Ve vesnici se Evžen snažil Hansovi zlepšit náladu písní a tancem když tu najednou se objevil Fergus a křičel o pomoc.Pomoc pomoc!Pomozte mi drží ji na svém hradu .Koho?Kdo zeptal se Hans. Meridu drží na svém hradě ohavné zvíře žije uprostřed lesů dokonce už tam i sněží.A sněží snad v červnu.Prosím on ji tam drží pomůžete mi. Fergusi já vám pomůžu ozval se Hans.Děkuji děkuji moc pane.Na hradě. Au to bolí.Kdyby jste se nehýbal nebolelo by to tolik.Kdyby jste neutekla tak by se tohle nestalo.Kdyby jste mě nevyděsil tak bych neutekla.Zkuste odpočívat.Proč vám na něm tolik záleží jste přece vězni tak jako já. Copak vy nechcete pryč.Přece musí být nějaký způsob jak vám pomoct no je tu jeden způsob.Tím vy se ale netrapte má milá my jsme si to nadrobili my si to také sníme.Merida uviděla jak z růže odpadl další plátek.Všichni šli po svých povinnostech a Merida ji šla spát.Ráno hned zamířila do Škyťákova pokoje.Sedla si k posteli a začala si přeříkávat.I věcem bezvýznamným dost dá bůžek lásky lesk i důstojnost vidí co vidět chce zrak na nic mu je a proto.A proto se amor slepý zobrazuje.Vy znáte Shakespeare.Dostalo se mi nákladného vzdělání. Moje nejoblíbenější hra je Romeo a Julie.Že mé to nepřekvapuje ten srdce rvoucí světa bol.Jsou i lepší věci na čtení jako co třeba.No tady je pár Knih se kterýma můžete začít. je vám něco.To je nádhera.Vy jste ty knihy všechny přečetl.No ne některé jsou v řečtině. To byl vtip vy se mnou žertujete .Možná. Uhmmm. Potom šli na oběd.Merida nabídla Škyťákovi procházku po panství.Je chladný vzduch a jiskří mráz vše chladem zastřeno je zas i mez i tůň a každý kmen jsou jako zázrakem pokryty sklem.Hm jako kdybych to viděl poprvé v životě pokračuje to. Uhm. V tom tichu všech spících věcí tajný šepot zní pojď sem na mě pohlédni neboť já tady jsem.Snad je to cit co v sobě mám dřív se mi pochmurný a hrubý stále zdál a teď něžný je právě on prožívám chvíle které jiné náhle jsou.Pohlédla jsem snad náhodou když jsme se dotkly neodtáhla ruku svou snad přehání mám k tomu sklon pohledy její ale jinačí teď jsou.Jsou chvíle sním tak zvláštní kdo by řekl že já dnes snít sen smím.Mou touhou byl princ krásný možná je v něm něco co já dnes ještě nevidím.Kdo by to řekl z ničeho nic no to je hit a jen tak bez naší skromné pomoci je to tak zvláštní to se ví to se ví ona a on snad za pár dní to něco sami naleznou.a co naleznou mami.To něco oni dva už snad brzy najdou.A co najdou co je to něco.Povím ti to až budeš starší co teď jsem starší.O Škýťo ty rozumbrado.
ČTEŠ
Kráska a zvíře
FantasyKráska a zvíře je příběh o dvou různých lidech v mém případě o krásné a chytré Meridě a zakletém Škyťákovy.