Evet bugün okulun özel balosu vardı bende hafta sonu biriktirdigim paradan bir miktar para alıp meltemle birlikte alışveriş yaptım . Meltem üstümde ki elbiseye bayıldı benim gibi ... Arkası kuyruklu , her yeri dantellerle kaplıydı ve bordo renkliydi .Bu elbise'nin fiyatı beni oldukça şaşırttı çünkü askeri ücreti kadardı.Son anda almaya karar vermiştim ona uygun siyah topuklu ayakkabı ve portföy çanta ile tamamladım toplam 2 bin TL harcadım şaka gibi ...
Meltem : Ben bu üstümde kine aşık oldum deniz bu harika !..Ben bu elbiseyi alıyorum kesinlikle !.. Bi etiket fiyatına bakayım ne kadar bu elbise... Ne ! Yuh yuh ...
Bi elbise 500 TL olur mu ya çok pahalı ama olsun paramı kıyacağım bu seferlik .. Deniz hadi gel senin elbiseni de alıp gidelim diye seslendim kabine ..." Canım ben çoktan aldım hatta ayakkabı ve çantamı da aldım . Seni bekliyordum hadi gidelim kasaya istersen . Kısa çaplı şokunu istersen balo ya sakla elbisemi o gün gelene kadar göremiceksin dedim ve el salladım . "
Meltem : Kızım seni şuan öldürmek istiyorum biliyorsun dimi !.. İyi hadi gidelim bende buradan ayakkabımı ve çantamı alayım öyle gidelim . Tam 3 tane ayakkabı giydim üçü de çok güzel çok kararsız kaldım deniz yardım et !.. Gel gel hangisi sende ?
" Bence şurda ki stiletto çok uyumlu onu almalısın hem fiyatı da uygun nedersin ..
Meltem : Aklıma ilk onu almak gelmişti zaten hemen alalım ve kasaya gidelim çünkü ölüyorum ... İçim gidiyor daha çok almak istiyorum .
" Tamam tamam sakin . Ve tabii ki o güzel gamzelerimden güldüm .. Ve artık yurttaydık yorgunluktan kendimi hemen yatağa attım meltem ise hala elbise ayakkabı derdindeydi uf uf . "
Meltem : Hadi bana elbiseni göster lütfen lütfen !...
" Cok yorgunum uyu meltem seni öldürmek istemiyorum yat zıban hadi ..Tabii ki göstermicem baloda görürsün simdi zıban yat !..
❄❄❄" Günaydın boktan hayatım bugün yurttan izin alıp hastaneye gitmeye karar verdim . Çünkü burnum sürekli durduk yere kanıyor buda beni deli ediyordu . Meltemi kaldırsam mı bilemedim daha kahvaltıya yarım saat vardı neyse uyandırmadan cıkayım zaten cok güzel uyuyordu bu yüzden aklıma not yazmak geldi .
Not : Beni merak etme acil işim cıktı 6 dan önce gelmem öptüm seni ./ Deniz
Evet Acı badem hastanesindeyim simdi kan tahlili sonuçlarımı bekliyorum . Tam bi saat oldu halen gelen giden yoktu diyecekken tam karşımda bayan doktor bana seslendi
Doktor hanım : Deniz hanım size nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ama durumunuz göründüğün de kötü kan tahlillerinize baktım kan değeriniz oldukça düşük size şimdi beyin temografisi çekmem lazım durumunuzun ne kadar kötü bir bakalım .
" Ne gibi kötü durumum olabilir anlamıyorum alt tarafı burnum kanıyordu benim ama doktor hanım sizin istediğiniz olsun çekelim temografı ... Ve iste o yuvarlak alana girmek beni tedirgin ediyordu al işte hayatım bir türlü düzene girmiyor ki !.. Temografi sonuçlarımı bekliyorum şimdi yine ...
Doktor hanım : Deniz hanım buyrun içerde konuşalım
" tabi dinliyorum sizi . "
Doktor hanım : Sizinle açık konusacağım beyninizde hızla büyüyen kis var iyi yada kötü diye adlandırıyoruz biz bu kisleri sizinkisikisi iyi huylu ama yinede ameliyat olma riskiniz yüksek çünkü ameliyatla tam olarak kurtulabilirsiniz ve yine maalesef % 70 oranda masada kalma ihtimaliniz var ve kalbiniz buna dayanmaya bilir . Ben size şimdi bir kaç ilaç yazacağım bunlar sadece burun kanamasını durdurması için eğer sık sık kanarsa bilinki ameliyat şart olucak bu arada unutmadan sürekli baş dönmesi görme kayıpları yaşayacaksın buda demek oluyor ki gittikçe kötüleşiyorsun demektir . Bu yüzden kesinlikle kendini üzme stres ve sinirden uzak dur sık sık yemek ye .Üzgünüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş Olsa
Chick-LitBu onun hatası değildi asla ! En yakın arkadaşının sevdiği adamla birlikte olduğunu bilmiyordu . Ve öğrendiğinde yıkıldı yurt dışına kaçtı orda ne ki yaptı bilinmez ... Ama olan olmuştu ve artık unutmaya başladı . " Nasıl mı ? " Bir avukatl...