5-Qui són - Segona Part

97 5 16
                                    

Som tots al parc menys l'Amy.

-Dilan. No ha dormit amb tu? - Diu l'Emily extranyada

-Ja li he dit que si arriba més de mitja hora tard la deixem però sembla que no l'importa.

El Shou m'abraça y pregunta en un murmuri:

-Des de quan et mira mal l'Amy?

Sento una presència malévola al darrere meu.

-Hola, rival en l'amor.

-Ho-hola Amy. Rival en l'amor?

-Deixa-ho. No pense perdre.

Actualment no se si pensar si l'Amy està boja o si li he fet alguna cosa que no recorde.

-Crec que hem mira mal desde sempre - Dic al Shou amb un altre murmuri

-Bé, ja som tots, encara que en dos minuts hauriem marxat sense tu Amy - Diu el Dilan

-No diguis això Dilan meu - Diu l'Amy.

-Que d-dius?!!! - Diu el Dilan espantat; Reacció extranya en ell - Pujeu al cotxe.

El seu cotxe és un d'aquells amb set seients, no és d'extranyar. Avans de que jo arribes eren 5 membres, tenien seients justs amb un cotxe normal. El Dilan seu al seient del conductor, el seient del copilot es buit, al Dilan no li agrada tenir ningú al costat perqué el distrau. El Philippe i l'Emily seuen als seients del mig i l'Amy, el Shou i jo als seients del darrere.

Pv Shou

Portem ja una mitja hora de viatje i nungú a dit res, el silenci al cotxe es quasi sepulcral

-Mmmmhh - Sospire mentres sento un pes al meu muscle esquerre - Eh?

La Diana s'ha quedat adormida al meu muscle. No és desagradable però l'Amy ens mira amb una cara d'odi que no se com afrontar. Han passat dues hores i perfí sento que el cotxe s'atura.

-Bé, ja hi som - Diu el Dilan baixant del cotxe

-Diana... - Diu l'Emily sacsant una mica el braç de la Diana

-Mmmhh? - diu la Diana despertant - Ay perdona!!! Quant porte dormida? - Diu amb un to de preocupació

-Dues hores al muscle del Shou rival en l'amor.

-Perdona.

-No passa res.

Vaixem del cotxe i agafem les nostres maletes per a dirigir-nos cap a la casa de platja. Una vegada arriven vejem a la porta de la casa una parella de uns 37 anys aproximadament.

-Hola, sou els del cas?

-Si, som nosaltres.

-Soc Naomi Webber.

- I jo Tom Webber.

-Un plaer. Jo soc el Dilan, el cap, tenim a la medium: Amy, la sacertotessa: Emily, l'exorcista: Philippe i els asistents: Shou i Diana.

-Disculpa però recorde que vas dir que ereu cinc - Diu la Naomi

-Crec que ho vas entendre malament, som sis, el que passa es que hi han dos asistents.

-Doncs sols tenim cinc habitacions de sobra però una te un llit de matrimoni. Si hi ha dos membres que no els façi res dormir junts... - Diu el Tom

-La Diana i el Shou son parella i no crec que els façi res. La trucada que vaig fer ahír ho demostra - Diu el Dilan.

-T'importaria no contar detalls de la nostra vida privada? - Dic tota enrojolada morint de la vergonya.

-Bé, doncs podeu entrar i vos aneu instalant. Seguiu-me i vos portaré a les vostres habitacions - Diu la Naomi com si fos una serventa.

¿Qui ets tu?Where stories live. Discover now