<Dupa cateva minute>
<<<Celeste POV>>>-Asta nu-i corect ,spun eu si fac o fata de copil mic.
-Ba da este ,mai stii cand ai fost cu Carlos? Eu ma duc la Joaquin sa vorbesc cu el ,bine? Ma intreaba iar eu ma intorc si-l vad tot pe Ezequiel ,ma asez langa el si oftam in acelasi timp ,imi las capul pe umarul lui si il simt ca zambeste.
-Tata ,nu ti-a spus nimic cand ai plecat? Il intreb pe Ezequiel care se uita la un baiat blond frumos.
-Mi-a spus ca-s o rusine pentru familia Guevara si alte chestii ,spune el nepasator.
-Tie chiar nu-ti pasa daca-ti spune cineva ca esti rusinea familiei?
-Tata ia mai spus-o si lui Lorenzo cand a dat peste poarta asa ca ... spune el neterinand fraza si incepem amandoi sa radem ,el tot se uita la baiatul ala blond cine este!?
-Cine-i baiatul ala la care te tot uiti? Il intreb pe Ezequiel apoi ma uit dinnou la acea bunaciune.
-Este Julian de la Atomi ,nu l-am mai vazut de mult ,am invatat in aceasi scoala.
-El e Julian? Bunaciunua aia? Il intreb pe Ezequiel fiind clar uimita. El ma prinde de mana si ma trage dupa el spre Julian.
-Ezequiel ,de cand timp nu ne-am mai vazut ,ea este iubita ta? Il intreaba Julian pe Ezequiel uitandu-se la mine zambind.
-Nu ,este sora mea Celeste ,Julian ea e Celeste ,Celeste el e Julian.
-Incantat/a! Spunem amandoi in acelasi timp ,imi suna telefonul si cand ma uit ma suna ...Ricky.
-Stati putin ,ma suna Ricky.
Da ,Rick?
Vin-o repede in camera noastra sa vezi ceva.
Vin imediat ,iubirica.-Ma duc in camera ,pa! Spun si fug spre camera baietilor ,intru incet si-i vad pe Gabo si Zoe dormind imbratisati. Awww...e tot ce pot spune ,arata asa dragut ,acum ,afara! Nu vreau sa-i trezim.Spun si-i dau afara. Baietii pleaca cred ca ala amfiteatru ,cineva ma strange de brat cand ma intorc o vad pe Lucia.
-Uite ,nu vreau sa mai stai cu Ricky ,nu ca s-ar uita la tine ,spune nervoasa.
-Uite fata-baiat ,lasa-ma in pace in plus nu vad ce-a putut vedea Ricky cand te-a ales pe tine.. spun si plec. Cobor rapid scarile si-l vad pe Daniel mwrg incet pana la el apoi ii zar in spate.
-Danut ,scumpete ,ce mai faci? Il intreb pe brunetul adorabil.
-Ma uit pe profilul unei fete ,tu ce faci? Ma intreaba sarutandu-ma pe obraz.
-Stau ,l-ai vazut pe Julian? Ai vazut ce bun e? Il intreb muscandu-mi buza.
-Urmatorul meci il avem cu ei ,pana acum nu l-am vazut ,unde e?
-Uite-l cu Ezequiel ,spun si il arat.
-Ma duc la ei ,spune asezandu-si parul si hainele si pleaca spre ei.
Imi scot telefonul si intru pe Facebook ,Camilo este conectat ,il sun cu camera ,in cateva secunde ii vad fata minunata.-De ce nu raspunzi la telefon? Il intreb suparata.
-Eu nu raspund? De ce vorbesti de mine? Ma intreaba nervos.
-Pentru ca tu nu raspunzi ,sun ca disperata si tu ce faci?
-Eu fac bine! Spune si inchide. Si apropo acum sunt in alta echipa ,Rechinii! Trimite apoi un mesaj. Raman cu gura intre-deschisa apoi trece Lorenzo si mi-o inchide.
-De ce stai cu gura intre-deschisa? Ma intreaba amuzat si soarbe din suc.
-Camilo este in echipa Rechinii ,spun iar el scuipa tot sucul. Il las singur si incep sa ma plimb printr-un parc din apropiere. Camilo chiar sa schimbat ,sa schimbat si mult ,ce adorabil era cand era la Soimi ,mi-am dat seama ca este un alt Camilo dupa ce fata avea ,merg spre o salcie si ma bag sub ea acolo era Valentino.
-Ce cauti aici? Ma intreaba el rece.
-Am iesit sa ma plimb ,am vazut salcia si uita-ma aici!
-Daca-ti spun ca vreau sa stau singur ma lasi? Ma intreaba trist.
-Nu ,acum spuneti of-ul! Spun si ma pun langa el.
-Offf ,de cand m-am accidentat toti se comporta altfel cu mine nimeni nu sta cu mine doar ca sa nu ma lovesc si tata mi-a interzis sa mai intru pe teren ,spune si incepe sa planga ,cat de sensibil este ,il iau in brare iar el ma strange si ma strange. Ne desprindem din imbratisare si privesc in jos ,el se apropie de mine si ma saruta dulce ,ii raspund tragandu-l mai aproape de mine. Ne desprindem din sarut iar el imi zambeste stramb.
-Vrei sa fii iubita mea? Ma intreaba cu speranta in ochi.
-Da! Tip fericita si-l iau in brate ,ce adorabil este momentul asta.