Carol se opět hlásí
A je tu druhá epizoda !!!
Ano. Jméno hlavní postavy tu ještě není ale v příští epizodě se už určitě objeví. To zaručuju :D
Doufám že se bude líbit
================================
"Nesmysl" řekla jsem. "říkala jste něco ?" zeptal se. "To víte že říkala, jakou to má logiku si sundat kapuci na pokyn sestry" odpověděla jsem. "Víte, když sestra něco řekne tak se musí poslechnout, to vy jste měla vědět." odpověděl. "Ona to neřekla ale zakřičela a potom co sestru Lilianu neuposlechl tak se obrátila na mě a řekla ať mu to řeknu. Jen jsem se jí slušně zeptala a ona mě začala domlouvat..." nedořekla jsem protože mě přerušila sestra Lilian která právě vešla do místnosti " Nedomlouvala jsem ti a pokud si vzpomínám tak si si pak nasadila kapuci" koukla se na mě výtězným úsměvem. "Tak vyhrožovala to je skoro to stejný a slovo o tom že si nemůžu dát kapuci nepadlo" vrátila jsem ji úsměv. "Nechte toho! Dobrá tedy nebudeme to dál řešit, všechno zůstane při starém, nyní můžete jít na pokoj" řekl a všichni odcházeli. Pro mě a Andyho si přišla ochranka. Vedli nás dlouho chodbou. Všude byli dveře. Slyšela jsem za dveřmi křik, pláč a smích.Došli jsme k posledním dveřím. Ochranka je otevřela a my vešli dovnitř. "Tohle je tvoje postel" ukázala jedna "gorila" na postel. Jen jsem přikývla. Batoh jsem si položila na postel, rozepla zip a začala vybalovat věci potřebný na přežití v psychiatrii. Ochranka jednou rukou připoutala Andyho poutama k posteli. "Proč?" zeptala jsem se. "To aby něco neudělal" odpověděla jsedna z goril. Odešli a my zůstali sami na pokoji. Všimla jsem si že tu jsou ještě 2 postele. Takže další dva spolubydlící.
Vzala jsem si opět složku a začala si ji pročítat. Bylo tam napsaný všechno do puntíku. Zdálo se mi že to je všechno přikreslený. Andy na povahu zatím vůbec neseděl. "Věříš tomu ?" vyrušil mě hlas Andyho. "Jako tomu že jsi cituju 'psychopat 3 stupně, vrah , trpí psychickou poruchou, výbušný' no ani ne ale ani bych se ti nedivila potom co jsem tu dnes viděla asi bych taky vraždila,když by na mě byli nepříjemný všichni okolo mě" dořekla jsem. On jen dodal "To jsi ještě nepotkala mýho spolubydlícího".
V tom se otevřeli dveře a v nich blond kluk s hnědýma očima. Koukala jsem na něho. Jakmile mě zaregistroval tak šel ke mě. " Ahoj jsem Alexandr ale kamarádi mi říkají Alex a ty jsi ? zeptal se svůdně. Jen jsem koukla na Andyho a řekla "to zkouší na každou že?". Andy jen prikývnul. Alex se otočil na Andyho "achhh, ty jsi tu taky a já si myslel že je moje" zamračil se. Otočil se zpátky na mě " furt si mi neřekla svoje jméno" pousmál se. Jen jsem se otočila a chtěla jít ke své posteli. On mě však chytil za zápěstí a otočil si mě k němu abych mu koukala do očí. "Neodpověděla jsi" řekl. "Neříkej, Sherlocku, a nesahej na mě" řekla jsem výhružně. On se jen usmál nahnul se k mému uchu a zašeptal "nebo co? ". Vzala jsem svoji volnou ruku a dala mu facku " Nebo se ti stane něco horšího než je facka" usmála jsem se na něj.
Spadla jsem do svý postele. V tom mi přišla SMS. Koukla jsem kdo to je. Byla to matka. Ignorovala jsem to. Usla jsem.
Jsem ve skříni v pokoji. Mezerou mezi skříní vidím mezi dveřmi svého otce s nechutným úšklebkem na tváři. Má v ruce nůž. Zamkl. "Kdepak jsi dceruško?" zeptá se. "okamžitě od ní vypadni!" křičí můj bratr za dveřmi. Otec se začal smát. Jde směrem ke skříni. Začnu se třást. Otec si mě všimne. Pomalým krokem jde ke mě. Otevře skříň a za vlasy mě vytáhne ven. Vzpírám se. Udeří mě. Můj bratr vyrazí dveře a vrhne se na otce. Otec ho schodí na podlahu. Bratr se snaží zvednout, ale nejde mu to. V tom se objeví matka a udeří bratra do hlavy. Padne do bezvědomí."Nechceš pomoct miláčku?" zeptá se otce. "Zlato,mohla by jsi ho odvézt někam hodně daleko, aby nedělal problémy" usměje se na matku. Přikývne a odtáhne mého bratra pryč a zavře dveře. Otec se na mě otočí a jde ke mě. Začne mi vyhrnovat sukni. Snažím se utíct. Udeří mě do hlavy. V tom cítím jen bezmoc a vidím tmu.....
Zakřičím a sednu si. "Byl to jen sen" pošeptám sama sobě. Dám si ruce do vlasů. Začnou mi téct slzy. V tom vejde do místnosti Andy. Všímám si jeho piercingu v nose a rtu. Koukne se na mě "stalo se něco?" zeptá se."Já....