Tajemný hrad a všichni v něm

32 3 0
                                    

Mezi tím Fergus mířil na trh, ale najednou cesta potemněla.Tuhle cestu vůbec nepoznávám.Najednou udeřil blesk do stromu ho-ho Angusi klid chlapče v tom se objevila nová cesta tudy se dá jed možná je to skratka .Vůbec to tu nepoznávám víš kde jsme Angusi je to jen trocha sněhu v červnu.Vrrr.Jeď Jeď Angusi rychle.Smečka vlků je obklíčila Angus se polekal ta že převrhl vůz Fergus neváhal a skočil mu na hřbet a utíkali a vlci za ním vlci, ale náhle začali zpomalovat .Fergus se ocitl na něčím panství jetu seno a voda máš štěstí příteli já se jdu ohlásit našemu hostu ať je to kdo je to .Fergus vešel do hradu hele Kristofre asi se ztratil v lese sklapni ty troubo.Je tu někdo Fergus přistoupil ke stolku kde stál svícen a krbové hodiny.O překrásné vyjimečné .Fergus zamířil do tanečního sálu.Ten chlap má vkus řekl Jack sluha Škyťáka proměněný ve svícen .Fergus vešel do sálu kde slyšel hrát piáno halo je tu někdo o sakra hm nikdo tam nebil tak vešel do jídelního sálu.Na stole bylo jídla jak pro císaře .Fergus si sedl a viděl jak se ke němu přisunul kalíšek s čajem.Maminka mi říkala ať se nehýbu,aby jste se nepolekal pardon.To nic to nic Ahhh Fergus se zvednul a rychlostí světla vyběhl ven vyskočil na Anguse jeď jeď ne ne ne ne počkej Ještě růži slíbil jsem Meridě růži seskočil a šel ke keři sněhově bílých růží utrhl ji .Najednou se ozval řev Fergus padl na zem a díval se do očí velkému ošklivému zvířeti.Angus se utrhl a utíkal za Meridou do vesnice.Merida pracovala na zahrádce když v tu vtrhl do městečka.Angusi jde je tatínek zavez mě za ním .Angus Meridu nesl stejnou cestou k hradu netvora.Seskočila popadla klacek a vešla do hradu.Koukni Kristofe krásná dívka já vidím že je to dívka a co když je to ona ta co zlomí kletbu.Kdo to řekl?Merida přistoupila ke stolku chvíli se díval na svícen s hodinami, ale najednou uslyšela kašlání a známí hlas.Běžela ke schodišti.Papa si to ty o máš úplně promrzlé ruce kdo ti tohle udělal.Mer musíš hned pryč tenhle hrad je živí běž než tě najde.Kdo?Vrrr hh-hh kdo je tam.A kdo jste vy,přišla jsem si pro otce.Váš otec je zloděj.Lžete!Ukradl mi růži vzal ji pro mě potrestejte mě .Merido ne uvězní tě navždy tak se tady očividně trestá když utrhneš kvítko.Doživotí kvůli růži já byl kvůli růži proklet jeho jsem jenom uvěznil.Nu i teď se ucházíte o jeho místo .Poťte na světlo ah Mer to ti nedovolím běž pryč dobrá papa odejdu mohla bych se rozloučit .Uhmr :máte tak kruté srdce že mi nedovolíte se ani rozloučit chvilka na doživotí neubere.Když se tyhle dveře zavřou už nikdy se neotevřou.Uh měla jsem jet s tebou.Ne Mer poslouchej nic mi není teď běž žij po svém zapomeň na mě zapomenout vždyť si jediný koho na světě mám.Neměj strach běž já nemám strach.Merida objala svého otce a řekla brzy uteču slibuji a vystrčila ho z kopky a zavřela železné dveře.Vy jste ho nechala jít je to můj otec je to hlupák vy také .Ah ne neubližujte mu já se vrátím Merido papá vrátím se.Merida se rozhlížela po místnosti a přemýšlela o svém vězniteli který vypadal jako drak medvěd dohromady.Když ho Merida poprvé viděla viděla jeho zelené oči plné lítosti,smutku a zoufalství.Najednou se otevřeli dveře od místnosti.

Kráska a zvířeKde žijí příběhy. Začni objevovat