Paul masuk ke dlm bilik karaoke.Seperti biasa, dia akan menunggu pelanggan-pelanggannya di situ. Selalunya, pelanggan yang akan menunggu dia tetapi entah kenapa hari ini,tiada seorang pun jantan atau pengkid yang duduk di kerusi dlm bilik karaoke tersebut.
sunyi je tmpt ni. Malam ni malam tnpa nafsu ke ape?
Kelab Malam Huazhiha- tmpt tumpuan para lelaki dan pengkid untuk melampiaskan nasfu. Kadang-kadang ada juga pasangan gay yang tersesat masuk ke situ. Tak kisah! Asalkan semuanya gembira.
Kebanyakan pelacur di kelab malam ini adalah warganegara. Support local product la kononnya. Ada macam-macam bangsa. Pelanggan diberi kebebasan mahu mencuba jenis apa dan bangsa mana.
Tapi,sebilangan besar daripada mereka sudah tentulah orang melayu. Sudah namanya Malaysia yg majoriti penduduk adalah Melatu,pastilh majoriti pekerjaanya adalah Melayu. Namun mereka,lebih suka menggunakan Bahasa Inggeris. Baru dpt feel Las Vegas!
"boleh saya masuk" Soalan diajukan setelah pintu diketuk beberapa kali.
Paul terkwjut. Ini kali pertama pelanggan meminta kebenaran masuk. Klau tak,main langgar je!
macam tak pernah datang kelab malam la dia ni.
"Masuk je lah kalau pintu tu tak berkunci."Paul bls dengan rasa jelek. Dia dapat rsakan lelaki yang bersamanya malam ini adalah lelaki baru firts time datang sini. Baru belajar nak cuba-cuba bersekedudukan dengan pelacur.
Pintu terkuak luas. Lelaki itu berjalan masuk ke dlm bilik karaoke itu. Dia senyum pada Paul. Dia nampak sangat awkwark. Dia meneliti seluruh bilik karaoke tersebut dengan padangan yang pelik.
"Takkan nak berdiri je kot. Duduklah."jemput Paul.
"Thanks."jawab lelaki itu.
Muka hot. Badan mantap. Suara sedap. Tapi..syng,first time masuk kelab. Mesti laki jenis takut bini ni. Paul cuma mampu berkata dalam hatinya."Awak order minum apa?" Pa memulakan strateginya. Dia meletakkan jari telunjuknya pada bahu kiri lelaki itu. Lelaki itu menjeling jari Paul.
"Coke" sepatah lelaki itu jawab. Jelas kelihatan halkumnya turun naik. Dia menelan air liut.
"Coke je? Kenapa tak order champagne ke,whisky ke,baru best" Paul mula menggedik.
"Saya tak pernah la.Awak sajalah ajar saya. Ni first time saya datang tempat-tempat macam ni."
Ya,sebelum ini lelaki itu tidak berani menjejakkan kaki di sini. Mana mungkin orang yang berpendidikan agama sepertinya datang ke tempat-tempat macam ni. Lagi-lagi dia lulusan syariah dari Mesir. Kalau terkantoi,boleh masuk muka depan surat khabat Metro.Dan tajuknya mesti 'USTAZ MESIR TERKANTOI DI KELAB MALAM!'
"Saya,awak? Jangan panggil macam tu. Panggil sayang,abang. baru romantik."
Bukan mulut sahaja yang berkata-kata,tangan dan badan. Paul juga turut bergerak. Kali ini dia terus bertindak ekstrem. Jari-jemarinya menari-menari ke pelosok tubuh lelaki itu.
"Nama abng apa?"Paul bertanya dengan penuh menggoda. sekali lagi,lelaki itu terliur.
"Nama abng,Mawarid.".Itu saja yg mampu dia jawab. Jantungnya pun sudah berdegup kencang. Kalau boleh tercabut,dia rsa sdh pasti terpelanting seratus meter jauhnya.
"Ohhhh...Nama sayang,Pauziah. Abng panggil Paul."Mawardi hnya mengangguk. Dia kelihatan seperti ketakutan. Peluh di dahinya meleleh turun ke pipi.
"Janganlah takut. Ni baru sikit la,bang. Nanti kita masuk dlm,kita buat apa yang patut. Sekarang kita menyanyi dulu tau"
Setelah 45minit bersuka ria,berkaraoke bersama,akhirnya Mawardi dapat keserasian bersama Paul. Saat ini nafsu mula menguasai diri. Aksi cumbuan menjadi permulaan."Jom kita start." Kata lelaki itu. Bibirnya menguntum senyuman yang penuh bermakna.
"start apa?"Paul buat-buat tidak mengerti. Dia cuba bermain dengan perasaan lelaki itu.
Boleh tahan jugak jantan ni. ingat kan dungu.
Mawardi hanya tersenyum..dia mendekatkan badannya pada badan Paul. Pandangan mereka bertaut. Paul melentokkan kepalanya ke dada Mawardi. Mawirdi menarik nafas sedalam- dalamnya. Dua memejamkan mata. Nafasnya muka beralun kencang.
Mawardi mendukung Paul. Dibawanya perempuan itu kr dlm sebuah bilik. Setelah itu dia melempat lembut Paul ke atas tilam. Paul tersenyum walaupun rsa sedikit sakit. Tapi,dia perlu sedar yang dia sedang bekerja. Dia perlu beri layanan yang terbaik. Kalau tidak pelanggan kelab malam itu akan lari.
Mawardi pula memainkan perananya. Dan akhirnya.......
#vote? respon?
okehhh ?
YOU ARE READING
BABI
RandomSANGGUP MEREKA MENYAMAKAN AKU DENGAN BINATANG HARAM. BABI! ADAKAH AKU BERSALAHH? Perghhh!! bukan senang berjalan di atas muka bumi sebagai seorang anak luar nikah.Sanggup manusia-manusia yg lahir dari persetubuhan yg halal menyamakan aku dengan seek...