Després d'aquella revelació de l'identitat de l'amic de la Mary tots tornarem al llit per passar aquest cop i al despertar hem vist que tots els mobles han cambiat de lloc. Estem intentant trobar la solucio d'aquest cas.
-Sabem que el focus es un dimoni i el lligam es la nena. Necesitem un exorcisme, pero el lligam no es totalment material, la nena es relaciona però no té el seu cos poseït i purificar la casa no funciona bé amb els dimonis.
-Mmmhh?... Diana.
-Eh?
-Que més saps?
-Mmmhh.... Jo eem. La M-mary "juga" amb el se-u "am-mic" als s-seus somnis.
-Ho has de fer - Diu el Dilan amb un to de veu monótom.
-Però l'última vegada que ho vaig fer... Una mica més y no surto del somni.
-Pero ara saps el objectiu i en aquella ocasió no sabies res del seu somni pero ara si - Diu el Philippe.
-Ànim, pots fer-ho. Si formes part d'aquest equip és perqué ets digna de ser dels nostres - Diu el Shou agafant la meva mà amb força.
Repiro fondo i tanco els ulls per fer-me entrar al cap l'idea de que sóc capaç.
-Ho se. Se que puc.
Aquest matí els mobles de la cuina havien cambiat de lloc i alguns ganivets estaben pel terra. la ferida de l'esquena hem va coure al veure l'estat de la cuina. Crec que aquest dimoni vol fer-me veure que es aquí i que no pensa anar-se'n d'aquesta casa i això hem fa sentir una rabia indescriptible. He d'acabar amb això.
La Mary és jugant feliçment amb les seves nines i sembla que tot el que ocorre aquí no li afecta, sap que passa i perqué però ella vol al seu amic i si el vol aquí no l'importa el que pugui passar ja que a ella no li fa cap mal.
-Escolta Mary - Dic ajupint-me per mirar-la directamen als ulls - realment no t'importa el que passa aquí? Els teus pares pateixen en aquestes circumpstancies i el teu amic és el que fa mal als teus pares.
-Però jo no vull que ell no hi sigui!!! Només ell juga amb mi.
-I no et dona por el teu amic? A la nit el vaig veure i vaig tenir molta por.
-No has de jutjar ningú per el seu aspecte. Importa l'interior
-Si, tens raó
Ella no és capaç d'entendre que el dimoni no pot poseir-la perqué es una persona pura i inocent però tampoc sap que el que si pot fer és fer-la servir com a lligam amb aquesta casa. El Dilan m'explica que haig de fer al somni de la Mary.
-Has d'entrar-hi com hi vas entrar al de la Regan, buscar la Mary i treure al dimoni i la Mary d'aquest. Després tot sera treball del Philippe.
-Bé - Dic després de respirar fondo.
Una vegada arriva la nit i la Mary ja s'ha adormit ha arribat l'hora.
-Ja saps que has de fer. Endavant! - Diu el Dilan.
Agafe la mà de la Mary, repire fondo i tanque les ulls per entrar al somni.
pov Shou
-Segur que això sortirà bé? Encara que el dimoni surti... Si no hi ha rés material no és facil desfer-se d'ell - Dic jo una vegada la Diana és dormida per no preocupar-la
-he d'intentar-ho. Es posible fer-ho però prou complicat. En el pitjor dels casos haurém de fer un exorcisme de classe alta - Diu el Philippe.
-Vols dir que és posible que el dimoni agafi el cos d'algú?
YOU ARE READING
¿Qui ets tu?
ParanormalAquesta novel·la conta una petita historia de terror, amor i altres cosses. Diana es victima de bulliyng al seu intitut i la seva mare mai es a casa, un dia un noi nou aficionat a tot allò paranormal parla amb ella que no creu en allò, però un suces...