωτησε η ροζιτα
- ναι,δεν μου λες τον γουσταρεις? μην πεις οχι γτ οι ερωτησεις σου αλλα λενε ειπε ο ρικ
- παω να παρω ενα τηλεφωνο σπιτι μου να δω αν γυρισε η αδερφη μου ειπε η ροζιτα και βγηκε εξω
- που παει? ρωτησε ο ροτζερ ( εφυγε αφου δεν την θες )
- παει να παρει τνν αδερφη της τηλεφωνο,σε γουσταρει η μικρη προσεχε ειπε ο ρικ
- ναι καλα ειπε ο ροτζερ
- προσεχε με τα μικρα ροτζ ειπε ο ρικ,μετα απο δυο μερες ο ρικ ειπε στον τζοναθαν για την ροζιτα και ο τζοναθαν φανερωθηκε στο μπαρ με εναν φακελο και τον πεταξε μπροστα στον ροτζ και στον ρικ
- τι ειναι αυτο? ρωτησε ο ροτζ ( το μελλον σου )
- ανοιξε το ειπε ο τζοναθαν
- αυτη ειναι η ροζιτα ειπε ο ροτζ
- διαβασε παρακατω ειπε ο τζοναθαν
- ειναι του F.B.I μυστικη πράκτορας ειπε ο ρικ
- κατα καιρους εχει κανει και την καμαριερα,κατι ψαχνει προσεξτε ειπε ο τζοναθαν
- ειναι 34 ειπε ο ρικ
- ναι προσεξτε αφηστε την να κανει την δουλεια της ειπε ο τζοναθαν
- ενταξει ρε ευχαριστω ειπε ο ροτζ
- μαλακα σημερα στις οκτω ειναι τα εγκαινια ειπε ο τζοναθαν
- ο ραϊαν και η ιρινα ηρθαν απο λισσαβονα? ρωτησε ο ροτζ
- μαλακας εισαι ρε? στο σπιτι σου δεν μενουν? ειπε ο τζοναθαν και του'δωσε τον κουβα με τα παγακια στο χερι
- τι να το κανω αυτο? ρωτησε ο ροτζ
- λουσου ειπε ο ρικ και του το'φερε καπελο ( καλον πυρετο χαχα )
το απογευμα το volcano restaurant υποδεχτηκε τον κοσμο του ολοι ηταν εκει,μαγειρες προσωπικο ολοι,η νινα ηταν χαρουμενη
- αδερφουλα μου συγχαρητηρια ειπε ο ραϊαν και αγκαλιασε την νινα
- συγνωμμη ειπε η νινα κλαιγοντας στην αγκαλια του αδερφου της
- σστ μην κλαις ελα ειπε ο ραϊαν και της σκουπισε τα δακρυα.
το μπαρ του εστιατοριου

Το Ασυλο/ The Asylum Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora