Ahoj tohle jsem já. Jmenují se Lucy Wrime. Jsem úplně obyčejná venkovská 15 letá holka, která za celý svůj život měla jen 1 kluka. Ještě stále nosím svůj první polibek. Nikdy jsem nezažila jaké to je když vás drží kluk za ruku ani to když vam kluk řekne,,ahoj lásko, jak se máš."
Tohle je můj starší bratr Josh Wrime. Je mu 18. Jeho život je dokonalý. Chodí se mnou do školy a má momentálně přítelkyni se kterou je asi tak rok a půl. Jak jste si všimli můj bratr je podle holek ,,dost hezkej", ale to já jako jeho sestra nijak zvlášť nevnímám.
Jdeme dál....
Tohle je kluk co chodí s mým bratrem do třídy. Je naprosto boží. Jmenuje se Ben Flynn. Sleduju ho už nějakou dobu. Nejlepší ze všeho je, že je to nejlepší kámoš mého bratra, takže k nám často chodí, ale spíš si mě nevšímá...teda myslím že ne.
Jako další je tady můj první nejlepší kámoš Dylan Nerco. Chodí se mnou do třídy. Je takovej vtipálek co má holky furt kolem sebe, ale jakmile jde o mě, všechno by zrušil a udělal by první poslední pro to, aby se dostal co nejdřív do mého pokoje s pizzou a plyšákem. To na něm miluju, ale samozřejmě to není jen tohle, ale i spoustu dalších věcí.
Tohle je můj druhý nejlepší kámoš Sam Dymark. I on se mnou chodí do třídy. Miluje hokej. Sedí se mnou v lavici už od 8 třídy, kdy jsme si řekli, že mu na mě záleží jakobych byla jeho sestra. Takže mám vlastně ,,dva bratry," kteří mě hlídají na každým kroku.
A na konec tady je moje kámoška Abbey Dyx, se kterou jsem se začala bavit až v 9 třídě, protože mi celé ty roky nepřišla moc příjemná a proto jsem se s ni nebavila, ale to se v devítce změnilo. Začaly jsme se bavit víc a víc, až jsme se staly nerozlučnýma kamarádkama.
Tak a tohle jsou zatím všichni.
Můj život, moje rodina, moji přátelé a hlavně moje všechno!
ČTEŠ
My best boyfriend ❤
RomanceTonto příběh je vymyšlený a pojednává o dívce, která se v životě zamiluje do 18 letého kluka, který je nejlepší kámoš jejího bratra. ❤ Jak to vše dopadne? (V tomto příběhu se můžou vyskytovat vulgarismy a chyby takže nedoporučuji číst češtinářům 😂...