we stapt beide uit te auto en gingen op een opeen gestapelde stenen zitten.
ik stuurde een sms naar mijn moeder dat ik nog even buiten op de stenen zit, wesley lachte er om omdat mijn mama gewoon binnen in huis zit.
wesley begon vragen te stelle
'hoelang kende je haar' en nog van die vragen het deed deugd om te weten dat er eindelijk iemand is die naar mee wilde luisteren.
ik begon te vertellen : aisha is euh ik bedoel was mijn beste vriendin ik kon er alles tegen zeggen en zij ook tegen mij.
we gingen vaak samen weg naar de stad of naar het park er viel altijd wel iets te beleven als we samen waren.
maar ze betekende meer voor me dan dat ze eigenlijk wist.
'hoe bedoel je' vroeg wesley er door
wel euh vertelde ik voort ik euh pfff dit is echt moeilijk beloof je me da je niet kwaad gaat worden zei ik schuchter tegen Wesley
hij zei overtuigend dat hij niet kwaad ging worden dus vertelde ik verder.
ik euh ik ben niet zoals andere als je snapt wat ik bedoeld
Wesley keek vreemd op, aan zijn blik wist ik dat hij me niet begreep ik moest het dus wel zeggen.
wel euh ik val niet enkel op mannen ... ik ben biseksueel ... vertelde ik verlegen verder.
Wesley lachte en zei je bent Laura en dat veranderd niet omdat je biseksueel bent.
daar was ik echt blij om
'maar waarom betekende aisha meer voor je dan ze wist' vroeg Wesley
ik voelde dat ik wat rood werd maar begon mijn verhaal verder af te maken.
aisha wist niet dat ik biseksueel was omdat ik bang was dat dat onze vriendschap kapot zou maken.
maar wat ze zeker niet mocht weten was dat ik meer voelde dan vriendschap, ik was verliefd op mijn beste vriendin en dit mocht ze echt niet weten.
tot op de dag heb ik nog altijd spijt dat ik het haar niet heb verteld, het voelt of dat ik haar heel de tijd iets heb voor gelogen ...
de tranen staan in men ogen en begin zachtjes te huilen terwijl ik op mijn gsm het liedje aisha van kalled opzoek om het te beluisteren.
dit liedje was bij haar herdenking en haar begrafenis dus betekende heel veel voor me.
Wesley luisterde mee naar het liedje en liet een traan los, waarvan ik heel erg onder de indruk van was een jonge dat huild en dan nog een jonge dat 2meter is!
'Laura aan wat zit je te denken' vroeg Wesley en ik schoot wakker uit men dagdroom
aan van alles zei ik terwijl ik een traan weg pinkte.
sorry dat ik huil, normaal huil ik nooit in andere hun bij zijn ... zei ik beschamend
dat hoef je niet te zegge zei wesley wat me tot rust bracht.
bzzzzz bzzzzz bzzzzz hu? oei men gsm men moeder zende een berichtje dat ik naar binnen moest komen.
ik keek op de klok van mijn gsm amai al zo laat riep ik het is al 12uur ik ga maar eens slapen morgen weer naar school, ook al heb ik echt geen zin.
hou je goed zei wesley en misschien dat ik morgen nog eens langs kom
en gaf me een knuffel en ging richting zijn auto en reed naar huis.
JE LEEST
my story
RomanceLaura is een meisje van 16jaar. Haar beste vriendin is in december overleden in een auto ongeluk, wat voor haar psychologisch heel zwaar was. ze heeft een beslissing in haar leven genomen wat de toekomst totaal veranderd. ook geraakt ze aan de drugs...