Bembeyaz bir sayfa...

3 2 0
                                    

      Gözlerimi açtığımda beyaz ve siyahın hakim olduğu büyük bir odanın içindeydim.Etrafımda ilaç kutuları ve bitmiş serum şişeleri duruyordu.Usulca yataktan kalktım ve nerede olduğumu öğrenebilmek amacıyla evde dolaşmaya başladım. Gerçi buraya evde denilmezdi ki. Kocaman , birsürü odası olan bir yerdi. Şaşkın bakışlarla evde ilerliyordum.  Merdivenleri indim ve etrafa bakmamla yardımcı kıyafetleri giymiş, orta yaşlı bir kadınını görmem bir oldu. Beni fark ettiğinde  naif sesi ile konuştu.

"Ah uyanmışsınız !buyrun böyle gelin. Dinlenmeniz gerek."

"Neden buradayım?"

" Ufak bir kaza sonucu Emir Bey sizi buraya getirdi. Bir kaç gündür baygın bir şekilde uyuyorsunuz."

"Emir Bey 'de kim? Ayrıca beni hastaneye götürmek yerine neden evine getirdi?"

"Emir Gökçe , ünlü bir iş adamıdır kendisi ama sizi buraya getirmesi hakkında size cevap veremeyeceğim. Bu konuyu kendisi ile konuşsanız daha uygun olur."

"Ah Emir Gökçe! Evet duymuştum ismini bi kaç kere. Peki teşekkür ederim kolay gelsin size."

"Ne demek efendim sağolun ama sizin artık dinlenmeniz gerek. Buyrun odanızı götüreyim sizi."

"İyi olmanıza sevindim. Sizi bulduğumda bir trafik kazası geçirmiş yolun ortasında baygın bir şekilde yatıyordunuz. Etrafınızda onca kalabalık olmasına rağmen birisi  çıkıp ambulansı aramamıştı. Bende sizi  aldığım gibi evime getirdim ve hemen doktor çağırdım. Evimde daha rahat olacağınızı düşündüm. Umarım yanlış bir seçim yapmamisimdir."

" Seçiminizi nasıl sorgularım. Siz benim hayatımı kurtar mışsınız .Çok teşekkür ederim."

" Rica ederim ne demek her insanın yapması gereken bir davranış bu. Neyse sonra daha detaylı konuşuruz ben çıkayım da siz rahatça dinlenmenize bakın."

" Tekrar teşekkür ederim beni mahcup ettiniz."

   
Düştüğün anda seni tekmelediğini düşündüğün İnsanlardan bazıları kaldırmak için sana elini uzatır. İşte benim için  bu adam da öyleydi. Yolda görsem ne kadar kendini beğenmiş , ukala diye ön yargı ile yaklaşırdım. Fakat insanları dış görünüşleriyle  yargılamamak gerekmiyormuş.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 19, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ACI AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin