-Menj!
Fogom magam és futni kezdek.Már vagy negyed órája futok,mikor mögülem egy küklopsz ugrik elém.
-Mi a baj,kicsi félisten?Csak nem félsz?
Ledermedek.De hirtelen a szörny arany porrá válik.Előttem egy sötétbarna börű,szőke hajú és fekete szemű fiú áll.
-Hát te ki vagy?
-Ő velünk van,Dávid.
Hátra fordulok.Alexa áll ott.
-Á,Alexa!Hogy vagy?
-Ezt a beszélgetést hadjuk késöbbre. Menjünk be!A két fiú is nemsokára jön.
Azzal megfogja a könyököm és elkezd húzni maga után.Olimposz
-Meg igérte,hogy békén hagyja a lányom,Apollon.De nem!Most meg egy nagyon rossz prófécia van a lányom nyakában.Vagy meghal vagy egy isten kedvese lesz.
-Egyiket sem akarod,igaz?
-Természetesen nem.Azt akarom, hogy normális élete legyen.Hogy ne keljen félnie semmitől.Hogy én védjem meg mindentől.Edináéknál
Negyed óra múlva oda is érünk a védelmi vonalhoz.
-Na,itt is vagyunk.Hogy tetszik?
-Nagyon szép - ámulok el.
És nem is túlzok.Hatalmas óázis tárul a szemem elé.Rengeteg nagy ház, valamennyi színben,formában jelen van.Középpen egy még hatalmasabb, babakék,három emeletes ház áll. Aréna,mászófal lávával,tó és a legjobb,egy eperföld.Ámulva nézek körül.Mindenhol velem egyidős,vagy kicsit fiatalabb táborlakók.
-Na,hogy tetszik?
-Nagyon jó!
-Örülök neki.Mivel még csak október vége van,ezért csak olyan táborlakók vannak itt,akiknek nincs már hova menniük.
-Hogy-hogy?
-Mert a halandó szülőjük meghalt.Így ők egész évben itt vannak.A táborban csak nyáron és télen vagyunk itt mindannyian.De most gyere! Bemutatlak a tábor vezetőnek. Érdekes egy ember.Majd meglátod.
Azzal fogja magát és elindul a babakék ház felé.Én pedig követem. Utunk során néhányan felénk fordulnak és elkezdenek rólam beszélni.Mikor odaérünk a házhoz, bemegyünk ahol két férfi beszélget.
Felénk fordulnak és azonnal abbahagyják a beszélgetést.
-Hát itt vagy,Edina!Édesapád már üzent Hermész Istennel, hogy jössz.
-Igen,uram.Maga ismeri az apámat.
-Mindenki ismeri Árészt, a hadistent.
De most gyere,bemutatlak a testvéreidnek.Utána pedig felkeresük az Apollón gyermekeket,akik elmondják neked a jóslatodat.
Megrökönyödve követem.Tudtam mi vár rám,hisz olvastam a Percy Jackson könyveket.Meghallgatom a jóslatomat,utána kiképeznek,majd irány az ismeretlen.Annyira elkalandozok, hogy észre sem veszem, hogy megérkeztünk.
-Edina, minden rendben?
-Igen, csak félek.Olvastam a Percy Jackson könyveket és tudom, hogy az olyanokat, mint én nem tartják sokra.
-Edina,a testvéreid tudják, hogy apátok szeret téged.Tudják, hogy Árész szólt, hogy jössz.Úgyanis vacsora közben jött a hír.Na de gyere!
Azzal bekopog az ajtón.
-Máris megyek!-hallatszott egy kis lány hang.
Kinyílik az ajtó,ami mögött egy fiatal, 22 éves nő jelenik meg.Hosszú,világosbarna haja és barátságos fekete szemei vannak.Bőre pedig kreolos árnyalatú.Tőlem majd egy fejjel magasabb.Úgy 175 cm magas.Rám néz, majd szemei elkerekednek.
-Húgiiiiiii!-sikít fel,majd szorosan átölel.
-Szia.
-Jaj de örülök neked.A barátaid idehozták a dolgaidat.Gyere be!
-Majd később Szilvia!A húgodnak megkell tudnia a jóslatot.
Mire újdonsült nővérem lefehéredik.
-Miért most,Khairon?Még csak most érkezett meg.
-Egy hónapunk van felkészíteni őt, Szilvia.Nem több.Te tudod a legjobban, hogy mit jelent ez.
-Igen, Kairon. De az a jóslat veszélyes.
-Tudom.Majd jövünk.Szólj a többieknek.
Azzal fogjuk magunkat és kimegyünk a vörös házból.Majd elindulunk egy arany színben pompázó ház felé. Odaérve bekopogunk az ajtón, amit kedves barátnőm, Alexandra nyit ki.
-Edina.Örülök, hogy itt vagy.
-Alexa.Megtenéd, hogy elmondod a jóslatot.
-Persze,Khairon.Szívesen.Viharban született,hadisten leánya.
Kit apja dühe és vágya hozott életbe.
Jól figyelj!Félistenek harcai helyén él ő,
kit le kell győzni.
Hatalmas földanya élteti,hoz világra bosszút állni szerelem és háború alatt nem tud.
Csak te hatalmas Arész leánya,
tudod legyőzni.
Mit fogsz tenni,ha tudod, hogy utána istenek kedvese leszel,
kiktől még apád sem védhet meg?Halál,tenger,tűz,szerelem, óceán.
És vajon kik még?
Ezek közül választhatsz magadnak egy párt.
Félelem,villám, jóslás és tolvajság.Vajon azt fogod tenni,mint anyád?
Csak te választhatsz.
De vigyázz!
Ha meghalsz,apád bosszút áll
és újra háború lesz.A végén Alexa kinyitja a szemét.
-Hát ez volt a legelső prófécia.Ime a másik.Hadisten leánya, csak akkor győzhetsz,ha legyöződ mostohád, a tavasz istennőjét és a nagyanyád.
De vigyázz!
Ha eljön a téli napforduló neked indulnod kell.
De a nyári napfordulóra vissza kell térned.
A csapatodban kell legyen egy testvéred,egy athénés,két hermészes és egy aphrodités.
De jól vigyázz kiben bízol meg.
Ha nem jól választasz akkor áruló lesz melletted.Alexandra kinyitotta a szemét és rám nézett.Majd fáradtan rám mosolygott.
-Köszönjük szépen, Alexandra.