2.bölüm

93 8 10
                                    

arkamdan seslenn jiminmiş bi an korkmuştum kosarak yanıma

JİMIN:birlikde yüriyelimi sabah seni bir apartmandan cikarken gordum bende orda oturuyorumda.

YUN HEE:olur hem yoldasim olursun hemde canim sıkılmaz.

dedim ve birlikde eve yürümeye başladik tabi geveze ben ona bir sürü sorular sordum tabiki bitmek bilmeyen sorulardi evin önüne gelmistik ve lanet olsun ki abimin bize baktını görmüstum.

YUN HEE:siktir

ABİM:LAN O YANINDAKI ZIBIDI KIM GELDIM LAN BEKLEYIN.

JIMIN:o banami zibidi dedi .

YUN HEE:ya kos evine jimin siçtik abim gelmeden git çabuk koş.

jimin koşarak giderken bende acele bir şekilde abime yakalanmamak icin hizli adimlarla asansöre kostum yukari çikdimda çantamdan evin anahtarini çıkartıp direk odama girdim o sirada eve abimin girdini anladim al sıçtım iste.

ABIM:lan inek o zibidi kimdi eger sevgilim de seni öldürrüm mal aç lan kapıyı.

YUN HEE:ya abi valla billa onu tanimiyom geldi yanima allan mali yürüdü benle.

ABIM:he he görmedik sanki cocuk senin çenen yüzünden çölde kalmış sünger gibi büzüşmüş oldunu.

YUN HEE:ya uf tamam bizim siniftan bi çocukcağızlz ne günahı var abi uffff ya nolucak geldiysek birlikde evi burda zaten hem sende erkeksin senlede gezmiyom o zaman sen bilirsin.

ABIM:duyanda her gun benle geziyosun zanedecek tamam bir şartla izin verrim.

YUN HE:ne o şart söle.

ABIM:her gün ayaklarimi yikicaksin düşüncesi bile güzel nedersin.

YUN HEE:ay simdiden bayilasim geldi teneke peyniri gibi kokuyo ayaklarin simdi bile kokusunu aldim yemin ederim.

ABIM:sen bilirsin o cocukla gezmiyosun.

YUN HEE:ya taaam ya taam uf git yika ise yarin başlıyorum ama bende bir şartla ayaklarını yıkarım.

ABIM:sadece ben şart koşa bilirim.

YUN HEE:tamam o zaman babama sölerim çokmu zor.

ABIM:taam ya taam söle.

YUN HEE:karşılığında para alcam her bir ayak yikama yuz tl yoksaaa babama derim seni.

ABIM:taam başımın belası tam.

iyyy bide abimin kokuşmuş ayanı yıkicakdım allahtan karşılında para alcakdim he yoksa direk babama silerdim zaten.

bir sure sonra üstümü deyistirmistim evde mal mal oturuyodum artik uykum gelmisti odama dogru ilerledim ve odama girdim anda kimi görim allahim bir an meteor düştü zannetim jimin karşı balkonda oturmus ders çalışıyordu bende onu gormemis gibi sakince mutfa gidip neskafe yaptim ve elime türkiyeden getirdim karanlik lise adli kitabimin ikinci serisini aldim ve balkona gecdim ama iki tane neskafe yapmistim oturdum ve neskafeleri masay koyduktan sonra kitabimi aldim okumaya basladim hem neskafemi yudumluyodum ki bozumda kaldi.

YUN HEE:neee arda öldümü mal ya kurşunun önüne atladı canım kiyamam ya uufff.

demistim hemde seslice arda ölmüştü güneşi kurtarabilmek için bi anda jiminin sesini duydum.

JIMIN:ardamı?oda kim.

ona kafami cevirdim ve dedini algilamaya calsdim.

YUN HEE:hee o kitapdaki arda gunesi kurtarmak icin kurşunun önüne atliyo yazik kiza aşıkt arda.

JİMİN:ismi ne kitabin.

YUN HEE;karanlik lise adli bi kitap ama türkçe o yuzden sen okuyamasin...aa neskafe istermisin abime yapmistim oda istemedi bende icerim dedim ama icemedim al.

neskafeyi ona uzatim tabi balkondan biraz zorda olsa aldinda bana teşekür etmisti iste ondan bundan konusuyorduk ve benim uykum gelmişti ağır ağır gözlerimi kapatiyodum ki jimin bana silgi atığı anda uyandim.

YUN HEE:ay anam anne yinemi terlik tamam kalktim yaa uff.

bi anda kahka sesi duydum gozlerimi ovusturup actimda jiminin mal mal sırıttığını gördüm şunu farketmiştim gülerken kısılan gözleri benide istemsizce güldürmüştü birlikde gulüyoduk ki malın teki daha dogrusu kapı çalmayı öğretemedimiz bir velet içeri daldı.

ABIM:noluyo lan burda.

YUN HEE;geldi her anın tadına eden bir mal.

ABIM:napiyonuz gece gece yah gidin yatin aaa bu zibidide bursaymış merhaba bay zibidi.

YUN HEE:BABAAA abi babam nerde.

ABIM:oomu sey yattı o bende tam yatiyodum zaten size iyi geceler efendim he bu arada size amarika prensesinin selamida var hürmetler matmazel ve bay zibidi.

dedi ve odadan çıktı o sirada jimin konusmaya basladi

JIMIN:galiba abinden benim cok çekicem var sana sabırlar dileyerek yatmaya gidiyorum sanada iyi geceler saba seni beklerim kapini önünde eger dangalak abin yine balkondan azmış kuduz köpekler gibi çıkmazsa

YUN HEE:cikamaz merka etme çıkarsada masum bir kedi gibi geri kacar neyse sanada iyi geceler.

dedik ve odama geldimde kendimi direkmen yata attım çünkü bugün cok yorulmuştum mal abim yüzüne ne olacak başka kendimi uykunun kolarina teslim etim

bu seferki kisa oldu ama bir dahakine daha uzun yazmaya caliscam

çekik ve siyah gözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin