„Most mi lesz? Rengeteg időnk van." mondtam neki, amint kisétáltunk a Mayából.
„Oh, nem tudom. Akarsz vásárolni? Veszek neked valamit." ajánlotta Eddie.
„Nem engedhetem, hogy a pénzedet rám költsd el. Csak egy órája találkoztunk. Amúgy meg van pénzem." hazudtam. Most nagyon szűkölködtem. Kölcsön kellett kérnem Raymondtól pénzt, hogy fizethessem a repülőjegyet.
„Ragaszkodom hozzá." mondta. Akarok neked valamit venni. Akármit, amit szeretnél, Sarah."
„Semmi szép nincsen, amit a repülőtéren lehet venni, Eddie." mondtam neki. Nem engedte el a dolgot.
„Oké, veszek neked egy sálat. New York hideg város." röhögött. „Nézd, ott van egy bolt!"
Eddie és én elsétáltunk a kis bolthoz. Tele volt turista cuccokkal, ahogy vártam. Láttam egy Lakers booble head-et és más alapvető dolgot. Valami elkapta a szememet. Egy kék-fehér sál volt. Fodor volt a végén. Eddie is észrevette.
„Nézd!" odasétált a sálhoz. „Csak 14 dollár." Eddie túl izgatott volt.
„Rendben." mondtam, majd megragadta a sálat és a kasszához ment.
„Csak ez lesz." mondta a srácnak. Felütötte és belerakta egy táskába. Eddie fizetett, aztán elhagytuk a kis aranyos boltot.
„Köszönöm." mondtam.
„Szívesen." mondta Eddie.
Nem hittem el, hogy vett nekem egy sálat New York miatt. Nagyon édes.
„Akarsz inni valamit?" kérdezte a semmiből.
„Nem iszok, ne haragudj." mondtam neki.
9 óra körül járt az idő, és LAX elég csendes volt. A kávéboltban a hosszú sorok mostanra eltűntek. Mindketten folytattuk a sétát keresztül a repülőtéren, amikor hirtelen történt valami.
„Ő Eddie Redmayne!" mondta egy lány. „Úr Isten" Ő Eddie Redmayne!"
„Picsába." motyogta Eddie magának.
A lány és még 4 barátnője elkezdtek felénk sétálni. A szorongásom kezdett előjönni, de nem szóltam róla semmit.
„Kérhetünk egy aláírást?" kérdezték tőle.
Néhány cuccukat aláírta. A magas szőke hajú lány bőröndjét, az alacsony barna hajú lány kezét és a másik szőke cipőjét. Csinált pár képet velük.
„Szép napot! Viszlát lányok." mondta nekik, ahogyan elsétáltunk.
„Sokszor történik ez?" mondtam halkabban. Remélem nem, fárasztónak tűnt.
„Igen, de hozzá kell szoknod, tudod?" mondta szomorkásan.
„Igen." válaszoltam.
Még egy kicsit sétáltunk, aztán elkezdett fájni a lábunk. Találtunk egy padot, ahova leültünk.
„Többet szeretnék rólad tudni." fecsegte. „Bocsi. Ez egy kicsit ijesztően hangzott."
„Semmi gond. Mit szeretnél tudni?" kérdeztem tőle.
„Bármit, ami szerinted érdemes tudni." mondta.
Egy percig gondolkodtam. Eléggé elcseszett életem van, amibe nehéz valami boldogat belevinni, mélyre kell ásnom az emlékeim és az érzelmeim után.
„Középiskolában összetört a szívem. Emlékszel, amikor mondtam, hogy randiztam egy sráccal?" Eddie bólintott. „Mindegy is, a neve Gavin volt. Tipikus szexi, atléta, tökéletes srác volt. Szerelmes voltam belé. Egy nap azt mondta, hogy találkozzunk a fehérítőtartálynál, ami a közös helyünk volt. Itt kikérdezett. Később elmondom a sztorit." Két szó között röhögtem. „15 perccel korábban ott voltam, és egy másik lánnyal csókolózott. A legrosszabb része az volt, hogy az a lány volt a középiskolai ellenségem. Cassidy Blake." Abba hagytam a beszédet és megpróbáltam nem sírni, életem legrosszabb napja volt.
YOU ARE READING
true love | eddie redmayne [hu]
Fanfiction„Nem tudtam," mondta. „Nem tudtam, hogy szerelmes leszek beléd."