-Ara estic sola en aquest somni que no es meu. Magnific!!! - ironia.
-Sols vullc ajuda per la teva part
-Eh? Qui ets tu?
-No recordes deixar-me el teu cos?
-Jo no t'hel vaig deixar, vas habitar-lo contra la meva voluntat. Que vols de Regan?
-D'ella veig que no hi ha res que puga fer, però amb tu puc comunicar-me sense cap problema. Tens una habilitat especial?
-telepatía, perque?
-Tu seràs el meu mitjá de comunicació
-No, jo no soc un mitjá de comunicació, busca't una forma.....d...de.....
-No aguantaras molt més a aquest somni, jo l'he creat per poder trobar un mitjà que es puga comunicara a traves de mi amb certa persona.
-Qui....quina?
Pv Shou
-No puc comunicar-me amb ella, no respon! - diu Emily.
-Però algú m'explica que pasa? - diu Regan confosa.
-La teva mare vol un mitjá de comunicació amb el món humà, però no pot aconseguir-lo. - diu Amy.
-Saps que pot voler la teva mare del món humà? - Diu Dilan.
-A veure....... Ella es va suicidar.....crec que el meu pare la maltractava.
-pot ser vol dir-te que no deixis que el teu pare et pegue com a ella - Diu Emily.
Pv Diana
No puc més....el meu cos no pot ni mantindre's de peu.
- L'única opció que tens és ser el meu mitjà de comunicació
-Puc s-ser.......la in-ter-p-pre-t, no p-en-se tornar a s-ser pose-ida.
-No puc arriscar-me a que trenques la teva paraula.
-Jo n-no la tren-que mai.
-Vinga, no pots oposarte, ja no tens força.
-Tinc més for-ça de la q-que cre-us
-¿Si? Sembles una nina a punt de trencar-se.
En aquell moment vaig sentir un fort dolor de cap. Era com si algú estirara el meu cerbell amb força.
Pv Shou
-No puc fer-ho - diu Philipe - si continue intentant treure-la del somni......això pot terminar malament
-Escolteu, però hi ha alguna raó per la que no pugui sortir del meu somni? - Pregunta la Regan.
-Potser la teva mare no vol deixar-la sortir si no acepta alguna condició - Diu Dilan amb cara pensativa
-Pot ser - dic jo sospirant amb nervis
Pv Diana
-No se com pots ser tan cruel. No entens que jo necesite comunicar-me amb el món humá?
-No, no ho puc en-tendre. Tu sabi-es que a-na-ves a morir, podries comunicar-te a-bans de sui-cid-darte.
-¿¡Que!? Jo no m'he suidcidat
-L'investi-gació fo-rense diu que si
-M'han assassinat
No ho puc creure ¿Assassinat? No se si creure el que diu, ja casi no puc ni mantindre els ulls oberts ni parlar.
KAMU SEDANG MEMBACA
¿Qui ets tu?
ParanormalAquesta novel·la conta una petita historia de terror, amor i altres cosses. Diana es victima de bulliyng al seu intitut i la seva mare mai es a casa, un dia un noi nou aficionat a tot allò paranormal parla amb ella que no creu en allò, però un suces...