[2]

171 15 1
                                    

                    

"Meséljek neked magamról?" röhögött Eddie. 

"Westminsterből származom, apámat Richardnak hívják és Oscart nyertem." 

"Egy kicsit több részlet?" kértem. 

"Később." mondta. "Gyere velem." 

Nem tudtam, hogy hova visz, de eldöntöttem, hogy végigcsinálom. Aggódtam azért a nővéremért. Nem hittem el, hogy egy idegennel sétálok a reptéren. 

"Van egy étterem a repülőtér végében, amiről senki nem tud. Maya a neve. A legjobb mexikói kaja." mondta gyorsan. 

Éreztem ahogyan mellém lépett. Nem tudtam megmagyarázni az érzést, hogy egy filmsztárral vacsorázom. Amikor kicsi voltam, csak álmodni mertem az ilyesmiről. 

"Miért viszel el vacsorázni?" kérdeztem tőle, a válaszára várva. 

"Általában nincsen időm. Mindig úton vagyok vagy promózzuk az új filmet, ami néhányszor elég fárasztó tud lenni. Mindig ugyanazokra a kérdésekre válaszolok nap mint nap. Válaszolva a kérdésedre, elég viccesnek hangzott." mondta és folytatta a sétát. 

„Oh." mondtam. „Azt hiszem tudnom kellene néhány alapvető dolgot rólad. Mennyi idős vagy?" Néha nem tudom befogni a szám.

„27, majdnem 28. Te?" kérdezte.

„Én 24." válaszoltam.

„Melyik a kedvenc filmed?" kérdezett.

Most az ismerd meg a másikat játékot játszunk.

„Charlie St. Cloud élete. Neked?" 

„Nem igazán van. Szeretem a Ki vagy, doki?-t. Kuncogott. „Charlie St. Cloud élete? Komolyan?"

„Jó film!" érveltem. „Tök mindegy. Melyik a kedvenc színed?"

„Nemzetközi klein kék." válaszolta. „Neked?"

„Nekem a kedvenc színem a menta zöld. Mi az ördög az a nemzetközi klein kék? Furcsán hangzik." mondtam.

„Sötétkék féle." magyarázta. „Az a szín ott a kabáton." mutatott Eddie az ablak felé.

„Oh, oké. Mi az a dolog, amit a legjobban megbántál?" kérdeztem tőle.

„Nos, pár évvel ezelőtt hazudtam, hogy szerepet kaphassak." nevetett Eddie. „Mielőtt bíráskodsz, hallgasd meg a sztorit. Az egyik követelmény a lovaglás volt. Hazudtam, mert nem gondoltam, hogy meg fogom csinálni. Az első jelenet közben kihozták a lovat. Felültem rá és azonnal leestem. Rögtön megkaptam „Egy kibaszott hazudozó vagy Redmayne!" a rendezőtől. Ezt bántam meg a legjobban. Senki sem akart engem ezután. Nem az volt a legjobb döntésem." mondta Eddie. „Mi van veled?"

„Az enyém kevésbé vicces. Középiskolában csináltam valami egészen nagy butaságot. A focicsapatból randiztam egy sráccal, és azt akarta, hogy menjek el az egyik meccsére. A játék alatt részeg voltam, hiszen ezt csinálta a régi 18 éves énem. Tettem pár dolgot amit nem kellett volna. A végén elájultam előtte. Túl hamar iszok túl sokat." mosolyogtam.

Meg kellett állnom egy másodpercre. Miért mondtam ezt el egy idegennek?

„Ez vicces! A te sztorid viccesebb, mint az enyém." előre nézett. „Itt vagyunk."

Mielőtt besétáltunk volna az étterembe, Eddie visszavette a szemüvegét és a pulcsiját.

„Soha se lehetünk elég óvatosak." suttogta.

Amikor beléptünk az étterembe, minden olyan gyönyörű volt. A falak pirosra voltak festve és az asztalok a szürke egyik árnyalatában pompáztak. Eddie mosolya még nagyobb lett, ahogy beljebb mentünk. 

„Ez az. Maya's. Menjünk és keressünk egy asztalt." mondta.

Alig voltak, így nem volt nehéz helyet találni. Körülbelül két perccel később, egy hosszú fekete hajú nő felvette a rendelésünk. 

Megrendeltük a kajánkat és vártunk. Ezt lehetőségnek vettem, hogy beszélgessünk Eddievel.

„Miért olyan különleges neked ez a hely?" kérdeztem tőle. És ahogy megtettem, elkezdte a szemeivel a földet pásztázni.

„Nincs semmi ok," Megköszörülte a torkát. „Csodálatos ételük van."

„Kétlem, hogy ez az oka, de oké." mondtam. „Unatkozom." vallottam be. 

„Én is. A repülőterek unalmasak." mondta, miközben a hüvelykujjaival játszott.

„Milyen híresnek lenni?" kérdeztem.

„Nos, nem vagyok olyan híres."  levette a szemüvegét és a pulóverét. „Nincsen semmilyen közösségi oldalam, szóval tényleg nem tudom milyen ez a szociális dolog. De néha lekapnak itt-ott. Semmi túl nagy dolog." válaszolta.

Azt hittem mondani fog még valamit, de a pincérnő közbevágott.

„Jó újra látni, Eddie." mondta neki a nő. „Régen volt már."

„Én is örülök, hogy viszont látlak, Abby." mosolygott.

A hölgy miután kihozta az ételünket elment.

„Honnan ismered?" kérdeztem. Remélem nem voltam túl kíváncsiskodó.

„Egy régi barát." válaszolta. „Együnk! Itt van a legjobb mexikói kaja." 

Elkezdtem enni a burritomat és azonnal tudtam miről beszélt. 10 perc alatt végeztem vele. 

„Wow, ez volt a legjobb burrito, amit valaha ettem." mondtam. Nem hazudtam, tényleg az volt a legjobb burrito, amit valaha ettem.

„Mondtam." mosolygott.

„Mit szeretnél tudni?" kérdeztem. Bizonytalan voltam abban, hogy mit fog válaszolni.

„Nem tudom. Rendben van az, ha egy kicsit csak ülünk?" kérdezte.

„Természetesen." mondtam neki.

Mindketten csendben ültünk. Szép volt. Eddievel egyedül mi voltunk az étteremben, ezért szép csend volt, kivéve amikor pár pohár és tányér koccant a konyhában. Mexikói zene szólt az olcsó hangszórókból. Körbenéztem és észrevettem pár képet a vendégekről, amik a falra voltak felrakva. Észrevettem egy képet Eddieről és egy lányról, ahogy egy bódéban ülnek. Boldognak tűnnek. Alig sikerült kitalálnom, de a dátum 2008. június 6.-a volt. Nem segített, de elképzeltem, hogy mi tette ezt az éttermet különlegessé.

10 perc elteltével Eddie felállt.

„Ki kell mennem a mosdóba. Mindjárt visszajövök, Sarah." mondta.

Ahogy Eddie elment, a telefonom rezegni kezdett. A nővérem volt.

„Sarah, mikor érsz ide? Szükségem van rád. Szükségem van a testvéremre." mondta a telefonon keresztül.

„Megyek, Jane. Ígérem. Hamarosan ott leszek. Légy erős, tudom, hogy képes vagy rá. Mennem kell. Szeretlek." mondtam.

„Szeretlek. Hamarosan találkozunk." mondta Jane és letette.

Ránéztem az órára és már 8 óra volt. Az idő szuper gyorsan telt Eddievel. 

Amint visszatért, aggodalom volt a szemében.

„Menjünk innen." a pénzt az asztalon hagyta és visszapillantott a falra, ahol a kép volt.

true love | eddie redmayne [hu]Where stories live. Discover now