rode kruis wuustwezel

86 1 2
                                    

*een maand later*

Wesley kwam elke dag langs als hij kon, we praten over mijn verleden en nu.

ik vertrouwde hem zo hard dat hij veel dingen weet wat andere van me niet weten...

ik heb het de laatste tijd weer zwaar te voorduren gehad ik was zwaar ziek geweest en de anorexia gedachten van 2 jaar geleden kwamen me weer te boven .

ik had het altijd wel wat zwaar nadat ik ziek was geworden.

maar Wesley stond er steeds wanneer ik hem nodig had.

ik ben wel wat bang voor onze vriendschap want ik wil niet meer mee maken wat ik met aisha heb mee gemaakt.

opeens keek ik op oei al half 7! ik ben weer aan het dagdromen denk ik, ik zal me maar snel moeten klaar maken want Wesley is er zo om me te komen ophalen.

vandaag ga ik voor het eerst naar een vergadering van het rode kruis van wuustwezel.

ik vind het best wel eng want de enige die ik daar ken is Wesley.

wat gaan de andere over me denken? ik ben tenslotte nog maar 16jaar en ga waarschijnlijk de jongste zijn ...

focus Laura!  enige wat ik nu moet doen is me klaar maken.

ik ren de badkamer en begin me klaar te maken.

bzzzzz bzzzzz bzzzzz sms van Wesley! oneee ik ben nog helemaal niet klaar! ik lees het sms'je: ik ben er binnen 5min Xxx

die kusjes zette hij altijd vond ik wel schattig maar onee 5min ik ren het hele huis rond, al goed was ik alleen thuis men ouders zouden nogal raar opkijken ...

ik hoorde Wesley zijn auto ik rende naar de hal om mijn jas aan te doen, doe de duur opslot en ren naar Wesley zijn auto.

amai zo blij om mij te zien of heb je haast zei Wesley

jullie beginnen toch om 7uur met die vergadering en het is al kwart voor ? zei ik lichtelijk paniek

geen zorgen laura we gaan nog op tijd zijn ze kijken daar niet zo op de klok.

we rijden richting het lokaal van het  rode kruis

en daar zaten ze dan allemaal aan een tafel.

angstig keek ik rond er waren 3vrouwen 3mannen Wesley en ik

ik was duidelijk de jongste!

hallo met wie hebben we te maken ?  zei 1 van de 3vrouwen

ik keek angstig naar wesley maar knikte met vol vertrouwen naar me.

euh ik euh ik noem Laura met nog steeds een schuchtere stem.

welkom laura ik ben annie de rest zal je wel snel beter leren kennen.

en dan begon de vergadering.

datums werden afgesproken en ik zweeg in angst en dacht wat ben ik hier in godsnaam aan het doen?

ale laura hoorde ik wesley zeggen wanner zeg jij is wanneer je kan anders ga je het nooit leren he

ik keek angstig in zijn ogen en zei paar datum waar ik wel kon, ik lette natuurlijk wel op dat ik enkel mee ging als Wesley er ook was want hij kende ik al en had op dit moment geen nood aan nieuwe mensen te leren kenen.

de vergadering was gedaan en iedereen begon door elkaar te praten plots kwam annie richting mij gewandeld.

waarom heb je de cursus gedaan en in het rode kruis gekomen? vroeg ze vast beraden aan me.

shiiit! neee niet weer het verhaal van aisha zeggen daar ben ik echt niet aan toe en ik ken die vrouw amper!

ik zei snel tegen haar dat het uit interesse was en keek tevreden naar me en liep terug door.

salutjes! daaag! tot ziens! doei! en er werd hevig gezwaaid.

het leek me wel een groep leuke mensen uit maar dat valt nog af te wachten.

ik stapte in de auto en wesley vervolgde me al snel.

en hoe vond je het ? vroeg Wesley vol nieuwschierigheid

euh goed zeker... het is nog wel wat onwennig zei ik

dat betert nog wel en hij reed verder richting mijn huis.

heey beste super fantastisch lezers!

hoe vinden jullie het al ? als iets moet veranderd worden of weet ik wat zet hier onder!

vote+stem

xxxxxxxxxx

my storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu