Number I

22 3 1
                                    

Carol se hlásí
Jo. Jméno hlavní postavy se v této kapitole ještě nevyskytuje.
Ještě  nemám vymyšlený název, ale to se časem nějak vymyslí a popis taky :D
Jinak doufám že se bude líbit
================================
"jak víte máte tu poznat nové sice trochu odlišné lidi a starat se o ně po dobu 1 měsíce" začala říkat jedna z sestřiček na oddělení psychicky narušených lidí.

Každému žáků ze třídy měl být udělen jeden člověk o kterého se má celý měsíc starat a pak porovnat jestli se zlepšil nebo zhoršil a napsat o něm referát. Což mi přijde dost absurdní psát o někom koho budete znát jenom měsíc a jestli se vůbec projeví.

Ve škole nejsem moc oblíbená. Jsem nějak....divná. Moc nemluvím, jen čmárám do sešitu a přemýšlím. Takže podle mých spolužáků do psychiatrie zapadám.

"Psychicky narušený člověk vám měl být přidělen ,ale naskytla se možnost aby jste si vybrali" řekla a položila složky s informacemi na stůl.

Všichni se hned rvali dopředu, aby si mohli vybrat co nejnormálnějšího psychouše.

Když jsem se po nějaký době dostala ke složkám zbylo jich tam už jen pár. Vzala jsem složku s číslem 6.

Existují 3 stupně závažnosti:

1 stupeň: člověk s méňe psychickou poruchou např: hyperaktivita,hysterie

2 stupeň: člověk s závažnější poruchou např: anorexie ,bulimie ,paroidnost ,sebepoškozování

3 stupeň: člověk s velkou psychickou poruchou např: vrahové,schizofrenie

A začala jsem číst :
Jméno: ANDY
Příjmení: BLACKK
Datum narození: 12.5.2000
Výška: 186
Popis: HNĚDÉ VLASY, MODRÉ OČI, TETOVANÍ PO CELÉ DÉLCE LEVÉ PAŽE, KRKU A HRUDNÍKU
Rodina: NAZNÁMÁ
Zhodnocení od ostatních "chův" : DOCELA HEZKÝ, VRAŽEDNÉ POHLEDY, TICHÝ....

Z mého čtení mě vyrušila sestra
"Většina si už přečetla koho si vybrala a teď je čas se jít seznamit, na straně dvě, máte napsaný jaký má číslo pokoje, někteří jsou daný po dvojicích, aby se naučili se sebou vycházet, je tam i postel pro vás, protože tu dva dny budete spát a dohlížet na vaše svěřence, teď jsou všichni v hlavní hale kam teď všichni půjdeme a seznámíte se" dořekla a otočila se. Všichni jsme šli za ní. Musím říct že se sem vůbec nehodí. Sportovní postava, hezká, zdá se být normální. Tak co tu sakra dělá?

Otevřela dveře. Naskytl se nám pohled na všechny psychoše z patra B. Bylo tam celkem dost lidí co se na mě dívalo. Všichni začali hledat toho svého.
Znova jsem otevřela složku abych se podívala jak vypadá.
Rozhlížela jsem se kde je ten můj když v tom jsem spatřila modré zářící oči které se dívali přímo na mě. Byl to on. Andy o kterého se mám starat. Rozešla jsem se k němu a sedla si vedle něho. Podíval se na mě. Jeho pohled jasně vyjadřoval "vypadni nebo tě zabiju"musela jsem se pousmát.
"Mě pohledem nezabiješ" řekla jsem mu do očí. On se jen uchechtl a sklonil hlavu. Začala jsem si ho prohlížet.
černé tepláky, tetování mu zakrývala černá mikina s kapucí. Stejně tak obličej. Prohlížela jsem si ostatní a všichni si povídali a snažili se o jejich přízeň. Já věděla že to nemá cenu. Jen tak jsem tam seděla.

Zhruba po 10 minutách hromového ticha k nám přišla jedna ze sester. "Okamžitě si sundej tu kapuci Blacku!" zvýšila hlas. Andy ji ignoroval. Ta sestra se na mě koukla a řekla "řekni mu ať si ji sundá".
"Já myslím že vás slyšel a to tu je snad zakázaný nosit kapuce když je tu má skoro každý?" odpověděla jsem. "A já si myslím že si nějak moc drzá, ať si ji okamžitě sundá jinak si mě oba nepřejte!" dořekla a odešla k druhému stolu. "Ať si nasere" řekla jsem. Andy se jen uchechtl a koukl na mě. Asi čekal že mu řeknu ať si tu kapucí sundá. Koukla jsem se na tu sestru jak mě propaluje pohledem a nandala si svoji kapuci. Sestra div nevybuchla vzteky. Andyho pravděpodobně moje reakci pobavila.

S Andym jsem za celý 2 hodiny seznamování nepromluvila. "NA POKOJE!" zařvala pravděpodobně jedna že sester. "Andy ty tu zůstaň potřebujeme si s tebou promluvit, jestli chcete můžete jít na pokoj" řekl ředitel oddělení. "Zůstanu." řekla jsem jednoduše. "Dobrá, Andy, dostali jsme na tebe stížnost že sis nechtěl sundat kapucí i přes napomenutí Lily....Teda sestry Liliany a proto ti zvýšíme dobrovolné práce o 3 hodiny denně" řekl ředitel. "Nesmysl" řekla jsem. "říkala jste něco ?" zeptal se. "To víte že říkala...





Ještě není :DKde žijí příběhy. Začni objevovat