AÇIN DEDİĞİM YERDE Enrique İglesias-I'm a Freak klibini izleyip okumaya öyle devam edin!!
Harry's perfect eye
Gündüz yaptığınız şeyler gece size acı verir, vicdan azabı çektirir. Bu sizi öldürmez ama sizi öldürmeyen şey tuhaflaştırır. Ölmemeye çalış Harold...
-Uyan Niall !
Niall merdivenlerden sarsak sarsak indi. Elini saçlarından geçirip, esnedi.
-Daha kargalar boklarını yemeden beni ne haltıma uyandırdın Harry?
-Hiç, sadece kahvaltı için özel bir isteğin var mı diye soracaktım.
-Pizza.
-Mideye bak, tamam 2 pizza sipariş ediyorum.
Niall duş almak için kaldığı odaya geri dönerken pizza sipariş ettim, şehrin ucundaki pizzacıyı aradım.
-Buyrun, Damn Pizza?
-2 büyük boy pizza, 2 limonata, 30 dk içinde gelirse iyi olur.
-Peki efendim, adresi alabilir miyim?
Adresi verdim.
Galiba telefondaki adam kalp krizi geçiriyordu.
-Ama efendim eviniz şehrin diğer ucunda.
-Umurumda değil, şimdi lütfen acele edin.
Eziyet dediğin böyle yapılır.
*********
1 saat 30 dk sonra
Pizzalar 1 saat sonra gelmişti. Tabiki de ücretini ve bahşişini verdim ama bana 30 yemek kuponu vermek zorunda kaldılar. O sırada 1 saattir duş alıp almadığını merak ettiğim Niall merdivenlerden indi. Ah, evet sarışın ikizimi bulmuş olabilirim. Yada durun galiba acı çekiyordu.
-Niall?
-H-Harry
-Lütfen kalp krizi geçirmediğini söyle?!
-G-galiba belden aşağımı hissetmiyorum!
-Hhahaha
-Ç-ço-çok komik Harold !
Yanına gidip yardım etmezsem boğulacaktır, yanına gidip ellerimi kemerin üstüne koydum ;
-Kemeri çıkartıp giymeyi akıl edemedin mi Nialler?
Kırmızının en koyu tonuna dönen yüzünden çatlayacağını hissettim. Kemerin kancasını bulup açtım, ve Niall derin bir nefes aldı.
-Harry, lütfen bana psikopat olmadığını söyle, dostum bu kadar dar pantolonu nasıl giyiyorsun?
-Giymiyorum, normalde evdeyken çıplak gezerim, diyip sırıttım. Öyle bir şeyi daha önce hiç yapmamıştın ki Harry? Neyse yeni alışkanlık iyidir.
-Eee pizzalar ne alemde?
-İçerde takılıyorlar* . *İngilizcede takılmak = yatmak*
-İğrençsin Harry, sanırım pizzamı yerken aklımdan bu görüntüyü silmem gerekecek.
-Gelde pizzanı ye Niall, ve bu pizzadan 30 kere daha yiyeceksin, alışsan iyi olur.
**********
-Efendim Lou?
-Nerdesin Niall !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARCEL...
FanfictionMarcel ama o bunu duymasın bu aralar daha çok Harry ismini kullanıyor.Bir ezik,aptal ve inek.Bir değişim. Öyle bir değişim ki...Ani bir karar ve -canı cehenneme- işte o sonuçlar. Cehenneme giden en kısa yol onun içinden geçiyor. Söndürmeye yetecek k...