Zoznámenie

512 19 7
                                    

Marcus
Ahojte som Marcus mám 15 rokov. Bývam v Trofors to je v Nórsku. Mám dvoch súrodencov moje dvojča menom Martinus a mladšiu sestru Emu. Rád spievam ale ešte radšej hrajem futbal s bratom. Obaja milujeme naše MMers.

Martinus
Ahojte som Martinus tiež mám 15 rokov. Mám dvoch súrodencov dvojča Marcusa a mladšiu sestru Emu. Tiež rád spievam ako moje dvojča sme speváci. Obidvaja hrajeme futbal a milujeme naše MMers.

Ema
Ahojte som Ema mám 8 rokov. Mám dvoch bratov dvojčatá Marcusa a Martinusa. Sú speváci tiež som si vyskúšala zaspievať a dokonca som mala jednu pesničku a koncert.

Tatiana
Ahojte som Tatiana mám 15 rokov. Bývam na Slovensku ale o pár dní sa máme presťahovať niekde do dediny menom Trofors ktorá je v Nórsku som zato rada lebo moji idolovia pochádzajú z Trofors moc sa teším keď ich spoznám. Ale inak mám 2 súrodencov mladšieho brata Dominika a staršiu sestru Luciu. Dominik ma 6 rokov a Lucka má 17. Ale škoda že sa musím rozlúčiť s kamarátkami moc ich síce nemám ale sú spoľahlivé dokonca sú MMers tak ako ja. Budú mi strašne chýbať.

Okej tak vychádza nová kniha dúfam
že budem stíhať vydávať kapitoly
do oboch kníh tak dúfam že sa bude páčiť nová storka.
Majte sa

Make you believe in love (texting story ) Marcus and Martinus Où les histoires vivent. Découvrez maintenant