"Bu notu öleceğimi bile bile yazıyorum. Bunu okuduğunda bil ki ben ölüyüm. Birlikte dediğimiz gibi biz hiç doğmadık. Seni hep sevdim Malorie. Sen benim hem arkadaşım, dostum oldun. En önemlisi de sevdiğim. Bir an bile sensiz düşüncem olmadı. Sevdiğimiz kitapları okurken, karakterlerin yerine seni koymaktan konuyu anlamakta güçlük çektim. Belki son kelimelerim bunlar. Biraz geçmişimize dönelim istiyorum. Bizim geçmişimize Malorie. Olivia ve Malorie geçmişi. Tanıştığımız gün. Okula geldin. Hiç unutmuyorum. Üzerinde açık pembe kot ceket ve yeşil kazak vardı. Altında hardal sarısı pantolonunla o gülünç tarzına bile aşık oldum ben. Aşkımızı anladığımızda güçlendirmek için neler yapmadık. İlk elimi tuttuğunda, kalbim çıkacak gibiydi. İlk öpüşmemiz, güçlendirdi. Hem beni, hem de sevgimi. Sana sevgilim diyemedim belki. Ama kalbimde sevgiliden ötesin. Sakın ağlama. Yıldızımıza baktığında beni göreceksin. Ben seni her an izliyor olacağım. Bu lanet kanser beni yenecek, biliyorum. Ama unutma! Seni sevdiğimi. Anılarımızı. Günlerimizi. Sakın ama sakın unutma sevgilim.
Yıldızlara yolculuk ediyorum. Bir gün o yolculuğa sen de bilet alacaksın. Ve buluşacağız. Bu mektubu alıyorsan. İkincisi bizim özel yerimizde. Seni sevdiğimi unutma. Asla! "