2.bölüm - Çok Sevmek Yetmiyor

465 28 15
                                    

Kırılan kalp tekrar bir başkasını sevecek kadar cesur muydu ? Söz konusu kalp olunca bu soru saçmaydı.

Yeniden,sıradan bir sabaha uyandım.Harley Cruz aşık olmuştu.Kendimi kırılan kalbimi tamir edebilecek birinin olduğuna inandırdım.Her zaman bir umut olduğuna inanırdım,ya hepsi bitince?Güçlü olmaya çalışıyorum.Ama güçlü olsam nolur ki? Ben şanssızım,benim yüzüm gülmeyecek,lanetliyim ben.

Ben kimleri çok sevmedim ki..Kim bilir kimler girdi,kimler çıktı hayatımdan,yada yeni yeni girmeye başladı.Bazen umuttu,bazen çoşku,bazen ağır bir yumruktu hayatın bana  attığı.Gerçekten sevdiğimi sandıklarımı belki gerçekten sevmedim,gerçekten çok sevdiğini zannettiklerimde beni gerçekten sevmedi.İşte benimki de birilerine anlatamadıklarımı,bir şeylere yazmak,içimdekini dökmek.Sanırım bugünlerde yapabildiğim nadir şeylerden..

Okula gittiğimde kantine yöneldim direk,çocuklar köşede oturmuş konuşuyorlardı.Tam yanlarına giderken beklenmedik bir şey oldu.Jesse ve Tex sarıldılar.Anlamını bilmiyordum ama gözlerim dolmaya başladı.Onlara gözükmeden tuvalete gitmek istedim ama Jesse beni görmüş olacak ki peşimden geldi.Tuvallette klozete oturmuş ağlıyordum,Jesse'nin seslerini duyunca sesimi kıstım.Ağlarken bile özgür değildim.

Jesse: Seni gördüm,benden mi saklanıyorsun Haley Cruz? Noldu Hae?

Hae: B-Bir şey olmadı.Sadece,sadece gelmek istedim.Sen git,bende birazdan gelirim yanınıza.

Jesse benim 15 yıllık arkadaşımdı.Yapmazdı,ama ayrıca o bir sürtüktü.Bunları düşünerek dalgın dalgın yanlarına gittim.Ve Tex yanını göstererek;

-Burası boş Haley,yani Hae.

Belki öylesine dedi bunları ama sırf bunun için saatlerce düşündüğümü bilmiyordu tabii.

Ertesi sabah uyandığımda,yine bizim grup kantinin köşesindeki masada oturuyordu.Yanlarına gittiğimde bir mektuptan bahsediyorlardı;

Ronald: Hae,gel otur.Tex'in gizli bir aşığı var.

Hepsi gülmeye başlar.

Tex:Abartılacak bir şey değil.

Becky;Bakalım notta ne yazıyor,'' Tex,seni seviyorum,beni görmen ve farketmeni istiyorum.'' Ad veya adres yazmıyor.Sadece bu yazı..

'' Kendi adıma üzüldüm'' diyemediğimden ''Senin adına sevindim'' diyebildim sadece.

Bi kaç saat sonra çıkışta;

Jesse: Hae,gelir misin? Konuşmamız gerek.

Hae: Dinliyorum.

Jesse: O notu yazan bendim ve Tex'i seviyorum.Beni farketmesi için yaptım.

-''O anda kalbim bir erkek tarafından değil de dostum,en yakınım tarafından kırılmıştı.Bu seferde sevdiğim çocuğu kaybedemezdim.'' Diye düşünürken;

Tex: Hae,gelir misin lütfen?!

Hae: T-tex efendim?

Tex:1 saat sonra sinemanın önünde ol.

Benimle dalga geçmiyordu.Rüyadaydım sanki.Kendimi bi kaç kez tokatladım,değildi.Buluştuğumuzda;

Tex:Fikrini sormadım,ama gelmek istiyeceğini biliyordum.

Sinema için biletleri aldık.Daha film başlamamıştı ama mısırları yemeye başlamıştık.Hep öyle olmaz mı.Filmin ilerleyen dakikalarında;

Tex:'Hae,dudakların dudaklarıma çok yakışırdı'' diyip dudaklarıma yapıştı.

- ''O anı tekrar tekrar yaşamak isterdim,keşke hayatın ''Replay'' tuşu olsa.''.Tabii bunların yanında kendimi dostuna ihanet etmiş,kaltak gibi hissettim.Ama öğreneceksiniz ki benim yaptığım şey diğerlerinin yaptığından en masumuydu.''

Yeni bir sabaha kalbim dolu dolu uyanmıştım.Okula gidip Tex'i görüp boynuna atlamak yapacağım ilk ve son şey olacaktı.Hevesi kursağında kalmak diye bir deyim vardır,heh benimkisi ondandı işte.Okula geldiğimde büyük bir hayal kırıklığı yaşadım.Tex bana şu sözleri söyleyip gitti;

-Üzgünüm Hae.Biliyorum seni kıracak ama bu sinema ve ö-öpüşme işi sadece bir iddia'ydı.Biliyorum seni kırdım ama bence dost kalmalıyız.

Hae:Belki yıllar sonra adını bile unutacağın insanı sakın üzme.

Diyebildim.Başka bir şey diyemedim.Beni öldüren adama ne diyebilirdim ki;en fazla kusursuz bir cinayet işlediği için tebrik edebilirdim.Ama ölü kızlar hiç konuşmazdı.

Dear Diary;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin