*pohled Ester*
Dojeli jsme do Ostravy, přesněji k fóru Nová Karolina. Vystoupili jsme, vytáhli si věci a snažili se najít místo kde se 4fans bude konat. Dorazili jsme do prvního patra a spatřil nás kurátor. "Ahoj kluci." Pozdravil kluky ale mě, Naty a Magdy si zřejmě nevšimnul. "Kde máte tu holku z utuberingu?" Zeptal se jich. "Tady." Řekl Jirka a zvedl mi ruku. "Aha ok to je super." Řekl a něco hledal v papírech. "Tak tady máte rozpis a dávejte si na něj bycha." Řekl kurátor a odběhl pryč. Šli jsme do backstage a posedali si do sedacích pytlů. Bohužel Naty a Magda sem nemohly ale kluci jim dali VIP vstupenky, holky šly nakupovat, potom se vrátily a Naty nám řekla že musí jet pryč. "Takže první má program Jirka, po něm Honza a Marw, pak jsem já se Šimonem, následuje Gogo, Martin a Kovy, já a Luboš, Vadim, Adam, Gogo a Šimon, Ati, Bax a dalších osm youtuberů." Studovala jsem rozpis. Všichni se nad mým udiveným pohledem začali smát. "Máme tu ale menší problém." Oznámila jsem jim. "Jaký?" Zeptali se všichni naráz. "Musíme vymyslet nějakou sázku nebo výzvu mezi mnou Šimonem a Lubošem." Řekla jsem zamyšleně. Všichni jsme začli uvažovat. "Ester myslím že máme další problém." Řekl celkem zděšeně Martin. "Začínají ti červenat vlasy." Řekl. Vzala jsem si konečky do ruky a vážně. Začala jsem panikařit. "Tak vlasy řeknem že máš obarvený." Řekl Marw. "Ale oči!" Vykřikla jsem. Je to pravda, normální lidé červené oči bez zorniček nemají. "Tak řekneme že máš kontaktní čočky." Řekl Kovy. "Jo to je skvělý nápad." Řekl Šimon. Vykoukla jsem z backstage. Bylo tam strašně moc lidí, začala jsem být nervózní. A vlasy jsem měla modré. "Už je to lepší aspoň ti jdou vidět zorničky." Řekl Bax. Vymysleli jsme tedy že se Šimonem uděláme výzvu a pranc na Naty, která tu bohužel není protože chtěla jet se podívat za svými rodiči do Jistebníku. A s Lubošem budemem odpovídat na otázky. Které nám budou klást fanoušci. Vytoupení rychle plynula a přišla řada na mě a Šimona. "A teď přivítejte Smusu a jeho kamarádku. Vystoupili jsme na pódio a spustil se ohlušující potlesk a výkřiky. "Dámy a pánové, čus." Pozdravil Šimon a mikroportem se to jen zhlasilo. "Čau já jsem Ester a mohli jste mě vidět na utuberingu jak jsme se se Smusou vsadili kdo udělá backo." Představila jsem se. "A dneska jsme si pro vás připravili výzvu kterou bude zadávat tady Ester, taková slabší horse challange. A potom vyprancujeme její kamarádku." Řekl Šimon a naznačil mi abych zadala první ukol. "Tak Smuso na začátek ti dáme něco lehčího." Řekla jsem a přitom udělala roštěp. "Prosím ukaž se." Řekla jsem a vytáhla se zpátky do stoje. Šimon jen valil oči. Postavil se a snažil se to napodobit. Popravdě mu to moc nešlo. "Nepřej si mě." Řekl a udělal salto. "Ukaž se." Řekl škodolibě. Stoupla jsem si a připravila se na skok. Skočila jsem to taky a Šimon zuřil. Udělali jsme ještě několik cviků a pak to vzdali. "Tak a teď bude to nejzábavnější." Řekl Šimon a promnul si ruce. "Mohla bych poprosit Menta aby sem za námi přišel." Řekla jsem a to už na pódio vstupoval Honza za bouřlivého potlesku. Vytočila jsem Natčiné číslo a po minutě čekání to zvedla. "Ester co chceš?" Ozvalo se z telefonu. Nasadila jsem panický hlas. "Naty, Menta odvezla sanitka, dusil se a měl hrozné křeče, ještě předtím začal kašlat krev." Řekla jsem do mobilu dos důvěryhodným hlasem. "Cože!" Vykřikla do mobilu. "No jak říkám." Řekla jsem a hrála vzlyky. "A tohle všechno je jenom pranc!" Křičel do mobilu Šimon. Všichni dostali záchvat smíchu, hlavně teda Honza. Náš program skončil a my se vrátili do backstage. Tam jsem si dala pauzu a uzmula jim něco z občerstvení. Měla jsem asi půl hodiny času a pak jsem musela jít s Lubošem. Přišel náš čas. Vyšli jsme na pódio a pozdarvili. "Takže poněvač jsme úplní retardi tak nás nic nenapadlo a proto budeme odpovídat na vaše dotazy." Ukázali jsme na jednu asi 9 letou holčičku. "To je tvoje holka?" Zeptala se. "Ne není." Odpověděl a několik holek si oddychlo. "Já chodím s její nejlepší kámoškou. "Magdo prosím pojď sem." Poprosil ji Luboš. Já Magdě podala ruku aby se dostala na pódio. "Tohle je moje holka." Řekl Luboš. Další otázka mířila na mě. "Kdo je tvůj kluk?" Zeptala se nějaká asi 13 letá holka. "Moment." Řekla jsem a ukázala na kluky aby sem šli. Stoupli si kolem mě. "Jakého myslíš?" Zeptala jsem se jí. "Né, nebojte já kluka nemám a tihle to jsou jen mí přátelé." Řekla jsem a usmála se. Kluci odešli zpátky a otázky se na nás vrhaly dál a dál.
ČTEŠ
Youtubeři(smůla v životě) [POZASTAVENO]
FanficJmenuju se Ester je mi 17, chodím na konzervatoř a nejsem nejoblíbenější...