6.bolum

45 7 4
                                    

jiminle merdivenlerden inerken   mudurun yaninda  bi kiz gordum sanirim nakil ogrenci buymus aslinda kiz guzel ya mudur bizemi isaret yapiyo banami oyle geldi alah alah.

mudur.cocuklar buraya gelirmisiniz.

jmin.aha sictik yun hee gac yav gac alahim geliyam sana.

yun hee.ya nakadar mal oldun sen ya yanina cariyo alt tarafi.

jmin.olt torofo yonono coroyo.mal herkez derste ve bizim cantalar omuzda.alahim ya.

mudur.cocuklar size diyorum gelsenize cabuk.

hizla mudurun yanina gittik.

yun hee.buyrun hocam.

mudur.bu yeni ogrencimiz sizin sinifta eslik edin cocuklar .ha bu arada  nereye ne bu cantalar alahim ya cabuk sinifiniza gidin size iyi dersler zil caldinda yanima gelin bekliyorum...

jmin.ayh alahim bi an sictik zanetim.

yun hee.mal simdi olmasada tenefuste sicaz merak etme.yani ablanin bi plani var tabikide.

(bts7hikayeleri) taey.hey gencler artik sinifa gidicezmi

jmin.ayh bismilah sen burdamiydin hortlak sandim bi ara aaaaahhh.

yun hee.jimin malmisin yahu kiz burdaydi sey bu arada ismin.

taey.taey ismim sizin.

jmin.ben park jimin okulun en yakisikli ve cool cocugu-

yun hee.SUSCANMI AZ.bende yun hee siz yanimdakine bakmayin egoistir kendisi

jmin.olmuyo ama ya.

taey.sinifa gidicesmi.

yun hee.aa kusura bakma solemedik ii sey biz okuldan kacicaz istersen sende gel.

jmin.tanimadin insanlari neden bir yere davet ediyon

yun hee.alahim sabir ver sen bu cocukla bana

taey.aslinda iyi olur ama

jmin.tamam kabul eti gidiyiz.

yun hee.onun kusuruna bakmayın kucuken esek tepmisde kafada var biraz.bi kac kerede atan dusmus.demistim bem buna gucuken yapm etme gozunu sevim dusersin tepeer dedim ama anlayan kim

jmin.abi kiz hayatima metrobusle daldi yeminle mal knkm benim sen neyin kafasi he ne ictin.alllah kosun lan kosun siccctik sicctik zilin calmasina 10 dk var lan gosun.

hizla asagiya indik taeyde yanimizdaydi onuda surukluyduk pesimizde artik bizden kacisi olmicak taeyin.arka park denilen bir yere geldik banka oturduk.birbirimize bakip gulduk

jmin.erik dali gevrektir amanin basmaya gelmez  aman basmaya gelmez  drinun drinun di di dridununini.ohhhh ohhh ohh

       yun hee

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

      
yun hee.ya bak sunu soylemeyi unutum kucuken erik agcina cikmis erik tam dalin ucundaymis taami buda dala doru gidi aha tam aldim diken erik dalinda dusuyo bunu goren fikret dede de erik dali diye sarki cikarti yaaa neydi o gunler cogi sarki bu malin yuzune cikti zaten ey gidi eyh be.

taey.😂😂😂yah alahim gercektenmi

yun hee.yok gercekti tabi saka.LAN JIMIN MALMISIN OLUM NAPIYON LAN MAHFETIN BURAYI YA DUMAN ALTI ETIN BU NEYIN SEVINCE BE ALAHAMI AC GOLARINI BENI GELIYOM.
(recep ivedik)
jmin.sey bian okuldan kactik ya onun icin sey etim ben. aman bos ver ya ee biz napcaz.simdi(icinden.cool ol jimin malasma)

cool ol jimin malasma)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


yun hee.elinin korunu jimin elini korunu alahim otur suraya azdin sen ya bin sini gordumde bu cocuk adamdir dedik yanimiza aldik ama yok malin teki ciktin sen ya allim yitir ya yitir.

devam edicek...

kusura bakmayin kisa oldu ama devamini getircemm... sarahge

çekik ve siyah gözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin