첫 번째 부분 1

70 4 0
                                    

Sziasztok a nevem Kim Yoona. Kim Wonshik húga vgyok aki a VIXX-nevezetű bandában van mint repper. Van egy srác Leo igazi nevén Jung Taekwoon. 13éve ismerjük egymást és azt hiszem belészerettem. Idén én is bekerültem a csapatba és nagyon örülök hogy Leo-val együtt dolgozhatok. Nemtudom ő mit érezhet irántam. Csak barátként tekint rám? Vagy utál? Lehet hogy nem is érez irántam semmit csak barátok vagyunk.

-Yoona figyelsz te rám?-kérdezi bátyám kizökkentve gondolataimból.
-Igen persze...mit is mondtál?-kérdezek vissza értetlenül.
-Azt hogy hívd fel Leot hogy hol a fenébe van már mert kezdeni kéne a próbát de nélküle nem kezdhetünk.-darálja le egy szusz alatt bátyám idegesen. Elővettem a telefonom és tárcsáztam Leo számát. Két csengetés után fel is vette.
-Szia mond mi a baj Yoona.-köszönt kedvesen én meg elpirultam a hangja hallatán.
-Sz...szia Leo. Ravi mondta hogy kérdezzem meg hogy hol vagy mert kezdeni kéne a próbát.-montam el neki a szöveget amit a bátyám mondott.
-Ja persze mingyárt megyek csak volt egy kis dolgom. 5perc és ott vagyok.-mondta és bontotta a hívást. Vörös fejjel tettem el a telefonom és mentem oda Ravihoz hogy közöljem vele mit mondott Leo. Csak bólintott egyet és mentünk a többiekhez. Én odamentem Hyuk-hoz hogy beszéljek vele mert mindig hozzá fordulok ha van valami bajom.
-Hyuk hyuung~- nyujtottam el az u-betűt.
-Mond mi a baj Yoona. Mi történt?-kérdezte kíváncsian hyungom.
-Segítened kell.-montam izgatottan amire hyungom szemöldökét felhúzva vizslantott hogy mit mondok.
-Az a helyzet hogy ki akarom deríteni hogy Leo mit érez irántam.-montam neki amire tányér nagyságú lett a szeme. Furán nézett rám hogy én a hyungomba lettem pont szerelmes.
-Ezt hogy érted Yoona?-kérdezett még mindig furcsán nézve rám.
-Ezt ugy értem h azt hiszem belészerettem....és tudni akarom h ő hogy érez irántam.-montam a végén lesütött szemekkel. Féltem h nem segít és egy kicsit szégyeltem is magam hogy pont belé szerettem.
-Jaj Yoona ne szomorkodj persze hogy segítek. Ne aggodj ha megérkezik megkérdezem.-nézett rám hyungom mosolyogva amivel engem is mosolygásra késztetett.
-Köszönöm hyung. Te mindig felviditasz a rossz pillanataimban.-montam hyungomnak aki mosolyogva átölelt.
-Yoona nem tudod hol van már Leo?-kérdezte N töllem.
-Azt monta mingyárt jön.-feleltem és akkor belépett Ő. Táltott szájjal néztem őt. Éreztem h szívem kihagy egy ütemet. A pulzusom az egekben járt. Ámuldozásombol Ken zökkentett ki.
-Hé Yoona. Jol vagy?-kérdezte mire magamhoz tértem.
-Igen azt hiszem. Csak kicsit elbambultam.-hazuttam hyungomnak mire mosolygott.
-Most hogy végre Leo is itt van kezdhetjük a próbát. Kezdjük a Shangri-La-val.-monta a leader és miután mindenki beállt a helyére inditotta a zenét.

Próba után mindenki beszállt a kocsiba és indultunk a dormba. Amikor megérkeztünk mindenki ment a saját lakrészébe. Én Leo-val és Ravival osztozok egy szobán.
-Yoona! Gyere ide most azonnal!-monta bátyám mire felfigyeltem a telefonom nyomkodásábol.
-Mond hyung.-montam félve. Féltem hogy miért hív magához ilyen idegesen. De nem tudta elmondani mert feljött hyuk hogy szoljon hogy kész a kaja. Lementünk és mindenki elfoglalta a helyét de egy valaki nem volt ott. Leo.

A szerelem rabjaiWhere stories live. Discover now