Tuhle písničku miluju ❤ vždy se u ní dobře přemýšlí.
Když Josh nastartoval, vzala jsem si mobil a do uší jsem si dala sluchátka.
Po chvíli jsme přijeli před dům jeho kamaráda Alexe.Alex je černovlasý, 18 letý kluk s oříškově hnědým pohledem, který nade vše miluje svou mladší 6 letou sestřičku. Skočil by pro ni do ohně.
,,Čau, jak se vede?" zeptá se a usměje se.
,,Jde to brácho, co ty?" zeptá se ho Josh.
,,Jo v pohodě a co ty Lucy?" zeptá se mě.
,,No já se mám skvěle" odpovím a usměju se .Za asi 3 minuty jsme dorazili k Benovi. Josh zatroubil a hned poté se otevřeli dveře a on vyšel.
Byl dokonalej ❤ nechapu že nemá holku.
Podíval se na mě a usmal se. Já mu úsměv oplatila. Podíval se k zemi a pak otevřel zadní dveře.,,Ahoj" řekl a sedl si vedle mne.
,,Ahoj" řekla jsem jako první a hned po mě pozdravili i kluci.
Připoutal se a podíval se na mě.
,,Co poslucháš?" zeptá se mě a usmeje se na mě.
,,No ehm zrovna teď posluchám Back to you." řeknu a sklopím s úsměvem hlavu k zemi.
Jenže on udělá něco co jsem nečekala. Rukou mi lehce nadzvedne hlavu tak, abych se mu dívala do očí. Naše oči se střetli a já cítila jak se červenám. On mi pustil bradu a usmál se jeho donalým úsměvem.
,,Co vy dva vzadu?" zeptá se náhle Josh.
,,Ale Joshi nech je jen spolu laškují, že jo vy dva." řekne Alex a s úsměvem se na nás podívá do zpětného zrcátka.
,,No jasný" odpoví Ben a chytne mě pravou rukou kolem ramen.
Usměju se a nabídnu Benovi jedno sluchátko. On se usmeje a s radostí ho přijme. Nasadí si ho a podívá se z okínka ven.
Chvíli ho pozoruju, ale po chvíli se také otočím a pozoruju jak míjíme několik domů.Když přijedeme ke škole tak vystoupíme a zamíříme všichni společně k vchodu.
Uvidím Dylana jak mi jde naproti.
,,No nic tak se uvidíme později" řeknu s úsměvem a zamířím rovnou k Dylanovi.
,,OK tak zatím čus" řekne mi při odchodu Josh. Ben a Alex mi pak už jen řekli ahoj a zamavali mi.,,Ahoj Luc, jak se vede?" zeptá se mě Dylan hned jak k němu přijdu.
,,Ahoj, jo jde to" odpovim a objemu ho.
,,Ty jsi jela s Benem jo?" zeptá se a usměje se.
Jen se na něj ušklíbnu a pomalu jdu do školy.
,,Ty se nějak rozjíždíš" řekne a doběhne mě se smíchem.
ČTEŠ
My best boyfriend ❤
RomanceTonto příběh je vymyšlený a pojednává o dívce, která se v životě zamiluje do 18 letého kluka, který je nejlepší kámoš jejího bratra. ❤ Jak to vše dopadne? (V tomto příběhu se můžou vyskytovat vulgarismy a chyby takže nedoporučuji číst češtinářům 😂...