Co to čtete.Nic. Ginévra a Lancelot. Je to spíše o králi Atušovi a ritířích kulatého stolu boje a meče a tak.I tak je to román.No jo.Nepoděkovala jsem vám za záchranu.A já že jste mě nenechala těm vlkům.Ti vědí jak se bavit.Ano ale hned jak se objevím je smích ten tam.Mám to stejně u nás si myslí že jsem divná a myslím že to není kompliment.To mě mrzí ta vesnice musí být strašná.Jsem tam sama jako vy tady.A co kdyby jsme spolu utekli.Cože.Další dárek od čarodějky a nejkrutější prokletí.Kniha co umožňuje trochu uniknout.Představte si místo kam jste vždycky chtěla v duchu na něj pomyslete a pak se mu otevřete své srdce.Najednou Merida stála v domku na okraji Skotska.Kde to jsme.Ve Skotsku.O to miluji. Zdálo se mi to tu větší.To je to Skotsko mého dětství to co jsem tenkrát mohla znát prašná půda kde měl táta svoji drahou ženu rád už nestojí dům dětství mého kde stál.Co se stalo vaší matce.Její příběh mi Otec nikdy neřekl.Doktorská maska.Mor! Merida se rozbrečela a vzala do ruky malého dřevěného koníčka který vypadal jako Angus.Vraťme se domů.Prosím.Mezitím ve vesnici.Hans s Evženem přišli do hospody.Hansi když zavřu oči tak vidím Ferguse jak tam sedí u toho stromu.A když je znovu otevřu tak. Fregusi?! Hansi je to pravda že si chtěl Ferguse zabít?No ovšem že ne.Vždyť vám nikdo nedokáže že je to pravda. Ghotel mě našla v lese ta tam byla.Kdo by věřil žebračce.Pan Evžen ten tam byl.Pravda Evžene řekni že bych já tvůj přítel bych udělal něco takového. No možná ne neudělal.Na hradě. Nu potkal jsem ji v tanečním sále a řekl jsem že by jsme si mohli zatančit.Nemyslel jsem že to bude brát vážně a řekne ano byl to jenom vtip.Ne to je skvělé zbývají čtyři okvětní lístky.Jedině tak můžete říct co k ní cítíte. Cítím se jako hlupák nikdy se do mě nezamiluje.To neříkejte ona je ta pravá.Nemůžeš s tím přestat není žádná pravá. Oo jen řekněte co k Meridě cítíte protože jestli to neuděláte tak budete do smrti pít studený čaj.A zaprášený po tmě.Po tmě a velmi zaprášený.Tak jdeme na to. Snoplivče vyčisti mu zuby potřebují to.Já se postarám o drápy kůru vyleštit rohy.Zavřít oči puf-puf. No to se zpraví.Um.O to je nádhera ale něco tomu chybí ó ano to nejlepší nakonec.Merida byla oblečena do světle tyrkysových šatů zdobenými tmavě zelenými smaragdy tvořící různé ornamenty.Merida sešla po schodech a lapala po dechu. Škyťák už stál na schodech a když Meridu uviděl tak se usmál.Přiblížili se k sobě Merida se uklonila a podívala se Škyťákovi do očí.I on se uklonil a pak už spolu zamířili do taneční ho sálu. Tenhle příběh náš starší je než čas jsou jen přátelé krůčky nesmělé zná to každý z nás .Jen pár malých změn snad už je to cit než se ohlédnou už se najednou budou rádi mít.Zas ten úžas dvou překvapená tvář co si touží říct to je jasné víc nežli slunce zář.Tenhle příběh náš starší je než čas hořko sladký sen projdou spoustou změn.Ona jako on.Jak ta slunce zář znovu přijde hřát už se jisté zdá že ho ráda má.Už se jisté zdá že ho ráda má a on má ji rád.
ČTEŠ
Kráska a zvíře
FantasyKráska a zvíře je příběh o dvou různých lidech v mém případě o krásné a chytré Meridě a zakletém Škyťákovy.