ch3

1K 67 68
                                    

#المشرحة الجزء التالت
ركبت عربيتي وانا مروح.. وف دماغي مية سؤال و اولهم الجثة دي جثة مين وماتت ازاي؟؟!  واي الدم واللحمة النية داخل الجثة وراحتت فين اكيد الي موتها سرقها؟!  دخلت البيت ومكنش فيه حد افتمرت ان انهاردة يوم الجمعة وكلهم عند جديتي .. فتحت باب الاوضة بتاعتي .. وقفت سرحان شوية كدا شوفت الجثة نايمة ع سريري والاوضة ريحتها وحشة جدا..  قربت منها عشان اشوفها حقيقي ولا تخيلات .. قت منها ولقتها فعلا حقيقي اتصلت بعم محمد بسرعة عشان اقولوا ويجوا يخدوها بس هو كان فاكرني بقول اي حاجة وخلاص وان الي انا فيه دا تأثير المناظر الي بشوفها بس مش اكتر..  بس لنا اكدت عليه انها فعلا موجودة ع سريري .. قولته يعجي ف اسرع وقت خرجت من الاوضة وقفلتها وانا خايف ومرعوب جدا .. بس الفضول خلاني افتح باب الاوضة واشوفها قربت منها بطريقة بطيئة وكنت خايف اوي..لاغيت مابقيت قدامها بالظبط .. وانا ببص عليها وبقول يا تري اي الي وراكي وليه بتعملي كل دا وازاي بتختفي فجأة لاقيتها فتحت عينيها فجأه كدا لدرجة ان عنيها كانت هتخرج برا..  انا مش شدة الخضة وقعت ف الارض.. جيت ابص عليها تاني مرة لاقتها مغمضة عنيها.. سامع صوت غريب بس مش قادر احدد اي الصوت دا صوت واطي اوي طالع منة وهو مش بيتحرك ...لقيت الباب بيخبط جامد خرجت افتح الباب دا عم محمد وادارة المستشفي وخدوا الجثة والمدير قالي ازاي يا دكتور الجثة دخلت عندك البيت مش عارف ارد عليه اقولوا اي انت شكلك سرقتها وبيتهمني اني ختدها... قالي ان ف دكتور تاني هيشتغل ع الجثة دي..  روحت سألت الدكتور القديم ع الي حصل قالي بص يابني انت شكلك لسة متخرج وسنك صغير.. شغلتنا دي غربية شوية وكلها اسرار وعلامات الجثة دي بتبقي جاية من اي حتة وعايزة تاخد حقها ومش بتهدي ابدا غير لما تاخد حقها وانا طول عمري بشتغل ف المجال دا وبتخيل ع طول ان الجثة واقفة او برا التلاجة.. واتعودت ع كدا بس الجثة دي اغرب جثة شوفتها ف حياتي انها تخرج برا المستشفي وتختفي دي حاجة غربية جدا رجعت البيت وانا بفكر ف الكلام الي قالوا الدكتور ...تاني يوم عم محمد اتصل بيا وقالي تعالي بسرعة يا دكتور محمد.. قالي حاجة غربية جدا ..قالي ان الدكتور الجديد الي بيشتغل ع الجثة كل مايدخل الاوضة يسمع صوت صريخ جامد جدا وبيخرج برا من شدة الصوت بس انهاردة الصبح دخلت الاوضة لقيت....

#رايكوا عشان انزل الجزء الرابع 😁

المشرحة (Completed)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن