4.fejezet

76 5 0
                                    

Köszönjük szépen, Alexandra.

Azzal fogjuk magunkat és kilépünk a házból a tér közepe felé indulunk.
-Menj vissza a testvéreidhez,Edina. Vacsoránál találkozunk.
Azzal elmegy.Én pedig elindulok a szállásomra.Amikor odaérek, megfogom a kilincset és belépek az előszobába.
-Dina, végre itt vagy!Gyere már mindenki itt van.
Azzal Szilvia elkezd húzni a nappali felé.Mikor belépünk mindenki felénk néz.Hat fiú és két lány néz engem néma csendben.
-Sziasztok!
Még mindig néma csend.
-Mi lenne,ha üdvözölnétek a húgunkat?-kérdezi drága nővérem.
Mire mindenki feláll.A következő pillanatban az egyik srác elindul felém.
-Húgiiii!Jaj de jó, hogy végre itt vagy!
Úgye srácok?
Mire a többiek bólintanak.
-Jaj,de idióta vagyok.Harcos Ignác vagyok,22 éves.Budapesten élek,de nagyon sokat vagyok itt is.-mosolyog rám.
-Örülök.
-Jaj,de ariiii!-ölel meg újdonsült bátyám.
-Engedd el,te idióta!Még megfolytod az újdonsült húgunkat.-mosolyog rám a fiatalabb lány.
-Ne csináld már, Anasztázia!
-De csinálom.Amúgy ez az ütődött ikertestvére vagyok.Ő-mutat a másik lányra-Laura, Aphrodite az anyukája. Amúgy a hamis szerelem istennője.23 éves.Ő a legidősebb.
Bólintok, hogy értem.
-Ő-mutat rá a fekete bőrű fiúra-István,18 éves.
Majd sorra veszi a fiúkat.Bertalan,a világoskék szemű és hófehér bőrű.17 éves. Ágoston, fekete hajú.22 éves. Ádám, kreolos bőrű és szürke szemű. 16 éves.Kornél, hófehér bőrű és barna hajú.17 éves.
Miután mindenki bemutatkozott, engem kezdtek el kifaggatni az eddigi életemről.Addig amig megnem halljuk a vacsora időt jelző csengőt.
-Gyere, Dina! Menjünk vacsorázni!
-Ok.
Fogjuk magunkat és elindulunk vacsorázni.Közben Ignác és Anasztázia vitáját hallgatom nevetve. Mikor Laura megfogja a kezem.
-Beszélhetnénk?
-Persze! Srácok, mindjárt megyek csak Laura beszélni akar velem.
-Ok.
Azzal elindulnak.Mi pedig ott maradunk Laurával.
-Na ide figyelj!-néz rám dühösen.- Itt az van amit én mondok.Ha nem szúrod el a küldetésed, akkor tönkre foglak tenni.Megértetted?És szállj le Áronról,mert ő az enyém.

Görög istenekWhere stories live. Discover now