“Kei-ah.. lambat lagi ke bersiap tu?!" Jerit Taehyung dari aras bawah...
“5 minute?!" Balas aku...
Dah masuk 5 kali aku ucap 5 minute...
Nak buat macam mana?.. takkanlah aku nak pergi cari gaun pengantin dengan muka kicap Taemin ...
*Secalit gincu merah jambu mewarnai bibir mungil aku*
Wajah ku pula di sapu sedikit bedak dan pemerah pipi... Malas nak berhias mengalahkan mak datin...
*Aku terus memecut ke aras bawah*
( Baju Kei )
“Tae ahh.. cantik tak?" Soal aku sambil berpusing-pusing...
“Pernah tak aku cakap kau ni hodoh?" Taehyung beri aku pandangan kosongnya...
“Tak" Balas aku...
“So..?" Taehyung...
“Ceh.. sekurang-kurangnya, puji lah sikit.. saya ni makin cantik ke?.. sesuai dengan baju ni ke?.. lain macam ke?.. apa-apa ke?" Bebel aku panjang lebar...
Ni mesti mak Jemah ajar...
“Dah jom.. kang tutup butik baju tu?" Taehyung tarik lengan aku...
***
“Tae.. ni kereta kau ke?" Soal aku bila dah masuk dalam kereta...
Bukan main mewah lagi.. dalam kereta ni... Warna-warna dalam ni pun bagai bermain antara satu sama lain ...
(Kenapa skrip aku ni asyik berbunga jew?.. ni mesti salah authour, yelah marah kot.. aku tendang sampai Zupoto )
“Nae.. aku punya, aku beli dah 2 tahun kot?" Balas Taehyung...
“Jap.. umur kau berapa?" Soal aku...
“Aku 20 tahun wei?" Taehyung...
“Mwo??"...
“Aku ingat 19 tahun?" Balas aku...
“Kenapa?.. muda sangat ke muka aku ni?" Taehyung...
“Tak delah.. kau kan ketua aras 2, bukan sepatutnya umur kau 19 ke?" Soal aku panjang lebar ...
“Yang 19 tu, Jungkook.. setiap ketua aras umur dorang mesti tua setahun.. kau ingat Jin hyung tu betul-betul ke pelajar?" Taehyung...
“Habis?" Terkejut bhai...
“Dia student council.. lantak dia lah nak masuk kelas ke nak berambus ke.. nak mampus ke.. sekolah tu macam tempat rehat dia je?" Taehyung...
“Jin oppa je ke?" ...
“Suga, J-hope dan Rapmon hyung sekali" Balas Taehyung...
“Wah.. tak sangka, apasal muka dorang flawless sangat?" Cebik aku...
YOU ARE READING
PSYCHO HUSBAND
Fanfic-Sumary- nama aku Park Lee un or lebih dikenali sebagai Kei... Entah macam mana boleh lekat nama Kei tu.. ok..move to the story, berdasarkan tajuk lah kan.. macam mana aku boleh dapat suami yang saiko tu?.. semuanya bermula bila aku tak sengaja pin...