Cuvânt înainte

25 5 1
                                    

Ei bine,înainte de a vă lăsa să citiți și să vedeți despre ce e vorba în această carte vreau să vă spun câteva cuvinte.

În primul rând vreau să mă adresez persoanelor care îmi vor spune mai târziu "Nu e cine știe ce cartea asta,am mai văzut altele ca ea!"
Bine asta e părerea voastră nu am ce să vă reproșez.Insă vă zic de pe acum,dacă îmi citiți cartea și nu vă place dar voi așteptați doar până le mulțumesc persoanelor care au citit-o ca să îmi scrieți un comentariu în care să spuneți că nu v-a plăcut mai bine nu mai scrieți sau nu mai citiți că mie nu îmi pasă de părerile voastre.
Scriind cartea asta mi-am asumat niște responsabilități și prima ar cam fi că nu voi lăsa cartea asta de izbeliște din cauza unor păreri.

În al doilea rând vreau să mă adresez tuturor persoanelor ce vor dori să citească această carte,chiar și un capitol.
Sper să vă placă această carte și să treceți cu vederea greșelile gramaticale și de ortografie.
Editarea o voi face după terminarea acesteia sau în vacanța semestrului
al II-lea.

            Vă mulțumesc pentru timpul
acordat!Sper ca cineva să fi citit acest "mini-capitol" și vă aștept steluțele și comentariile bune sau rele. Încă o dată văd mulțumesc!

Ly.

Amnezică (2018)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum