Ahoj lidičkové, na začátek bych se chtěla omluvit za to že zase dlouhou dobu nevyšla žádná kapitola 😕
Chtěla moc moc moc poděkovat lidem co čtou kapitoly tohoto příběhu ❤
A já už to nebudu rozepisovat a jdeme na to 🤗Celý den jsem přemýšlela co se to stalo na té chodbě.
Byla poslední hodina a já vůbec nevnímala co učitel vysvětluje.,,Hej Luc! Vnímej! Země volá Lucy" uslyším najednou někoho. Byl to Sam.
,,Já vnímám Same" řeknu a promnu si oči.
,,No jasně že jo, tak mi zopakuj co teď učitel řekl Dylanovi" řekne a nevěřícně na mě mrkne.
Podivam se směrem k Dylanovi.
,,No...no zeptal se ho na něco" řeknu a usmeju se na Sama.
,,Jo jasně, až na to, že se učitel na nic Dylana neptal, ale ptal se Lewise" řekne a zákeřně se usměje.
Zmizí mi úsměv z tváře a nastvaně se podívam na Sama.
,,No moc na mě nekoukej, spis koukej co píše a co říká učitel" řekne a pošle mi vzdušný polibek.Ta hodina trvala snad věčnost!
Hned po hodině se semnou a s Dylanam Sam rozloučil.
,,Tak kde máš s tím Benem sraz? Když ti nebídl odvoz" zeptá se Dylan lo chvíli.
,,No před školou" řeknu a rozhlednu se.
Po chvíli hledání jsem si ho všimla. Stát opřený o zeď školy a díval se na mne svými pronikavými hnědými očimi.Když si ho všiml i Dylan tak se semnou jenom rozloučil a pomalu odcházel na parkoviště.
Mezitím Ben zamířil ke mě.
,,Ahoj princezno, tak co můžeme jet?" zeptá se a s úsměvem se na mne podívá.
,,Jo můžeme" řeknu a společně zamíříme k jeho BMWčku.Nasedli jsme a poté nastartoval.
,,Tak co jak bylo ve škole?" zeptá se a usměje se.
,,No nuda a zvlášť poslední hodinu co u tebe?" odpovim a zeptám se ho.
,,Mám to stejně" řekne usměje se tak že ma vidět svoje dokonalé ďůlky.
On je prostě dokonalej.
ČTEŠ
My best boyfriend ❤
Любовные романыTonto příběh je vymyšlený a pojednává o dívce, která se v životě zamiluje do 18 letého kluka, který je nejlepší kámoš jejího bratra. ❤ Jak to vše dopadne? (V tomto příběhu se můžou vyskytovat vulgarismy a chyby takže nedoporučuji číst češtinářům 😂...