BAB 1

103 3 1
                                    

Champagne. Beer. Whisky. Tersusun di atas meja jenama Elaisha. Bentuknya semi - D,seperti yang terdapat dalam kebanyakan kelab malam. Pelbagai bentuk botol arak yang tersusun. Ada yang tirus. Ada yang besar dan macam-macam lagi. Semuanya semata-mata menarik perhatian pelanggan.

  Semakin lama,semakin ramai yang masuk memenuhi segenap ruang kelab malam itu. Ada lelaki dan ada perempuan. Namun,majoritinya adalah kaum lelaki. Tambahan pula malam ini malam Sabtu. Semakin ramai yang mengambil kesempatan untuk melampiaskan nafsu.

  Kelab malam itu terus bermandikan cahaya suram. Lagu Take Over nyanyian Mizz Nina dimainkan secara perlahan.vSengaja mereka buay begitu untuk menaikkan perasaan ghairah para pengunjungan.

Di satu sudut,ada seorang perempuan. Keseorangan. Bajunya hanya menutup sebahagian badan. Terdedah di sana sini. Nampak sangat seksi. Memang mampu meruntuhkan iman sesiapa yang memandang.

  "Hey,lady! Are you alone?" Seorang lelaki berbadan tegap dengan ketinggian 180 sentimeter menegur.

"Hey,nice man. Yup,i am alone. Have a seat and join me." Perempuan itu membalas. Dia memberikan senyuman yang menggoda.

  Lelaki tadi mengambil tempat hanya sejengkal jaraknya dari perempuan itu. Tanpa menunggu masa yang sesuai,dia mengangkat tangan kepada seorang pelayan kelab malam.
 
  "Yes sir. Can I help you?" Soal pelayan kelab malam yang segak memakai tuksedo yang kebetulan datang ke arah mereka. Di tangannya ada satu dulang kosong. Baru hantar pesanan mungkin.

  "Two glasses of champagne,please" Pesan lelaki tadi. Mungkin satu gelas untuk dirinya dan satu gelas untuk permpuan yang bersama dengannya.

  "Ok,sir. Five minutes." Pelayan berlalu meninggalkan pasangan. Lelaki itu memandang Paul dengan pandangan yang berahi.

  Lima minit kemudian,pelayan yang sama mendulang dua goblet berisi air berwarna kuning cair. Warnanya seolah-olah warna iodin yang sering digunakan untuk mencuci luka. Satu persatu diletakkan di atas meja.

  "Enjoy your drink,sweet couple." Pelayan cuba bermesra. Senyuman pelayan itu jelas menunjukkan dia hanya mengikut polisi syarikat kelab malam berkenaan. Mungkin kalau dia tidak melakukan sedemikian,dia akan berhadapan dengan pihak pengurusan.

  "Awak keseorangan?" Tanya lelaki tadi. Mungkin dia rasa janggal bila perempuan di sebelahnya tidak memberi sebarang respon.

   "Awak nampak ada orang lain disebelah saya?" Soalan yang dijawab denganb soalan. Soalan yang dikembalikan dalam bentuk sinis. Lelaki itu hanya tersenyum. Tersentap rasanya.

  Boleh tahan jugak perempuan ni. Ego tapi cantik. Kalau dapat,mesti kenyang ni!

  "Ok. Jadi,apa kata kita enjoy puas-puas malam ni"Lelaki itu memulakanbaksi menggoda.

  "Puas-puas? Apa yang awak cuba maksudkan?" Perempuan itu sekadar bertanya diiringi senyuman. Salah satu taktik jantan untuk menarik perhatian perempuan sepertinya
 
  "Yup. Hilangkan rasa tension. Rasa nikmat dunia." Lelaki tadi bermain kata-kata. Dia sememangnya berharap agar malam ni ada perempuan yang dapat dia bolos. Sudah lama dia tidak bermain rajang dengan perempuan lain. Asyik-asyik dengan isterinya.

  "Macam mana tu?" Perempuan itu sengaja bermain dengan perasaan lelaki tadi. Sengaja mahu melihat sejauh mana nafsu lelaki itu.

  "Herm... why don't we dance?" Sebenarnya lelaki itu mahu menjawab dia mahu lebih daripada itu. Tapi dia takut perempuan itu menolak permintaannya mentah-mentah. Sudah pasti nafsunya akan memberontak.

  "Just dance?" Perempuan itu membuat muka kehairanan. Dia mengharapkan jawapan yang lebih hebat.

  Wow,berani perempuan ni cakap macam tu. Ingatkan jenis yang susah nak makan.

  "It would be better if want more than that!" Lelaki itu ketawa. Dia faham apa yang cuba disampaikan oleh perempuan itu. Dan,dia gembira. Godaannya hampir berjaya. Malam ini dia dapat merasa nikmat bersama perempuan. 

  " Before that,what is your name?" Perempuan itu menyoal. Sekadar perkenalan kecil. Takut nanti ketika berasrama dia tidak tahu mahu memanggil nama apa.

  " I'm Jame. But, just call me James. And if you want more than that you can address me as darling. I don't mind. How about you,lady?" Bukan sahaja mulut yang bergerak. Tangannya juga turut merayap ke bahu perempuan tadi.

  "Ok. Just call me Paul." Perempuan tadi malas menceritakan nama sebenarnya. Cukuplah sekadar nama yang sering dipanggilboleh kawan-kawan yang 'sealiran' dengannya. Takut -takut nanti jantan yang menggelarkan dirinya James itu mencari dirinya setiap malam.

  "So, Paul shall we start dancing now?" Lelaki itu mengajal. Dia sudah tidak sabar untuk berasrama dengan perempuan disebelahnya. Nafsu sudah mula berombak kencang  Darah mudanya sudah mengalir hangat.

  "Jom..." Paul menarik James. Mereka terus ke ruang tarian. Bukan mereka sahaja. Ada berpuluh-puluh pasangan lain yang sedang bersedia untuk menari.

  "Ladies and gentlemen, hopefully all of you will enjoy yourself. Let's make the world ours. Ignore all of problems. Forget all the works. Here we go!!" DJ Musa memulakan acara. Tanganya sudah bersedia pada pemain piring hitam.

  Lagu Boyfriend nyanyian Justin Bieber berkumandang. Seluruh pengunjung menari di tengah kawasab kelab malam. Ada yang menari ala-ala tarian agogo  Ada yang menari aksi yang ganas. Semuanya bagaikan tidak mahu kalah dalam menunjukkan 'skill' tarian masing-masing.

  Setelah dua jam menari, Paul dan James kembali ke sofa tadi. Mereka tercungap-cungap kepenatan. James mengambil goblet di atas meja. Air kencing syaitan yang di beri nama Champagne itu diteguk James. Paul juga minuk dengan penuh lahap. Sangat dahaga!

  Tidak lama kemudian, Paul mula berkhayal. Semakin lama,dia merasa dunia ini seakan berpusing. Kemudian dia rasa terhuyung-hayang. Dia sedang merasai nikmat Champagne. James yang berada di sebelah sudah bersedia untuk membawa Paul ke sebuah bilik yang sudah disewa khas.

   Bilik itu tidaklah sebesar mana. Hanya ada sebuah katil bersaiz 'queen'. Ada sebuah tandas kecil  Diantara katil dan tandas itu, ada sebuah almari kecil. Saat manusia lain sedang enak dibuai mimpi, mereka enak melayan nafsu serakah. Mereka tahu akanbapa yang mereka buat itu salah, tapi....

#vote☺
#kalau rajin i publish
#byee

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 04, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BABIWhere stories live. Discover now