Yok Artık

30 5 0
                                    


Yarım saat geçti ama hala müdür odadan çıkmadı ve huysuzlaşmaya başladım bile . Heyecandan ellerim ayaklarım titriyordu .Sonunda kapı açıldı ve elinde sınav kağıtlarıyla gelen bir müdürümüz vardı .

Okul müdürü = Kızlar sınav sorularınızı hazırladım isterseniz derslerden birine girip sınav olun nerdesiniz ?

Meltem = Peki hocam şurda ki sınıf iyi mi acaba kapıyı tıklatalım .

Meltem dediğini yaptı kapıyı çaldık ve müdürümüzle birlikte içeri girdik . Ayakta olan öğretmene selam verip sınıfa baktık bi anda masmavi gözlerle karşı karşıya kaldım . Sıcacık gözler aman Ya Rabbim beni deli ediyor bu çocuk demek ki burda okuyordu . Şimdi sıçtık ha bravo bana da ne cabuk birine bu kadar etkilenebildim ben uff uff .

Okul müdürü = Hoca hanım rahatsız olmayın ufak bi duyuru yapıcaktım sadece ...
Biliyorsunuz her yıl okulumuz dışardan herhangi bir 5 öğrenci seçip okulumuzda okuma şansı veriyoruz .Bu sene de yapmaya karar vermiştik kurulla birlikte en kısa zamanda bana dönüş yapan bu güzel 2 kızımızıda sınava alıcağım simdi bos bulduğunuz sıralara yerleşin sınav süreniz 90 dakika dedim ve çıktım bende ilk defa bu denli heyecanlıydım ..

Bu sorular ne böyle çok zor ya sanki kraliyet okuluna giricez . Ben hiç böyle sorularla karşılaşmadım ömrümde sen yardım et Allahım ...

Meltem = Aman Ya Rabbi ! Bu sorular neyin nesi böyle zor sorular nasıl sorar müdür bey anlamış değilim  Neyse ki genel kültür ve fen derslerim iyi yoksa mümkün yok yapamazdım bu soruları ben ya ... Neyse ki çözdüm bütün soruları şükür . Elimizde ki kağıtları hocamıza verip çıktık .

" Hayatımda bu kadar zor bi sınava girmedim ben resmen kapana kısılmış gibi hissettim kendimi . Sen naptın sınavı ben 1-2 soru haricinde hepsini yaptım . "

Meltem = Hepsini çözdüm ama çok çok zordu ben kazanamıcam ya eminim UF UF ..

" Sacmalama bu bursu alıcaz anladın mı ! Beni delirtme şimdi hadi yemek yiyelim ölücem burda açlıktan 2 saattir sınavdaydık .."

Meltem = Haklısın hadi çiğ köfte yiyelim nedersin ?

" olur yerim valla yemek olsunda ben seni bile yerim vallahi ..Hala okuldayız UF çıkalım hadi ya . "

Meltem = Çiğ köften canım arkadaşım benim iyi ki varsın . Bi de şu bursu aldık mı tam olucak ha bilesin.

" Bu konuları konuşup moralimizi bozmayalım anladın mı ! Gidelim bakalım o çok sevdiğin pansiyon a he ne dersin ."

Meltem = Evet evet lütfen lütfen :(

" Geldik uykucu güzel kalk hadi .. 3 saattir yollardayız İstanbul trafiği işte ... Bizim cadı da omzumda uyuya kalmış . Taksiciye ücretini ödedikten sonra bizim cadı yı uyandırdım .. "

Meltem = Ya deniz dövücem seni noldu ya uykumu bölüyorsun uf uf .. Megersek eve gelmişiz kıza da boşa bağırdığımı fark edince hemen kızarmıştım özür dileyip boynuna sarıldım sonra kendimi uykuya teslim ettim ...

" Ay ay bu kız bir gün beni deli edecek bakalım o zaman ne zaman bilinmez ... İçimden kıkırdadım bu deli kıza ve yatağa geçtim uyudum .."


Geri Dönüş Olsa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin