Sister Wars

263 6 5
                                    

"Büyükbaba bize en sevdiğin efsaneyi anlatırmısın?"dedim.

"Tabi ki Alice"dedi dedem sevinçten dedeme sarıldım.Alex ise gözlerini devirmekle yetindi.

"Eski bi zamanda Aria ve Maria adında ikiz kız kardeş varmış.Bu kızlardan kötü olanın adı Aria iyi olanın adı Maria'ymış.Bir gün bu kızlara bir kadın gelmiş.Kadın mavi gözlü siyah saçlı güzel bir kadınmış.Gözünün bazı kısımlarında devil,evil,bad gibi yazılar varmış.Aria bad yazısını görünce koşarak kadına gitmiş.Arkasından Maria tutmaya çalışsada Aria kadının yanına gitmiş.Kadın onu aldığı gibi ortadan kaybolmuş."dedemin kullandığı ses tonundan korkup bağırmaya başladım belli ki Alex'de bu durumdan korkmuş oda bağırıyordu.

"Baba çocuklara böyle hikayeler anlatmasan artık gece korkup yanıma geliyorlar ve onlar daha 9 yaşında."dedi annem ve yanımıza geldi saçlarımızı okşadı.Dedem sinirlenmiş olmalı ki bağırmaya başladı.

"Kocanla olan ilişkini yaşayamadığın için üzgünüm ama bunlar gerçek."diye bağırdı büyükbabam.Annem eliyle boşver dercesine salladı.

"Haydi gelin yemek hazır."dedi annem ve mutfağa gitti ardından dedimde gitti.Biz Alex'le odanın ortasında durduk.Ben başımı pencereye çevirdim.Mavi gözlü siyah saçlı bir kadın vardı.Bağırmaya başladım.Alex baktığım yere bakınca o da bağırdı.Annem koşarak yanımıza geldi.

"Kızlar iyi misiniz?"dedi telaşlı telaşlı.Ben tam camdaki kadını söyliyecektim ki.Alex konuşmaya başladı.

"Alice'in saçını çektim o da sonra ayağıma bastı anne"dedi Alex.Annem rahatlamış gibi derin nefes aldı ve konuşmaya başladı.

"Kızlar böyle birbirinize zarar vermeyin siz ikizsiniz yani kardeşsiniz.Haydi şimdi yemeğe gelin"dedi annem.Yine mutfağa doğru gitti.Alex'in kulağına eğildim.

"Neden camdaki o kadını söylemedin"dedim

"Bizim deli olduğumuzu düşünmesini istemezsin değil mi?"dedi.Evet istemezdim.

"KIZLARR haydi oyalanmayın yemekler soğuyor"diye bağırdı annem.Koşarak yemek yemeye gittik.

------------------------2 YIL SONRA--------------------------

Büyükbabam odasından çıkmıyordu ve sürekli "geliyorlar" diyip duruyordu.Odasına bir kere girmeye çalıştığımızda bize geliyorlar dedi ve bizi kovdu.Hadi ama biz onun 11 yaşında ki torunlarıyız.Nasıl böyle bir şey yapabilir.İçeride ne olduğunu iyice merak etmiştik.Alex ve ben plan yaptık bu gece o odaya girecektik.Gece olduğunda üstümüze siyah taytımızı giydik ve doğru dışarı çıktık.Dedemin çalışma odası bodrum kattaydı.Ama cam kilitliydi.Kilidi açmak da aslında kolay bizim evde ki kilitlerin hepsi aynı olduğu için.Camın kilidini açtık.

"Ya bizim umduğumuz gibi bir şey çıkmassa Alex"dedim

"O zaman neden hep geliyorlar geliyorlar diyor.Bunun bir açıklaması olmalı"dedi Alex.Haklıydı da.

"O zaman ilk sen atla"dedim

"Hayır sen."dedi

"Hayır sen"dedim.O da kafasını salladı.En cesurumuz oydu.Camın kenarına tutundu ve içeri atladı.El fenerini biraz odaya tuttu ve bana gel işareti yaptı ben 10 dakika da oradan atladı.Alex'in küfrettiğini duydum.El feneriyle odaya bakarken.Başka bir dilde yazılmış bir kitap vardı.Kitabı açtığımda bir kağıt düştü kağıtta mavi gözlü siyah saçlı o kadın vardı.Dedemin geliyorlar sesiyle kağıdı elimden düşürdüm.Çünkü Alex beni itekliyordu ilk o beni dışarı çıkardı sonra kendi çıktı.Koşarak odamıza gittik.Aynı kadını görmüştük.

"Kayda değer bir şey buldun mu?"dedi Alex

"H-hayır sen?"dedim

"Evet"dedi merakla onu dinlerken.

"mayolar şu sitede indirimliymiş"dedi.Kafasına yastığı attım.Ona o kadını söyleyemezdim.Korkmasını istemiyorum.

"Haydi yatalım artık büyükbabamız sadece ihtiyarlamış"dedi.Güldüm ve ışığı kapattım.O kadın kimdi.Ne istiyordu.

Sister WarsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin