1.fejezet

311 14 1
                                    

Istenek köztünk élnek.Tudtok róla? Nem?Nos megkell mondjam én is csak nemrég tudtam meg.De kezdem az elején.
Épp hazafelé tartottam mikor egy furcsa férfi szólít meg.A furcsaság annak szólt,hogy majdnem 3 méter magas volt és egy szeme volt a homloka közepén.
-Szia,kicsi félisten!Nem tanácsos egyedül mászkálni a fajtádnak.Érzem rajtad néhány isten szagát.
-Bo-bocsánat...ő,uram.De fogalmam sincs miről beszél.Mégis milyen istenekről beszél?
-Már soha sem fogod megtudni.Mert most megeszlek.-hajol felém,de hirtelen egy nyílvessző ketté szelli, arany port hagyva maga után.
Felnézek és egy szőke hajú,arany szemű lány áll velem szemben.
-Jól vagy?-néz rám.
-Ki vagy te?
-Kiss Alexandra vagyok,Apollon lánya.Te?
-Edina.
-Hány éves vagy?
-20 leszek.
Mire elkerekednek szemei.
-Hogy élted túl?Nem tűnt fel neked semmi különös?Például tanulási zavar,görög vagy latin nyelvben jártasság.
-Csak a tanulási zavar,meg dixleszia.
-Mázlista!
-Ez a valami azt mondta,hogy érzi rajtam több isten szagát.
-Anyukád,apukád van?
-Anyámmal élek,apám meg kiskoromban elhagyott minket.
-Nagyszüleid?
-Anyám mindkét szülőjét ismerem, plusz apám anyját.De válaszolnál az elöző kérdésemre?
-Persze.Találkoztál furcsa emberekkel akik mindig eltüntek?
-Igen.Volt egy nő,aki ha kért valamit megcsináltam.Volt egy férfi,aki jósolt nekem.Egy másik akinek villámok cikáztak a szemében.Mèg egy aki tenger illatott árasztott.Meg egy szerelmespár.A férfi olyan volt,mint az éjszaka vagy a sötétség.A nőnek pedig olyan illata volt,hogy rögtön a tavasz jutott róla eszembe.Ráadásul olyan szeretetteljesen néztek rám.
-Hm.Aphrodite,az apám,Zeusz, Poszeidon,Hádész és Persephone. Aphrodite kedves,de kicsit hisztis. Az apámnak nagyobb az egója,mint Zeusznak.Bocs apa.Zeusz bunkó.Bocs nagyapa.Poszeidon kedves.Szeretni fogod.Bármiről lehet vele beszélni. Hádész az alvilág ura.Senki sem nézi ki belőle,hogy tud kedves is lenni. Persephone pedig...nos,ő...kicsit hisztis.Nem annyira,mint Aphrodite, de akkor is hisztis.De a sorsodat majd eldönti a tábor vezető.Gyere!
-De nincs semmi cucc nálam.
-Hol laksz?

Görög istenekWhere stories live. Discover now