#TWO

3.3K 74 12
                                    

Jam tanganku sudah menunjukkan jam 9 malam, Hari ini 19 jun usia lisa genap 22 tahun hari lahirnya yang kuraikan untuk kali-ke dua awal-awal lagi aku sudah menanti kedatangan lisa untuk menjemputku di rumah kami berjanji untuk meraikannya di sebuah cafe, Itu semuanya cadanganku, Aku mahu lisa sentiasa gembira kerana setiap kali dia senyum, senyuman itu cukup menenangkan, Lisa tiba tepat pada masanya, kami sedondon warna kelabu tanpa disengajakan, atau memang sudah jodah? Aku tertawa sendiri.

Kereta yang dipandu lisa menuncur laju menuju ke destinasi. kami tak banyak bercakap kerana lisa lebih menumpukan perhatian untuk memandu, Malam ini kereta berpusu-pusu mungkin malam minggu jadi orang ramai mengambil kesempatan untuk bersantai di tepi-tepi pantai lisa memandangku sekilas, sempat aku melihat dia tersenyum manis,  Ahh, Senyuman itu lagi...

Jom dah sampai..

"Awak turun dulu nanti saya follow"

"Susah pulak nak cari parking saya parking jauh sikit lah"

Aku menggeleng. Saya ikut awak kita jalan sama-sama lah lagipun saya dah tempah meja, So don't worry okay? Now, awak parking je dekat depan tu..tu.. Lisa ketawa bila aku menjuihkan mulut ke arah parking yang kosong. Setelah meletakkan kereta kami sama-sama berjalan ke cafe itu, Aku sememangnya telah menempah meja yang terletak di hujung sudut cafe, Betul-betul menghadap ke arah pantai, Agak romantik dah sesuai untuk kami berdua.

 Setelah meletakkan kereta kami sama-sama berjalan ke cafe itu, Aku sememangnya telah menempah meja yang terletak di hujung sudut cafe, Betul-betul menghadap ke arah pantai, Agak romantik dah sesuai untuk kami berdua

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


To be continued...

Senyuman terakhir [GirlxGirl]✔️Where stories live. Discover now