Haziran ayı ve Antalya... Sıcaklık nem ile birleşince dayanılmaz bir hal alıyordu. Burçin taksiden inip arkadaşları ile herzaman görüştüğü cafeye girdi. Içerde en yakın arkadaşı Gamze sevgilisi Mert ' e sarılmış bişeyler anlatıyordu. Onların karşısinda Burçin'in sevgilisi Buğra oturuyor Gamze'ye bakıp gülüyordu. Burçin'in içeri girdiğinde selam verdi . Buğra onu görünce yanına gelip elini omuzuna attı ve
"Doğum günün kutlu olsun aşkım"
Gamze
"Buğra ! Aksam söylecektik unuttumu ?"
Buğra suçlulukla gülümsedi. Burçin masaya oturdu.Bugün 19 yaşına girmişti. Arkadaşları ile kumsalda kutlama yapacakti. Bütün üniversitesi davetliydi. Gamze herşeyi ayarlamışti.
Mert: "Burçin ne içersin"
Burçin:''Teşekür ederim Mert sonunda birileri benimde burda olduğumu anladı"
Dedi tartışan Gamze ve Buğra'ya bakarak.
Buğra:"Üzgünüm ! Aşkım Gamze iste ... "
Gamze Buğra'ya ters bakış attıktan sonra Burçin ' e döndü
"aksam için kıyafetin hazır değil mi?"
"Evet... Gamze bütün üniversite gelmek zorunda mıydı?"
"Tabiki "
Burçin arkadaşlarindan ayrıldiktan sonra eve döndü .
Her yıl olduğu gibi önce anne ve babası ile doğum gününu kutlar hediyesini alır sonra arkadaşlarinin yanına giderdi. Bu yıl da aynı şey olacağıni düşünyordu. Anne ve babasınin hediyelerini çok merak ediyordu. Hevesle hazırlanip yemeğe indi .
Anne ve babası beyaz mutfak masasinda oturmuş onu bekliyorlardi. Babası
"Kızım ne zaman bu kadar buyudun "
Dedi boynuna sarılarak .
AYNI GÜNÜN AKŞAMI
Burçin hızla odasının kapısıni kapattı . Ayakta duramayacağıni anlayınca kendini yatağın üstüne attı. Göz yaşları bir birini takıp ediyordu. Bugün onun 19. yaş günüydü. Anne ve babası ona en güzel hediyeyi (!) vermişti. Onun hayatı ile ilgili olan bir karari ona sormadan almışlardi. Babasıni kararından döndürmenin imkânsiz olduğunu biliyordu. Ani bir hareketle yataktan kalktı aynadan yüzüne baktı. Ağladığı için makyajı dağılmışti. Özenle dalgalandirdiği saçlari bozulmuştu. Pembe ı taşlı elbisesini aldığı zaman bunların olacağıni bilmiyordu. Dus almaya karar verdi ve yavaşça odasındaki banyoya gitti .
Burçin in yorgun bedeni suyla buluşurken salonda anne ve babası" Bilmiyorum Ali! Bence zamanlamamiz yanlışti."
"Saçmalama Filiz ! Iki gün sonra gitmek zorundayız"
"Burçin'in okulu ne olacak ?"
"Gittiği yerde okul olacak . Kaydıni oraya alacakğız. Tabi okuyabilirse . Sanırım şuanlık okulunun pek bir önemi yok . Büyükannesi ona bizden daha iyi bakacak"
"O benim kızım ... Onu bırakamam"
"Mecburuz ! Artık zamani geldi..."
Burçin banyodan çıktıktan sonra telefonuna gelen cevapsız aramalara baktı. Arkadaslari onu doğum gününu kutlayacakları deniz kıyısında bekliyorlardi. Burçin'in gidecek gücü yoktu . Telefonunu kapatıp uyumaya çalıştı.
Sabah uyandığında evdeki pek çok eşyanın kartonlara koyulduğunu gördü.Sinirle mutfağa girdi. Anne ve babası kahvaltı yapiyorlardi. Normal günlerde olsa onları öperdi. Ama bugün içinden gelmedi . Annesi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kesişim Noktası
Historical FictionBildiğiniz herşeyi unutun ailenizi, arkadaşlarınızı , okulunuzu hatta bilimsel bilgileri bile çünkü onlar öyle yaptılar... Sıradan bir hayat değil onlarınki ... Daha önce bilmedikleri ama şu anda tek amaçları olan bir şey var . "Bir an gelir dünya...