yun hee.anani s*kim
jimn.kufur etmesene
yun hee.mal ben senin agzini kapasam sonra eler havaya donlar asagiya desem sen hic dusunmeden donunu indirirsin eminim.
jimn.ya sapikmisin kizim nedense bu aralar tum kizlar ic camasirlarimi merak ediyo bide markasini ne kadar bos isler.
yun hee.olum yuru git malmisin napim donunun markasini alah alah siktirme simdi markasinida kizlarinida...
jimn.varmi?(pic smile)
yun hee.bana sapik diyene bak varmi diyo acim istersen gel bu gece.
jimn.bana farketmezde size gelirsem buyuk ihtimalle abin beni siker.
yun hee.agagagahaahahaha afrin abimi ahahaha tanimisin.
jimn.yidin bini yidin.
yun hee.haha tm sustum ya ne vuruyon uf ya baska eve tasinmak istiom ben ya.
jimn.ben anamlar gelecek diye yolarini gozlem sende golmus burda tasinacam diyersan yidin bititdin bini.
yun hee.mal ya sivene sicam senin
jimn.bekliyom sic.
yun hee.jimin benden uzakhahahahahahaahagagagagaga
jimn.aaaaanani sicim.
yun hee.hahahaha mal ya bana bakmaktan diregi gormedi cocuk haha yuzunun izinde cikmis altina kayip araniyor yazalim bide kufur etmeyi bilsen gagahahaha.
jimn.abinde balkondan sicalak kardesimi napsam bakuslaei atiyo neyse ben gacar baay
al iste simdi boku yedim sicim boyle abiye ya neden aaaa bidaka ya o valizler ne ve noluyo.dedim ve kosarak iceri girdim girmemle gozlerimin dolmasi bir oldu arkadaslarim.ailem.ve arkadaslaeimin ailesi burdaydi
yun hee.noluyo ne bu valizler
annem.kzizm biz turkiyeye donmek zorundayiz sana soylemedik burada cok kalamicamizi baban sadece isindwn bi kac ay izin alabilmisti seni kirmak istemedik abinde amerikaya gidicek okumak icin ve arkadaslaeinin aileside bura pahali bir yer oldu icin bizimle geri doniceklee fakat kizlarida ailesi burda birakmak istemedi bize kiza bilirsin haklisinda gelirsin diye dusunerekten seninde esyalaeini topladik karae senin kalabilirsinde ama merak etme tabikide gelcaz yanina ama sadece ben gelebilirm yaz olunca kuzlarda gelir.
annemin dedikleriyle goz yaslarimi serbes biraktim demeki kizlarin bugun bu yuzden keyifleri yoktu annem daha oncede bahsede bilirdi ama ben burada kalmak istiyorum keske kizlarda burda kalabilseydi.
yun hee.a anne ben burda kalmak istiyorum.
annem.tamam kizim her ay para yolicaz sana ucamiz bi saat sonra kalkicak cikalim yola.
havaalanina gelmistik annemleri yolcu etim abimide amerikaya yolcu etim uzgundun her kez giti.taksiyle eve geldim eve girmek istemiyodum hemen jiminin yanina gittim kapi valdim ve bekledim hala aliyodum uzgundum cunki kapi avildi anda jimine sarildim oda bu hareketimi beklemiyodu ama sonradan oda sarildi.ona sarildimda tuhaf bi heycan sardi icimi jimin sacimi oksadi kapiyi kapti.
jimn.iyimisin noldu sana dedi.
yun hee.iceri gecelim anlaticam dedim.
iceri gectik jimine her seyi anlatim biraz olsun oda sasirdi yani bian gitmeleri falan ama jiminin gozlerine bakamiyodum kaciriyodum gozlerimi ondan neden bilmiyorum.
jimn.okulden geliyoken ne demistin ayri bi eve tasinmak istiyorum demistin hatirladinmi.
yin hee.sence olsun en azindan degisiklik olur benim icin.
dedim ve jimine tekrarda sarildim odaya sadece ayin isgi vuruyodu cok guzeldi jiminde ayrildim ve ona beni dinledi icin tesekur etimve evime gitim.
sabah oldugunda ustumu giyipyan tarafa gectim zile basa basa paemaklaeim koptu kapi en sonunda acilmisti.jimin daginik saclariyla karsima cikti uykulu gizlerle onu oceri itim portlemis gozlerle bana bakiyodu kapiyi kapatim direk mitfaga daldim.
jimn.hey hey hey bir erkegin mutfana girilmez cik cabuk ordan.
yun hee.jimin dalgami geciyosun karnim ac ve sana geldim suan kahvalti hazirlicam elini yuzunu yikada bana yardim et
jimn.hayirdir ne bu emirler.yikamicam yuzumu sanami kaldi ya uf sanane aaah napiyon birak kulami.
jiminin kulani tutup lavobaya getirdim kafasini eydim ve yuzunu gelisi guzel yikadim o sirada saclarida islanmisti havluyu elime alip yuzunu sildim islak sacini kurularken jiminin bana baktini farketim ona baktim cok masum ve tatliydi insanda opme hissi uyandiriyodu resmen.bian ne oldunu anlamadim ama sirtim cok acimisti su anda ustumde belirleyemedigim bi agirlik vardi jimin ustume dusmustu gozlerimin actimda jiminle burun burunaydik.galiba hormonlarim azdi tuhaf hisetiriyordu.ne diyorum ben ergenlik donemimin gectini dusunuyorum.
jimn.b ben ozur diliyorum.
yun hee.o onemli deyil. ama ustumden kalsan iyi olucak sanirim .
jimn.tam in asa geliyorum ben.
yun hee.tamam ama cabuk ol.
dedim ve asagiya indim.kahvaltiyi hazirladigimde jiminle banyoda halimiz aklima gelip duruyodu neden jimine bu anda deisik duygular beslemeye baslamistim bilmiyorum...
gelecek bolum...