Ráno jsem vstala s velký očekáváním. Měl mi totiž přijít dopis ze školy, na kterou jsem dělala příjmací zkoušky. Strašně bych se tam chtěla dostat, protože zatím chodím jen do naší vesnické školy, která je hrozná.
Má dohromady čtyři třídy. Z rozpraskaných bílých stěn visí nechutné pavučiny a na skříních leží vrstvy prachu. Opravdu nevím, proč máme jen jednu uklízečku, která ke všemu neumí uklízet.
No a co byste řekli o jídelně? Samozřejmě že tam vaří blemcanice, které ani zdaleka nepřipomínají jídlo.Táta mi říká, že se na tu školu dostanu, protože jsem chytrá a já jen doufám, že má pravdu.
Šla jsem ke slepicím pro vajíčka na snídani a cestou jsem si rovnou zkontrolovala dopisní schránku. Nic tam ale nebylo a tak jsem pokračovala ve své klasické denní činnosti. Byla neděle, což znamenalo dovézt mléko ke mlékaři. No kdo jiný by to měl udělat než já a tak jsem sedla na kolo a jela.
Vrátila jsem se a rodiče měli slzy v očích. Polekala jsem se, ale pak mi dali přečíst dopis, který mamka držela v ruce. Psalo se v něm, že jsem byla přijata na střední školu v Londýně. Radostí jsem byla celá bez sebe. Běžela jsem z dopisem rovnou do pokoje a četla jsem si, co všechno si mám zabalit s sebou. Z police jsem shodila velký černý kufr, který byl sice hodně starý, ale byl to náš jediný kufr v domě.
Týden na to mě táta dovezl na nádraží a já pokračovala vlakem až do Londýna.
Ahoj všichni😃
Tak doufám že se vám první kapitola líbila. Samozřejmě se omlouvám, jestli jste našli nějakou tu chybu, ale v pravopise opravdu nevynikám.Také musím poděkovat AnnelieMcKey, která mi moc pomohla, protože mi vytvořila cover na tuto knížku💓.
Tak se uvidíme u nové kapitoly a prozatím ahoj.
ČTEŠ
Dívka ze vsi
Teen FictionPříběh je o sedmnáctileté dívce jménem Clara, která se ze své staré školy rozhodne přihlásit na jinou a to na školu v Londýně. Příjmačky samozřejmě zvládne, protože je chytrá, ale tím že je z vesnice, se ze začátku v nové škole bude potýkat se šikan...