2.fejezet

139 10 1
                                    

-Hol laksz?

-Hát itt a közelben.De miért?
-Mert ha nem kerülsz pár napon belül a táborba,akkor még több szörny fog megtámadni.Gyere,mutasd merre laksz?
-Oké.
Azzal fogom magam és elindulunk hozzám.Tíz perc múlva ott is vagyunk.
-És most?
-Pakolj össze!Csak a legfontosabbakat. Pl.ruhák és szépségszerek.Negyed órád van.
-Ok.
Fogom magam és előveszek néhány szatyrot.Utána pedig elkezdek rámolni.Könyvek,ruhák,pipere szerek,papírok és cipők.Majd tolltartók.Mikor végzek irók egy levelet anyámnak.

Szia,anya!

Ne ijedj meg!De elmentem egy táborba.Áprilisban jövök beiratkozni.Ne aggodj!

Sokszor puszil és ölel kislányod, Edina.

Miután végeztem összehajtom és az íróasztalra rakom.Ráírom,hogy: ANYA.
Majd fogom magam és kimegyek a dolgaimmal a kertbe.Ahol Alexandra két fiúval beszélget.Felnéz rám és elmosolyodik.
-Gyere ide!
Mire a két srác felém néz.Én pedig vörös arccal sétálok oda hozzájuk.
-Szia...sztok!
-Edina,hadd muttassam be neked Magyar Ákost,Héra fiát és Nagy Károlyt,Hermész fiát.
-Sziasztok!
-Mindened meg van?
-Igen.
-Akkor gyere!Ákos lesz a hátvéd.Én megyek elöl.Te pedig köztünk leszel. Károly pedig elviszi a kocsihoz a dolgaiddat.De így is sietnünk kell. Tudod minél több félvér van egy helyen,annál nagyobb az esélye annak,hogy szörnyek fognak megtámadni. Kivétel ez alól a tábor. Bár ott is vannak szörnyek.

Olimphosz

-Ezt te tervelted ki,Zeusz.Te miattad szokott rá a lányom anyja az alkoholra,hogy ne tudja abbahagyni.
-Fogalmam sincs miről beszélsz!
-Tudod nagyon jól,hogy miről beszélek,apám.De ha a lányomnak valami baja lesz,akkor nagyon megbánod.Megértetted?
-Igen.A mai tanácskozást berekesztem.

Edináéknál

-Mindjárt odaérünk az autóhoz.
-Oké.De mennyi az a mindjárt?
-Fél óra.Miért?
-Fáj a lábam.Alig birok menni.
Hirtelen Ákos jelenik meg mellettem. A következő pillanatban pedig már az ölében vagyok.
-Így gyorsabban tudunk haladni.-mosolyog rám,én pedig elpirulok.
Az út további része gyorsan telik.Így viszont negyed óra alatt az autóhoz érünk.Gyorsan beülünk és már megyünk is.Hogy hova?Fogalmam sincs. Hirtelen megérzem a mellettem ülő Ákos illatát.Mintha észre venné, hogy figyelem felém néz.
-Mi a baj?
-Semmi az ég világon.Csak egy kicsit félek.Általánost vagy 7 iskolában végeztem el.Középiskolámból is kirugtak.
-Csak?Én el sem végeztem az általánost.De így is 17 általánosból tanácsoltak el.Jó mi?
-Jó lenne ha figyelnétek.Pár perc múlva megérkezünk.
-Utána pedig futás a védelmező vonal mögé.
-Oké.
Két perc alatt oda is érünk.Kipakolunk,majd futásnak eredünk.De sajnos nekem soha sem volt szerencsém.Így történt,hogy tíz méter után vagy tíz darab szörny jelent meg.
-A francba!Edina,most nagyon figyelj rám.Elindulsz fel a hegyre, északnyugatra tartva.Ott lesz egy kapu. Menj!

Görög istenekDove le storie prendono vita. Scoprilo ora