Number IV

34 5 8
                                    

"Uffff" oddychnu si. Šahám pro mobil abych se podívala kolik je hodin. "Jsou tři ráno" řekne hlas. Opět sice potišeji vyjeknu. "Chceš mi přivodit infarkt?" zašeptám směrem k Andymu. "Ušetřil jsem ti power na mobilu" zasmál se. "Šeptej!" napomenula jsem ho "nebo vzbudíš Alexe a tu holku". " Ty by jsi nevzbudila ani kdyby hořelo" řekl a hodil po Alexovi knihu. S Alexem to ani nehnulo. "A co ta holka?" zeptám se. "Ta je prej polohluchá takže přes noc nic neslyší" řekl.

Vzala jsem si mobil a svítila si s ním do očí abych neusla. "S tím světlem vypadáš jak vrah" smál se mi Andy. Hodila jsem na něj co nejvíc creepy pohled. Hned zmlknul. Začala jsem se smát.

Uslyšela jsem z chodby pravděpodobně noční hlídku tak jsem si rychle lehla a zavřela oči. Chvilku jsem cítila světlo. Světlo se začalo vzdalovat. Zase jsem si sedla. "Proč nechceš spát?" prolomil Andy ticho. "Co...já...? Já přeci spim.." řekla jsem nervózně. "Ale notak, vždycky se vzbudíš celá upocená a rozrušená" řekl. Mlčela jsem. Mám mu to říct ?

"Dobrý nemusíš mi to říkat, každý má svoje tajemství" řekl "pojď ke mě " dodal. Nechápavě jsem se na něj podívala. "Pojď ke mě do postele" furt jsem na něj koukala jak na ducha. "Víš co zapomeň na to, ale jestli budeš ráno promrzlá tak si nestěžuj" řekl a lehl si směrem ke zdi.

Chvíli jsem tam seděla ale pak jsem si stoupla, došla k jeho posteli, nadzvedla jeho peřinu a lehla si k němu. Jakmile zaregistroval můj pohyb otočil se ke mě čelem. "Je divný v moji posteli vidět někoho jiného než Alexe" uchechtl se. Začala jsem se smát "Neříkej že ti tvoje bývalé svěřenkyně nelezli do postele div i někam jinam". " Nelezli, jenom ty.....a Alex" zase jsem se začala smát. Povídali jsme do 6 ráno pak jsem usnula.

"VSTÁVAT ROZCVIČKA !!! ZA PĚT MINUT AŤ JSTE TAM" zakřičel někdo z chodby. Vyletěla jsem z Andyho postele a šla se oblékat protože jsem byla v pyžamu. Andy a Alex na tom byli podobně. Ta holka na nás koukala jak na debili. S ní asi zábava nebude.

Po 3 minutách jsme vyběhli všichni 4 ven a běželi na místo srazu.

"Tak jdeme se proběhnout " řekla sestra silikon. Je oblečená jako kurwa.

Připadala jsem si jako ve škole žádný volný čas a jen poslouchat pravidla ostatních.

Všichni běželi za sestrou. Já se držela vzadu zatímco Alex se rval hned za sestru. Oběhli jsme celý hřiště nejmíň 4x. "Tak děti to by dnes jako rozcvička stačilo, zítra si to trochu spestříme" řekla sestra a odešla do budovy. Všichni jsme popadali dech. Šla jsem se osprchovat a převléct protože jsem vypadala i smrděla jako pes.

Po krátké sprše jsem se šla převléct. Vzala jsem si černou mikinu a černé leginy. Vyšla jsem na chodbu a začala prohlížet všechny dveře. Koukla jsem se okínkem prvních dveří. Byl tam kluk asi mýho věku, seděl na zemi a kynklal sebou z jedný strany na druhou. Jakmile zaregistroval můj pohyb. Rozběhl se směrem ke dveří a narazil do nich. Jen jsem na něj divně koukala.

"Slečno Y/N, pojďte se mnou za ostatníma" řekl mi ředitel za zády. Následovala jsem ho. Došli jsme do místnosti kde to vypadalo jako by to tu někdo právě vykradl. Nikde nic nebylo. Jen bílí stěny. Šla jsem za ostatníma spolužákama. "Tak děti dneska si projdeme strašlivé části psychiatrie, takze jestli na to někdo nemá žaludek tak at jde čekat ven, protože hned potom jedeme domů a zítra vás čeká škola" řekl s úsměvem ředitel. "No to snad není možný zase škola" zanadavál jeden z mých spolužáků.

Vešli jsme do dveří kde bylo napsaný oddělení D. Jakmile jsme vkročili dovnitř popadla mě úskost. Všude to bylo prosklený polopropustnýmy zrcadli. Za zrcadli seděli psychologové s postiženými. Čím dál jsme šli tím to bylo horší. Někteří odešli raději čekat ven. Zůstala jsem tam už jen já a 3 Moni spolužáci, kteří vypadali že zachvíli omdlejí. Nedokážu pochopit co tu s lidmi dělají. Nejdřív to byli rozhovory a teď už to je i mučení. Elektro šoky, píchání injekcí až po ty nejhorší způsoby testy bolesti. Vyděla jsem Alexe a Andyho jak jsou za jedním a posledním zrcadlem....

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 26, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ještě není :DKde žijí příběhy. Začni objevovat