Bukannye Nak Tolong!😡

1.9K 57 1
                                    

Hello korang!!!Kita berjumpa lagi!!!😁😁Jadi saya akan sambung part tadi..😇

~Have A Really Happy Reading~

"Arghh!!!Ali!!!Apa kau buat nih??!!!!😡😡😡Dah la panas!!!"jerit Alicia.

"Hmph,siapa suruh kau jalan tak tengok?Padan muka sendiri!😒"perli Ali.

"Kot ya pon tolong la aku!"jerit Alicia lagi.

"Huh,tolong diri sendiri la.😒"lalu Ali pergi dari situ.

Maya yang ternampak Alicia terjatuh segera membantunya.

"Alicia!Apa dah jadi?Wei habis baju kau basah..😨"kata Maya sambil menolong mengangkat Alicia.

"Mamat poyo yang bernama ALI BIN GHAZALI tu lah!!😡Ceh,harap muka hebat,sifat baik tak de langsung!Tak gune punya lelaki!"membebel Alicia.

Kebetulan Aiman,si kembar tak seiras Alicia atau lebih dikenali sebagai ‘abang',ternampaka Maya bersama Alicia lalu meluru pergi kepada mereka.

"Apa dah jadi nih semua??Eh,hai awak..😅"tanya Aiman sambil itu sempat lagi dia nak manje-manje ngan Maya.Padahal kat rumah tiap saat jumpa.

"Hehe"tersenyum geli Maya.😶

"Ish bukan nak tanya pasal adik!"Alicia menampar bahu Aiman.

"Aduh..Sakitlah.Ye lah!Apasal baju adik basah?"

"Kawan ABANG TU LAH!!!"jerit Alicia.

"Huh,siapa?Ali?"tanya Aiman dengan ragu-ragu.

"Dah tu??!!Siapa lagi!Dia lah!!"cerkah Alicia.

"Eh dah dah la tu..Jom Alicia,kita gi tandas.Jom cuci baju kau ni."pujuk Maya.

Alicia pun mengangguk lalu pergi bersama Maya.Aiman pula memasuki kelas sebelum loceng berbunyi.

Aiman pula ternampak Ali sedang duduk diatas meja seperti menulis sepucuk surat.Tidak tahu lah untuk siapa.....😍

~Bersambung~

Guys macam mana part kali ni???ok takkk???maafkan saya kalau pendek ye..kalau boleh saya nak buat banyak part..please vote ya guyss!!byeeee😊😊😊😁😁😁😇😇😇👋👋👋


😒Menyampah Tapi Sayang😍Where stories live. Discover now