Doua batai se aud in usa si cand o deschid le vad pe Zoe si Micaela care-mi sar in brate ,le strang cat de tare pot si apoi ne desprindem din imbratisare.-Mi-a fost dor de voi! Credeam ca nu mai veniti odata ,le marturisesc iar ele intra-n camera.
-Nici noi nu credeam ca o sa mai venim ,autobuzul a facut pana de 4 ori ,acum sa ne imbracam sa mergem la *casca* scoala ,spune Micaela pe jumate adormita.
-Sunteti sigure? Mai aveti lutin si adormiti in picioare.
-Suntem sigure ,spune Zoe putin cam prea tare.
Ne imbracam asa : (Micaela ,Zoe si Celeste)Iesim pe usa linistite facand cativa pasi pana se trezeste cineva
-Mi-am uitat telefonul in camera ,spune Zoe si da sa intre im camera dar uita ca exista clanta si intra cu totul in usa. L-am gasit! Spune apoi Zoe dezlipindu-si fata de pe usa.
-Am uitat sa va spun ceva? Le spun iar ele se uita la mine ciudat.
-Ce? Ma intreaba ambele in acelasi timp.
-Sunt cu 14 ,spun si le astept reactia.
-14? Intreaba iar in acelasi timp.
-Da! Doar nu cu 13! Spun eu nervoasa.
-13 este Adrian ,as vrea sa te vad cu Adrian 'iubire apleaca-te ca sa te sarut' spune Micaela imitandu-i vocea lui Adrian.
Continuam sa mergem si intram in clasa ,am intarziat.
-Fetelor ,de ce ati intarziat? Ne intreaba Grizelda cu vocea ei calma.
-Ne-am trezit tarziu.
-Cum nu stiu daca ati vazut sau schimbat locurile si cum imi scrie in agenda Zoe va sta cu Adrian ,Micaela cu 14 si Celeste singura.
Ne asezam la noile noastre locuri si ne punem materia pe banca. Eu stau intre Adrian si Leo ,nici nu se putea mai bine. In fata mea este Mia!? Si in spate nimeni.
<<<Dupa ore>>>
Micaela si Zoe iar m-au lasat singura si-mi vine sa mor ,Lucas se aseaza langa mine si sincer vreau sa-mi dau o palma.
-Celeste ,stii esti aa frumoasa si am o intrebare ,vrei sa vii cu mine la prijitura ,la un suc ,la un colt de paine ,spune si-mi zambeste ,colt de paine? Intreaba el dupa si Leo iese de dupa un perete. Eu plec ,spune si pleaca ,se mai aseaza cineva lang mine ,sper ca nu-i Adrian.
Cand ma uit o vad pe Mia.-Mia ,ce mai faci? O intreb iar ea se uita la mine trista.
-Eh...
-Ce-ai patit? Ti-a facut ceva Valentino? Daca da...
-Cred ca-mi place de Ezequiel ,dar il iubesc le Valentino ,daca Valentino afla va crede ca-s o prefacuta ,spune ea si mai are putin si plange.
-Ba nu ,nu cred ca esti prefacuta ,spune Valentino venind spre noi cu 14. Valentino se aseaza langa ea si-o ia in brate si pot jura ca sunt cel mai frumos cuplu.
-Celeste ,ma ajuti cu ceva? Ma intreaba 14 si dau din cap semn ca da. Am auzit de la Joaquin ca esti maiestra in tehnologie ,poti vedea daca cineva mi-a hacker-it telefonul.
-Nu vreau sa ma laud ,dar pe cine pacalesc? Vreau sa.ma laud ,sunt foarte buna in domeniul tehnologie ,ma laud eu asezandu-mi parul. Da-mi telefonul ,te rog! Ii mai spun si incep sa umblu le el ,siii gata!
-Era haker-it? Ma intreaba el alarmat.
-Nu ,trebuiau descarcate niste programe software ,nimic altceva.
-Multumesc ,scumpo! Imi multumeste luandu-ma in brate strans apoi sarutandu-ma pe nas.
-Sunteti impreuna? Ne intreaba Valentino simplu.
-Da ,dar fie vorba intre noi ,sunt iubita lui falsa vrea sa faca o fata geloasa ,le spun iar ei dau din cap.
-Nu crezi ca fata aia bruneta se uita prea insistent la 14? Ma intreaba Mia strambandu-se. Dau din cap si-l iau pe 14 in brate el raspunzandu-mi imediat ,il pup pe obraz el zambindu-mi.
-Esti actrita buna.
<<<Camilo POV>>>
Ce naiba se intampla acolo de ce Celeste il tot ia pe 14 in brate? O sa-i distrug pe amandoi ,pe Celeste o voi supune la chinuri groaznice ca sa-si de-a seama ca cu sentimentele mele nu se joaca nimeni.-Frate ,ce-ai patit? Ma intreaba Ezequiel vazand ca mai am putin si explodez fe nervi.
-Il voi distruge pe 14 ,ii spun fiind constient ca Celeste este sora lui si o iubeste.
<<<Lorenzo POV>>>
Il vad pe Camilo cum mai are putin si explodeaza de nervi ,o parte din plan merge ,sunt un geniu.-Il voi distruge pe 14 ,spune vechiul meu prieten ,cred ca si-a amintit ca Celeste este sora noastra. Ii voi distruge pe: Camilo ,Ezequiel si scumpa mea sora. Ma vor implora sa termin razbunarea.