2 dni pred odletom

374 10 1
                                    

Ok asi vám neukázalo fotku Lukasa tak trz ju tu máte sorry dúfam že sa bude aj táto kapitola páčiť.

Táňa
Ok dva dni pred odletom strašne sa teším. Ráno som vstala o 6:50 neviem prečo ale neva, spravila rannú hygienu a išla sa naraňajkovať. Keď som prišla do kuchyne nikto tam nebol (jasné veď je pol osmej kto by bol tak skoro hore. (Dajme tomu že je sobota ) Rozhodla som sa že spravím všetkým raňajky no keď som otvorila chladničku že zoberiem vajíčka (chcela som urobiť praženicu ) zistila som že nemáme vôbec nič.

Vybehla som hore schodami smerom do mojej izby prezliekla som sa do zobrala vak hodila do neho mobil slúchadlá kľúče a peňaženku a išla do obchodu.

Vybehla som hore schodami smerom do mojej izby prezliekla som sa do zobrala vak hodila do neho mobil slúchadlá kľúče a peňaženku a išla do obchodu

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Z obchodu som sa vrátila celkom rýchlo trvalo mi to iba pol hodinu. Keď som prišla domov prezliekla som sa do a idla chystať raňajky.

 Keď som prišla domov prezliekla som sa do a idla chystať raňajky

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Stôl som pekne pripravila a začala variť. Samozrejme môj brat sa zobudí vždy keď cíti jedlo takže keď som začala variť bol hneď pri mne. Mala som dovarené všetko bolo nachystané a zvyšok rodiny práve vstal. Ako prvá vošla mama a pochválila má za to že som spravila raňajky. Za ňou oco a nakoniec aj Lucka.

Všetci sme mali dojedené a ja som sa rozhodla že pôjdem s kamarátkami von. Zavolala som Marike a Tinke (moje bff) dohodli sme sa že sa stretneme pred Marikinym domom o 20 min. a že pôjdem do centra. Zobrala som si vak do neho hodina peňaženku,pawer banku,mobil,slúchadlá.Mama mi dala 40€ že si mám niečo kúpiť na seba ale že nemám všetko rozflakať čo je mojím zvykom ale viem že to urobím a ona mi dá aj tak ďalšie.

***
Tak práve čakám s Marikou na Tinku. Už ju vidíme jak ide. Keď k nám prišla Tinka všetky sme sa objali dali pár foto a dali na insta. Za 10 min. sme boli u centra. Dohodli sme sa že najprv pôjdeme do H&M potom do D&M a nakoniec pôjdeme na bubletea.

V H&M som si vybrala mikinu od M&M s ich logom. Marika si zobrala tričko od jej idolov ktorým je Skillet a Tinka si zobrala rukavice bez prstov a nejakú tú mikinu.
(D&M sa mi moc nechce rozpisovať tak si domyslite pls ani bubletea tak pardón domyslite si a ja pokračujem )

Z centra sme vyšli okolo 6 večer ani sme si to moc neuvedomovali koľko je hodín. Celú cestu domov sme sa rozprávali a dohodli sme sa že zajtra si skočila aspoň na kávu. Prišla som domov a vbehla rovno do izby. Všetko som si vybalila a išla sa ukázať mame všetko mi to pochválila a povedala že v chladničke je koláč keď chcem môžem ho zjesť. Išla som do kúpeľne dať si rýchlu sprchu a prezliecť sa. Po sprche som si išla dať ten koláč. Keď som jedla cinkol mi mobil. Bola to správa od Lukasa.

L(Lukas) J (Ja)

L Ahoj
J Ahoj ako ?
L ds ty ?
J Dnes som mala rozlúčku s kamarátkami ale ešte zajtra ideme na kávu inak čo robíš ?
L nič pozerám futbal a ty ?
J Papám koláč
L Aj ja chcem pošli mi kus
J Nie moje nedám
L 😂😂😂😂
J Chvíľu počkaj musím umyť za seba tanier
L Ok ja počkám

J Som späť
L Jej
J Až tak si ti chýbala bola som preč 5 min.
L Nie možno mne to prišlo jak 10
L Tešíš sa na napozajtra
J Aj hj ty
L Hj len som kus pozmenil plán pôjdeme von ale po káve sa pôjdeme prejsť
J Okej ale čo máš v pláne
L Uvidíš
J Mám sa báť ?😂😂
L Nemusíš veď len obyčajná prechádzka
J Ahoj musím ísť papa
L Nie ešte nechoď papa

Táňa
Ani som si neuvedomila že sme si písali 2 hodiny. Išla som do kúpeľne. Najprv som sa odlíčila potom som sa osprchovala a umyla vlasy potom všetko spláchla. Po sprche som si napúšťala vaňu hodila do nej farebnú bombu naliala voňavý olej. Úprimne kto by sa kúpal vo svojej špine. No než som vošla do vane vlasy som si vysušila a zapla do štipca. Po príjemnej kúpeli som vykonala zvyšok hygieny obliekla pižamo a išla spať. Nezabudla som však pred spaním skontrolovať soc. siete.


Make you believe in love (texting story ) Marcus and Martinus Donde viven las historias. Descúbrelo ahora